abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29072981
Armstrong moet eens een keer ophouden om over anderen te praten.
pi_29073000
vind je het gek wombcat dat hij over Ullrich praat als die doeme duitse journalist steeds met dezelfde vraag komt
pi_29073105
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:11 schreef Bartoli het volgende:
vind je het gek wombcat dat hij over Ullrich praat als die doeme duitse journalist steeds met dezelfde vraag komt
Dat had ik niet gezien. Da's wel stom om zo'n vraag te stellen ja.
pi_29073153
maja nu gaat het over Ullrich in een Basso topic
pi_29075190
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:10 schreef Wombcat het volgende:
Armstrong moet eens een keer ophouden om over anderen te praten.
Hij slaat wel de spijker op de kop. Al is het ook wel een open deur die al vaker zal zijn ingetrapt door begeleiders van Ullrich.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29099131
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:06 schreef McCarthy het volgende:

[..]

van TT
Armstrong is zwaarder dan Ullrich
Tenminste volgens de info op de toursite
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_29099620
En dit topic ging dus over Basso, niet over Ullrich en Armstrong.

Basso is zeker een potentiële tourwinnaar, en de favoriet voor volgend jaar wat mij betreft. Maar dat betekent nog niet dat hij 'm gaat winnen. In het verleden zijn er zoveel potentiële tourwinnaars geweest die niet gewonnen hebben.
pi_29171089
Basso voelt zichzelf ook nog niet te groot om de criteriums te rijden in ons landje.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29171679
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:53 schreef mitt het volgende:
Basso voelt zichzelf ook nog niet te groot om de criteriums te rijden in ons landje.
en te winnen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29199821
Basso is een complete renner aan het worden.
Hij werkt er erg hard voor.. Als je hoor wat hij gedaan
heeft een te leren tijdrijden! En niet zonder resultaat..
In de Giro won hij er 1tje en 1 werd hij 2de achter Zabriskie.
En dat die jongen kan tijd rijden dat weet iedereen..
Vergelijk dat mn zn tijdritten van vorig seizoen..
Dat kan dus nog beter worden..

Team CSC is een sterke ploeg, met een eigen manier van werken..
Het gaat om team gevoel, werken voor elkaar. Dat was ook te
zien in de ploegentijdrit.. Het was jammer dat Zabriskie viel
Anders hadden ze hem gewonnen

Ik geef Basso dus een grote kans om volgend jaar de tour te winnen
Maar misschien krijgen we wel een hele grote verrassing volgend jaar
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:04:28 #61
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_29200825
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

Armstrong is zwaarder dan Ullrich
Tenminste volgens de info op de toursite
Het gaat niet om puur het cijfer van het gewicht het gaat om je verpercentage... Spieren wegen zwaarder dan vet...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:25:04 #62
92747 Mallnitz
Nooit geschoten...
pi_29201460
Basso is zeker titelkandidaat numero uno voor volgend jaar, maar een daadwerkelijke overwinning is van vele factoren afhankelijk. De grote klasse van Lance is dat hij een meester was in het tot in de puntjes volgen van een bedachte strategie en bereid was alles daarvoor te laten wijken.
Klinkt misschien eenvoudig, is dat beslist niet. Zeker niet als alle druk op je schouders ligt, kijk maar naar der Jan.
"It's better to remain silent and be thought a fool
than to speak and remove all doubt"
pi_29201869
Basso is een deftelijk tijdrijder maar zal altijd tijd verliezen tegen de andere echte favorieten (ullrich/vino/goede kloden). dus dit is een onderdeel waar hij zen tour met kan verliezen. bergop zie ik hem wel als 1 van de sterkste onder de favorieten. Maar zonder lance zal hij de voorsprong niet zo hoog krijgen als nu. dus valt af te wachten hoe hij kan opboksen tov een ullrich. verwacht dat beide aan elkaar gewaagd zullen zijn.
pi_29202295
Ivan zal waarschijnlijk altijd wat verliezen op de tijdrit maar hij is al zoveel beter geworden.. Zoals ik al zei vergelijk zijn tijdritten van vorig jaar met dit jaar...
Zoveel zal hij dus niet verliezen meer.. Nee ik (en veel meer mensen) zie hem toch echt als de grote favoriet!
Is het aan hem om dat waar te maken
pi_29202468
Basso is titelkandidaat, maar anderen volgen hem op een hele korte afstand.
Ik ben er nog niet zo zeker van, omdat ook Basso een slechte dag had in de tour van dit jaar.
In die etappe wist Valverde bijvoorbeeld wel te volgen, net als Mancebo en Rasmussen.
Maar Mancebo en Rasmussen zijn te wisselvallig om een tour te winnen, daarnaast is hun tijdrit niet goed genoeg. Valverde Ullrich en mischien nog Kloden en vinokourov kunnen het hem heel lastig maken.
pi_29202948
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:50 schreef Seah het volgende:
Ivan zal waarschijnlijk altijd wat verliezen op de tijdrit maar hij is al zoveel beter geworden.. Zoals ik al zei vergelijk zijn tijdritten van vorig jaar met dit jaar...
Zoveel zal hij dus niet verliezen meer.. Nee ik (en veel meer mensen) zie hem toch echt als de grote favoriet!
Is het aan hem om dat waar te maken
hij is inderdaad verbeterd. Maar zolang hij niet domineert in het tijdrijden is en blijft hij extreem kwetsbaar. ik zie hem ook als grote favoriet maar het verschil tussen hem en de andere favorieten is zoveel malen kleiner als tussen lance en de anderen... dat eigenlijk ullrich zeker eveveel kans maakt. of vino en anderen een grote kans maken weet ik niet. denk het nog niet. valverde zie ik ook nog kansloos wegens een nog ondermaatste TT.

ander aspect van de tour is kan basso de druk aan ... en is hij niet te diep geweest in de giro. (waar hij ondanks wat problemen toch relatief weinig druk had de laatste weken en waar hij een snipperdag heeft genomen (hopelijk)) wat volgend jaar wel anders kan zijn.
pi_29203727
tuurlijk word het allemaal stukke spannender. ik zeg niet dat Basso gaat winnen, ik zie hem als grote favoriet.
Basso zal nooit domineren op de tijdrit... Hij moet zorgen dat hij de schade daar beperkt houd..
En zn tijd pakken in de bergen... En of hij de druk aankan dat weet je nooit..
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:44:50 #68
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29204155
Basso kan redelijk tijdrijden, kan de schade beperkt houden tot Ullrich denk ik. In de bergen hoeft ie voor niemand onder te doen... En wat heel belangrijk is, ze winnen de ploegentijdrit... Daar pakt ie gelijk al winst op Ullrich, Vino en de rest... Al vraag ik me af of Basso de druk van het geel aankan als er flink aangevallen wordt. Al heeft ie met Sastre, Julich toch wel een paar die leuk mee bergop komen.
pi_37812562
Het wordt inderdaad tijd dat Ivan nu definitief het laatste stapje zet.
pi_37812649
Hij heeft de afgelopen winter met Riis veel getrained op het versnellen bergop, wat nodig is om tijdwinst in de bergetappes te boeken. Laten we hopen dat hij vanmiddag al wat laat zien.
  zondag 14 mei 2006 @ 13:07:09 #71
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37812663
Ik hoop echt van ganser harte dat hij dit jaar zowel de giro als de tour wint. Dan kan hij alle criticasters die beweren dat als je je niet toespitst op één doel, je verloren bent in het moderne wielrennen, de mond snoeren.
pi_37813374
Ik verwacht ook veel van Basso,, een top 3 MOET er zeker dit jaar inzitten in de tour, lager mag niet tenzij hij valt ofzo .. tuurlijk dan kan je er niets aan doen Maar verwacht echt wel een podium plaats..

Basso
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_37816044
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:07 schreef placebeau het volgende:
Ik hoop echt van ganser harte dat hij dit jaar zowel de giro als de tour wint. Dan kan hij alle criticasters die beweren dat als je je niet toespitst op één doel, je verloren bent in het moderne wielrennen, de mond snoeren.
dat moet hij niet doen. Heeft mancebo hem al voorgedaan met de tour en de vuelta. waar hij beide in top5 zat. en elk jaar in beide een knappe prestatie neerzet.
pi_37816065
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:44 schreef Zwansen het volgende:
Basso kan redelijk tijdrijden, kan de schade beperkt houden tot Ullrich denk ik. In de bergen hoeft ie voor niemand onder te doen... En wat heel belangrijk is, ze winnen de ploegentijdrit... Daar pakt ie gelijk al winst op Ullrich, Vino en de rest... Al vraag ik me af of Basso de druk van het geel aankan als er flink aangevallen wordt. Al heeft ie met Sastre, Julich toch wel een paar die leuk mee bergop komen.
er is geen ploegentijdrit . en anders zou ik Tmobile zeker niet onderschatten. die zijn pak sterker als de vorige jaren voor dit onderdeel. (moest het er zijn).
pi_37820904
ff omhoog krikken na zijn etappe winst + roze van vandaag
pi_37821536
sterk hoor !
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:42:11 #77
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_38021605
Wat een held Vandaag zouden ze aanvallen, maar niemand kon hem volgen.
Hij zal deze giro met het grootste gemak winnen. En daarna de tour ook.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:47:55 #78
127004 maril
Smeetsfan
pi_38021738
Basso, respect
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_38021751
ik zie basso nog legio giro's winnen, maar de tour de france zie ik hem absoluut niet winnen. Daar legt hij het af tegen ulle & en omstanders
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_38021891
weet niet. deze tdf is in zijn nadeel. De tour erachter geef ik hem meer winstkansen toe dan dit jaar.
De giro zal hij wel paar keer kunnen winnen zoals het er nu uitziet. Natuurlijk weten we niet in hoeverre de andere toppers echt op hun top zijn. mss dat die het volgend jaar beter doen en iets dreigender zijn. ik hoop voor de giro van wel. Anders zal basso hier ook wel een recordje breken _o_
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:59:42 #81
40566 Ericr
Livewrong
pi_38023422
Ik zie weinig tegenstand voor Basso in de Tour eigenlijk. Hij moet natuurlijk wel goed uit deze Giro komen, maar het verschil tussen Basso en de rest in deze Giro is toch vrij groot.

Basso lijkt ook sterker dan vorig jaar, een jaar waarin hij in de Tour als enige nog een beetje in de buurt van Armstong kon blijven. Hij heeft dus niemand te vrezen, weet dat hij alle renners in principe aan kan.
pi_38023745
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:59 schreef Ericr het volgende:
Ik zie weinig tegenstand voor Basso in de Tour eigenlijk. Hij moet natuurlijk wel goed uit deze Giro komen, maar het verschil tussen Basso en de rest in deze Giro is toch vrij groot.

Basso lijkt ook sterker dan vorig jaar, een jaar waarin hij in de Tour als enige nog een beetje in de buurt van Armstong kon blijven. Hij heeft dus niemand te vrezen, weet dat hij alle renners in principe aan kan.
de tegenstanders van de giro vergelijken met de tegenstanders in de tour gaat natuurlijk wel .. heel ver . Giro is natuurlijk een volledig andere wedstrijd dan de tour.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_38023888
hij heeft ullrich te vrezen. Hoewel we dit bij lance ook al jaren zeggen. Kan ullrich in tegenstelling tot vroeger wel tijd nemen in de tijdritten. en gezien het parcour dit jaar denk ik toch dat het redelijk spannend gaat worden. Ook vino, landis kan tijd nemen in de tijdritten op basso. Zal vooral afhangen wat ullie en vino doen in het gebergte en dat zullen we wel doorhebben vanaf bergrit nr 1.

Voor de rest in de tour veel top10 candidaten. Enkel popo zal ,als hij zeer grote progressie maakt, volgend jaar wel een bedreiging kunnen zijn.
pi_38024795
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:20 schreef flyckje het volgende:
hij heeft ullrich te vrezen. Hoewel we dit bij lance ook al jaren zeggen. Kan ullrich in tegenstelling tot vroeger wel tijd nemen in de tijdritten. en gezien het parcour dit jaar denk ik toch dat het redelijk spannend gaat worden. Ook vino, landis kan tijd nemen in de tijdritten op basso. Zal vooral afhangen wat ullie en vino doen in het gebergte en dat zullen we wel doorhebben vanaf bergrit nr 1.

Voor de rest in de tour veel top10 candidaten. Enkel popo zal ,als hij zeer grote progressie maakt, volgend jaar wel een bedreiging kunnen zijn.
ik ben idd zeer benieuwd naar popo en valverde
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:08:14 #85
40566 Ericr
Livewrong
pi_38025310
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

de tegenstanders van de giro vergelijken met de tegenstanders in de tour gaat natuurlijk wel .. heel ver . Giro is natuurlijk een volledig andere wedstrijd dan de tour.
Ik vergelijk met de tegenstanders in de Tour, die kan hij allemaal aan. Heeft Basso al bewezen, dus waarom zou het niet nog een keer kunnen lukken? Een sterkere Basso in de tijdritten moet je er dus in de bergen af rijden. Wie gaat dat doen?
pi_38025576
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef Ericr het volgende:

[..]

Ik vergelijk met de tegenstanders in de Tour, die kan hij allemaal aan. Heeft Basso al bewezen, dus waarom zou het niet nog een keer kunnen lukken? Een sterkere Basso in de tijdritten moet je er dus in de bergen af rijden. Wie gaat dat doen?
Basso zal ullrich er natuurlijk moeten afrijden in de bergen in de tour de france. Hij is immers nog ver van zn vorm maar verslaat een basso in vorm toch met verve! En deze ullrich verslaat basso wel in de tijdrit in de TDF. En hij zal tijd verliezen op basso in de bergen, zal maar de vraag zijn of dat genoeg is voor basso om de TDF te winnen? En daarbij zijn de teams in de tdf een stuk sterker dan in de giro. In de giro heb je nog teams die als kip zonder kop rond fietsen. In de tour de france weet ik er eigenlijk alleen maar euskaltel, maar die fietst nu ook al zonder visie rond
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:20:28 #87
40566 Ericr
Livewrong
pi_38025726
Met verve? 28 seconden, het gat tussen Basso en Ullrich is nog nooit zo klein geweest. Ullrich reed inderdaad een gedegen tijdrit, maar Basso reed voor zijn doen een fenomenale tijdrit.

Het probleem dat Basso heeft is om goed te herstellen van de inspanningen van deze Giro. Ritten zoals vandaag zijn niet goed voor je gestel en herstel.

Ik zie Ullrich overigens niet als belangrijkste concurrent voor Basso, denk dat mannen als Landis, Evans, Valverde, Vinokourov het Basso nog lastiger gaan maken dan der Jan.
pi_38027205
moest het 28 seconden op een superullrich zijn had ik toegestemd. Maar we spreken hier over een voorbereidende ullrich die nog een lange weg te gaan heeft en gemakkelijk paar % nog verbeterd in het tijdrijden. En basso zit nu op zen maximum.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:17:46 #89
40566 Ericr
Livewrong
pi_38027626
Als Ullrich 52 Km/uur had gereden, wat nog reeel is dan pakt hij iets meer dan een minuutje meer op Basso. Maar zo vaak rijdt der Jan die snelheid niet in een winderige tijdrit. Er zijn ook limieten aan hoe hard er gereden kan worden, een Jan in supervorm had misschien 57:30 gereden. Allemaal speculatie natuurlijk, maar ik vond Basso indrukwekkender dan der Jan in de discipline die hem het beste zou moeten liggen.
pi_38029081
nja zoals je zegt allemaal speculatie. we gaan het pas zeker weten in de tour .
  zondag 21 mei 2006 @ 12:37:55 #91
68638 Zwansen
pi_38042332
Hij rijdt ijzersterk.

Mooi om te zien.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:54:02 #92
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_38308311
Voorsprong van een goede negen minuten. Geen tegenstand dus.
Nu zijn eerste grote ronde van het jaar is binnen voor de sympathieke Italiaan

Weet er iemand wat hij nog zal rijden als voorbereiding op de tour?
pi_38308418
Niets. Basso gaat alleen nog maar verkennen.

Miguel Indurain heeft Ullrich als favoriet voor de Tour. Ik ga maar met hem mee. Ullrich pakt 'm in de laatste tijdrit, eindverschil 3 seconden.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_38308449
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef placebeau het volgende:
Voorsprong van een goede negen minuten. Geen tegenstand dus.
Nu zijn eerste grote ronde van het jaar is binnen voor de sympathieke Italiaan

Weet er iemand wat hij nog zal rijden als voorbereiding op de tour?
Dauphine lijkt me niet waarschijnlijk, want die begint al op 4 juni.

Ronde van Zwitserland misschien? Of de Route du Sud?
  zondag 28 mei 2006 @ 19:07:53 #95
68638 Zwansen
pi_38308750
Ik vraag me af wanneer de eerste mensen gaan zeiken over Ivan dat ie geen klassiekers wint.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:09:28 #96
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_38308796
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef Zwansen het volgende:
Ik vraag me af wanneer de eerste mensen gaan zeiken over Ivan dat ie geen klassiekers wint.
Je kunt alleszins niet zeggen van hem dat hij het hele jaar enkel voor de tour rijdt.
pi_38308914
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef Zwansen het volgende:

Ik denk trouwens dat hij best in staat is om Luik - Bastenaken - Luik of de Ronde van Lombardije te winnen. Daar reed hij al korte uitslagen.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:15:52 #98
68638 Zwansen
pi_38308994
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:13 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat hij best in staat is om Luik - Bastenaken - Luik of de Ronde van Lombardije te winnen. Daar reed hij al korte uitslagen.
Ja dat sowieso, en een WK winnen op een selectief parcours is ook mogelijk. Helaas hebben we niet vaak zulke WK's.
pi_38308998
als hij de tour wint, hoop ik dat hij de vuelta ook rijdt (en wint)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:16:25 #100
68638 Zwansen
pi_38309016
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:15 schreef JohnDDD het volgende:
als hij de tour wint, hoop ik dat hij de vuelta ook rijdt (en wint)

Je kunt ook overdrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')