Volgend jaar in Stuttgart schijnt redelijk selectief te zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, en een WK winnen op een selectief parcours is ook mogelijk. Helaas hebben we niet vaak zulke WK's.
Ik vrees met je meequote:Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef Arcee het volgende:
Ik vrees dat Jan te kort gaat komen in de bergen.
Maar ik hoop natuurlijk van niet. Kan een mooie strijd worden straks in juli.
Ik weet het nog niet, de Franse bergen zijn minder stijl, dus hij gaat Valverde (als die goed is) niet los krijgen, denk ik, dat bleek vorig jaar toch al.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Wombcat het volgende:
Als Basso goed herstelt van de Giro, dan maakt de rest weinig kans in de Tour denk ik.
9 van de 10 keer is de tour zo saai als de afgelopen jaren.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:25 schreef placebeau het volgende:
Van mij mag de tour zo saai zijn als de de vorige jaren, als Basso maar wint.
Inderdaad, Alejandro Valverde gaat ook vlammen in de Tour.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet het nog niet, de Franse bergen zijn minder stijl, dus hij gaat Valverde (als die goed is) niet los krijgen, denk ik, dat bleek vorig jaar toch al.
In het tijdrijden zal hij wel wat winnen op Valverde, maar niet enorm veel, Alejandro is (veel) beter dan de doorsnee Giro-tegenstander van Basso. En als ze boven op de bergen gaan sprinten voor bonificaties, is Basso altijd kansloos
Ik vond de Tour van 2003 ge-wel-dig.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef Wombcat het volgende:
9 van de 10 keer is de tour zo saai als de afgelopen jaren.
Ja, die was errug cool.quote:
Fantastisch was die. Het knollenveldje.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:39 schreef placebeau het volgende:
Ja, die was errug cool.
Jammer dat ik toen het grootste deel via de krant heb moeten volgen.
In ieder geval eindelijk weer eens een andere naam.quote:Dit jaar wordt sowieso legendarisch als de eerste van basso.
De Tour van 2004. Zeer indrukwekkende ronde van Armstrong.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Ik vond de Tours van de afgelopen jaren juist fantastisch.
Armstrong die in de 'proloog' zijn naaste concurrent gewoon inhaalt. En dan op de manier waarop, geweldig.
Die ploegentijdrit die ze wonnen in de regen, toen bij de aankomst het hele team in closeup. Elkaar feliciteren etc. Prachtig.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
De Tour van 2004. Zeer indrukwekkende ronde van Armstrong.
Ik vond de laatste jaren juist minder, het ging allemaal wat op de automatische piloot. De laatste keer dat Armstrong nog eens in de bergen uitpakte was in 2003. Ik vond vooral zijn eerste jaren mooi, toen hij op Hautacam of Alp D'Huez iedereen naar huis reed. De laatste jaren was het meer tijdswinst pakken in de tijdritten, en in de bergen gewoon niemand laten rijden.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef Zwansen het volgende:
Ik vond de Tours van de afgelopen jaren juist fantastisch.
Armstrong die in de 'proloog' zijn naaste concurrent gewoon inhaalt. En dan op de manier waarop, geweldig.
Zal met Basso hetzelfde zijn ...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
En toch... Armstrong mag/mocht doen wat hij wilde, hij riep nooit de passie op zoals Pantani dat deed, zelfs al was wat Armstrong deed op papier veel imponerender.
http://www.youtube.com/watch?v=Gr89ku-K2WUquote:
Inderdaad, Hincapie een handjeklap naar achteren naar Lance.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef Zwansen het volgende:
Die ploegentijdrit die ze wonnen in de regen, toen bij de aankomst het hele team in closeup. Elkaar feliciteren etc. Prachtig.
Waaaanzinnig! Door 't knollenveldje, van de fiets af, slootje over en weer achteraansluiten in je groepje.quote:
mms://wm.world.mii-streaming.net/media/oln/tdf2003video/21action2_300.wmvquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waaaanzinnig! Door 't knollenveldje, van de fiets af, slootje over en weer achteraansluiten in je groepje.
Hallo? 2004? De man won toen 5 etappes, waarvan 3 op rij.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Ereinion het volgende:
Ik vond de laatste jaren juist minder, het ging allemaal wat op de automatische piloot. De laatste keer dat Armstrong nog eens in de bergen uitpakte was in 2003. Ik vond vooral zijn eerste jaren mooi, toen hij op Hautacam of Alp D'Huez iedereen naar huis reed. De laatste jaren was het meer tijdswinst pakken in de tijdritten, en in de bergen gewoon niemand laten rijden.
De voorganger van Pantani, wist mij tot tranen te beroeren.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
En toch... Armstrong mag/mocht doen wat hij wilde, hij riep nooit de passie op zoals Pantani dat deed, zelfs al was wat Armstrong deed op papier veel imponerender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |