Ik heb maar 1 account nodig dus weet er ook niet alles vanaf hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
doe ik ook nooit. met het risico als ik het zelf vergaat. als je een account aanmaakt verdwijnd het admin account toch
hoezo ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:43 schreef Messenga het volgende:
Moet nog rustig aan doen op vakantie ook
Das best matigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:46 schreef BObNL het volgende:
[..]
Die rustig aan![]()
. achja wees blij ik ga nieteens op vakantie
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:58 schreef Imberr het volgende:
kleine update: net weer ff bij mijn broer gaan zeuren + heel zielig lopen doenen nu heeftie msn geinstalleerd
ja, ik kom zo online![]()
Iedereen staat natuurlijk te popelen om met jou te msn'nquote:
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:02 schreef brainster het volgende:
[..]
Iedereen staat natuurlijk te popelen om met jou te msn'n
* brainster mischien ook wel
Ja het is echt niet normaalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
gebeurt er hier nog iets of blijft t zo stil?
Iedereen is bang na het Conflict incident [13.gif]quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
gebeurt er hier nog iets of blijft t zo stil?
zonde.. het was net zo'n leuke en gezellige scquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedereen is bang na het Conflict incident [13.gif]
Ja nu kan je netzogoed heel PUB Sluitenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
zonde.. het was net zo'n leuke en gezellige sc![]()
Yupquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
zonde.. het was net zo'n leuke en gezellige sc![]()
ja, al het vertier is hier nu verdwenen en zodoende heeft de rest van PUB ook geen plezier meer in hun doen en latenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja nu kan je netzogoed heel PUB Sluiten![]()
En wat nu? Is dit dan het einde?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, al het vertier is hier nu verdwenen en zodoende heeft de rest van PUB ook geen plezier meer in hun doen en laten![]()
lol
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:41 schreef Brechtje het volgende:
Waaaat!!
Jullie gaan mij nu niet beschuldigen he!!![]()
Bagger maar gewoon, of posten hoe jullie deden..
Een nieuwe start it isquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:43 schreef Imberr het volgende:
neen, laten wij dit niet als het einde bestempelen maar als het begin van een nieuwe start![]()
Maar.... Maar.... Conflict heeft dit allemaal gedaan! Nu durft niemand meer te posten bijna!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:41 schreef Brechtje het volgende:
Waaaat!!
Jullie gaan mij nu niet beschuldigen he!!![]()
Bagger maar gewoon, of posten hoe jullie deden..
-Edit laat maar foutje-quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
neen, laten wij dit niet als het einde bestempelen maar als het begin van een nieuwe start![]()
Brechtje zegt letterlijk dat we mogen baggeren. Dat is genoegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar.... Maar.... Conflict heeft dit allemaal gedaan! Nu durft niemand meer te posten bijna!
Tot dat we allemaal een perm-ban hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Brechtje zegt letterlijk dat we mogen baggeren. Dat is genoeg
Okay. Dus we moeten de balans vinden tussen gezelligheid en baggeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tot dat we allemaal een perm-ban hebben
Ik kwam maar in een paar topics op EIL hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook EIL-pubers waren!
ok....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Brechtje zegt letterlijk dat we mogen baggeren. Dat is genoeg
Ja, het allerlaatste (overgebleven) stukje is op maandag 18 oktober 2004 bruut afgesloten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kwam maar in een paar topics op EIL hoor
Maar dat was echt super
Op mijn verjaardag nog welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, het allerlaatste (overgebleven) stukje is op maandag 18 oktober 2004 bruut afgesloten..
Was dat dat topic van Khadgar met die dam ?quote:Waar jij trouwens ook te vinden was.
Ik heb er sowieso niet gepost. Alleen meegelezen. Ik heb alleen gepost in het Dagotel, toen EIL gesloten was.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag nog wel
Ik kwam vooral in Airrad's en Joda's huis en bij het Fok! voetbal team
Echt lachen was dat
Omg.quote:
Het Dagotel (post Eiland periode)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was dat dat topic van Khadgar met die dam ?
Ach, het topic gaat er heus niet aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omg.
* Brechtje weet nu even niets meer te doen.![]()
Aan de ene kant heeft Conflict gelijk, maar ik wil niet dat dit topic eraan gaat.
![]()
Hij heeft enigzins wel gelijk, het heet niet voor niks slowchat, maar nu we rustig aan moeten doen is de gezelligheid er een beetje af.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omg.
Aan de ene kant heeft Conflict gelijk, maar ik wil niet dat dit topic eraan gaat.
![]()
Met hoofdlettersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Ow Dagotel ja![]()
Wat een kut post van mij,nog zonder hoofdletters en dergelijke,dan post ik nu toch al heel wat beter
Dit topic gaat er niet aan johquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omg.
![]()
Vind ik welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Met hoofdletters.
Wat een vooruitgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |