al wel langerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:50 schreef BObNL het volgende:
wat mis met de plaatjes
dat zie je toch welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:50 schreef BObNL het volgende:
wat mis met de plaatjes
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat zie je toch welohnee, juist niet
![]()
sorry, die is droog![]()
die is leukquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:53 schreef Messenga het volgende:
* Messenga Luistert Alcazar - Sexual Guarantee
tevredenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat zie je toch welohnee, juist niet
![]()
sorry, die is droog![]()
heb je het dan ook verandert in wiki?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik vind teveel leukop is nu wel goed heah ?
Niksquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
weet iemand btw wat er allemaal in zandvoort te doen valt?
daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
niet veel. kom naar rotterdam !quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
Ik heb gelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:03 schreef Messenga het volgende:
OMG! * Messenga lacht zich dood om Petertjuhh!
Peter zegt:
google zijn de meeste resultaten op
Peter zegt:
heb je veranderd
Peter zegt:
zo'n 10x meer dan op heb je verandert
[Niek][ Vannacht nach Tsjechië ][ Mylo - In My Arms ] zegt:
Wat boeit dat nou ?
Peter zegt:
tja
[Niek][ Vannacht nach Tsjechië ][ Mylo - In My Arms ] zegt:
Cow levert ook meer resultaten op dan koe
ik nuquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel erg sociale mensen daar
Was daar vorige week dinsdag
iemand had de wiki omzeep geholpenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef Chanandler het volgende:
Verdomme! Waarom verwijder je mijn ava steeds. Gemenerik
Vannochtend ook alquote:
Toch welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:11 schreef Imberr het volgende:wil ik op Esc drukken, druk ik op F5.. denk ik: waarom werkt die escape knop nou niet?
![]()
het blijft moeilijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:11 schreef Imberr het volgende:wil ik op Esc drukken, druk ik op F5.. denk ik: waarom werkt die escape knop nou niet?
![]()
Dan koop je er toch 1quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:17 schreef taart het volgende:
Ik wil een telefoon kopen, anders heb ik een telefoonloze vakantie
Moet je ff bellen naar de telefoonservicequote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:17 schreef taart het volgende:
Ik wil een telefoon kopen, anders heb ik een telefoonloze vakantie
Neequote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Luisteren jullie ook wel eens Ome Henk?
Ome Henkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
sneller ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Gelukkig gaat de slowchat niet zo SLOW!
Dit gaat echt nergens meer over dit topic.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:48 schreef BObNL het volgende:
morgen wij ook nog meedoen of heb je zoiets van ik vul hem wel alleen
stagneert vandaag een beetje iedereen is moequote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens meer over dit topic.
Ik vind die opblaaskrokodil wel leukquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ans en Pietjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:51 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik vind die opblaaskrokodil wel leuk
Zoals ik al zei, luchtfilters maken ongelofelijk veel kabaalquote:
dee-djeequote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:00 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, luchtfilters maken ongelofelijk veel kabaal
Btw, is met "The Prophet" bedoel je daarmee de DJ of Mohammed?
Kewl ik heb vorige week nog een plaat van hem gekochtquote:
Dat is dan weer minderquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:02 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Kewl ik heb vorige week nog een plaat van hem gekochtAlleen een vriend van me heeft mn naald naar de knoppe gewerkt
![]()
Haha jij smeekt mij of ik hem weer op mij wil richtenquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:25 schreef BObNL het volgende:
[..]
Haha jij smeekt mij of ik hem weer op mij wil richten
Ik vind je helemaal niet leuk![]()
[vrouwmodus] Echt niet ik zie er niet uit vandaag!! [/Vrouwmodus]quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
[vrouwmodug] Echt niet ik zie er niet uit vandaag!! [/Vrouwmodus]
verder zijn ze hartstikke aardig![]()
mojo jojoquote:
Klopt idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:37 schreef BObNL het volgende:
[..]
Beetje verveelt> Saaie boel hier in deze buurt. vooral met dit weer
Toen zag ze er toch goed uitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:36 schreef taart het volgende:
[..]
gister zag je er ook niet uit, toen accepteerde je wel![]()
Ga je uit daarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:39 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Klopt idd.
Zometeen Amersfoort onveilig maken
Uit weet ik niet, iig naar wat vriendjesquote:
Meerdere zelfsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Uit weet ik niet, iig naar wat vriendjes
13.gifquote:
Hahahha, vriendenquote:
Vrienden , drank , honing enzo . . . .quote:
Dan BOB jij gewoon nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vrienden , drank , honing enzo . . . .
Juist.
Geene met wie ik zou gaan is er nog steeds niet. Als die niet komt heah![]()
Dat idee.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vrienden , drank , honing enzo . . . .
Juist.
Tssssssssk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen. Meid die ook mee zou gaan is ziek. dus blijft niet veel over![]()
zet je cam nu ff recht danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen. Meid die ook mee zou gaan is ziek. dus blijft niet veel over![]()
En jij denkt dat dit soort overdreven mauw berichten helpen...??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef Conflict het volgende:
Mensen, normaal posten! Niet zo postkrikken, topicspammen, smilies posten en maak er geen wedstrijd van! Dit is een topic om gezellig een beetje met elkaar te keuvelen.
Brechtje en ik hebben het pas nog gevraagd maar nu zijn we alweer 20 topics verder. Er zijn mensen die 3, 4 of 5 reacties binnen een minut plaatsen, dat is echt te gek voor woorden!
Vind je 36 SC topics in een paar dagen normaal dan? Ik vind er niks mauwerigs aan. Verder heeft het geen zak met puberkennis te maken, ik vraag gewoon om normaal te posten en niet heel die SC topics te verstieren met postkrikken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En jij denkt dat dit soort overdreven mauw berichten helpen...??
Weinig mensen puberkennis![]()
dat doe ik nou nooitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:47 schreef Conflict het volgende:
Mensen, normaal posten! Niet zo postkrikken, topicspammen, smilies posten en maak er geen wedstrijd van! Dit is een topic om gezellig een beetje met elkaar te keuvelen.
Brechtje en ik hebben het pas nog gevraagd maar nu zijn we alweer 20 topics verder. Er zijn mensen die 3, 4 of 5 reacties binnen een minut plaatsen, dat is echt te gek voor woorden!
Als je gewoon normaal post (Posts van 2/3 zinnen) Dan doe je het toch niet om het postopkrikken lijkt me ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
Vind je 36 SC topics in een paar dagen normaal dan? Ik vind er niks mauwerigs aan. Verder heeft het geen zak met puberkennis te maken, ik vraag gewoon om normaal te posten en niet heel die SC topics te verstieren met postkrikken.
Maar Conflict ik ben het met je eens dat posts als deze op MSN zouden kunnenquote:
paar topic terrug vond je het niet druk maar gezellig. je kotm ook net op een moment dat we uren over 1 topic doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
Vind je 36 SC topics in een paar dagen normaal dan? Ik vind er niks mauwerigs aan. Verder heeft het geen zak met puberkennis te maken, ik vraag gewoon om normaal te posten en niet heel die SC topics te verstieren met postkrikken.
Moeten ff een onderwerp hebben . volgensmij zijn we onderwerp loosquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:17 schreef BObNL het volgende:
[..]
paar topic terrug vond je het niet druk maar gezellig. je kotm ook net op een moment dat we uren over 1 topic doen![]()
Was de tour beetje boeiend vandaag ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:18 schreef Petertjuhh het volgende:
Soms gaan de topics inderdaad nergens over, maar dan reageer ik ook niet
Ik zit ook geen 24 uur per dag achter de pc, Brechtje ook niet. Het is ondoenlijk om alles te lezen. Maar het gaat gewoon om de nieuwe sport, zoveel mogelijk posts halen in het SC topic hier. Dat is gewoon irritant. Wat er ook bij komt is dat jullie zoveel hier posten dat de andere topics stil komen te liggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:17 schreef BObNL het volgende:
[..]
paar topic terrug vond je het niet druk maar gezellig. je kotm ook net op een moment dat we uren over 1 topic doen![]()
oke. snap het idquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zit ook geen 24 uur per dag achter de pc, Brechtje ook niet. Het is ondoenlijk om alles te lezen. Maar het gaat gewoon om de nieuwe sport, zoveel mogelijk posts halen in het SC topic hier. Dat is gewoon irritant. Wat er ook bij komt is dat jullie zoveel hier posten dat de andere topics stil komen te liggen.
Post gewoon wat meer in die andere topics en wat minder hier. Zo'n forumgebonden SC topic is eigenlijk ook meer om over het forum te praten.
Dat doen ze volgens mij nergens in een SCquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zit ook geen 24 uur per dag achter de pc, Brechtje ook niet. Het is ondoenlijk om alles te lezen. Maar het gaat gewoon om de nieuwe sport, zoveel mogelijk posts halen in het SC topic hier. Dat is gewoon irritant. Wat er ook bij komt is dat jullie zoveel hier posten dat de andere topics stil komen te liggen.
Post gewoon wat meer in die andere topics en wat minder hier. Zo'n forumgebonden SC topic is eigenlijk ook meer om over het forum te praten.
Nee, 35 topics volspammen in een paar dagen ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat doen ze volgens mij nergens in een SC
Klopt ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, 35 topics volspammen in een paar dagen ook niet.
Laten we er niet weer over beginnen dat ze niet met opzet volgespammed worden. En dat we meestal een onderwerp zoeken. Maar het wordt nu al een stuk rustiger hierquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, 35 topics volspammen in een paar dagen ook niet.
In dit topic wordt het misschien wat rustiger. Verzin anders zelf een leuk topic, je kan heel veel in PUB, dat weet iedereen. Topics die overal meteen gesloten worden mogen hier wel. Maar het moet ook voor anderen gezellig blijven.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:25 schreef BObNL het volgende:
[..]
Laten we er niet weer over beginnen dat ze niet met opzet volgespammed worden. En dat we meestal een onderwerp zoeken. Maar het wordt nu al een stuk rustiger hier![]()
zal eens kijken maar ben meer een onzin persoonquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
In dit topic wordt het misschien wat rustiger. Verzin anders zelf een leuk topic, je kan heel veel in PUB, dat weet iedereen. Topics die overal meteen gesloten worden mogen hier wel. Maar het moet ook voor anderen gezellig blijven.
Spammertquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
zal eens kijken maar ben meer een onzin persoon![]()
enigequote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Conflict? Volgens mij ben jij de enigste die het irritant vindt...
ok.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Conflict? Volgens mij ben jij de enigste die het irritant vindt...
Moet je me nu niet bannen enzo? Ik zei iets TEGEN jou hoorquote:
Dus we hoeven niet te luisteren ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:47 schreef Brechtje het volgende:
Luisteren allemaal naar Conflict!![]()
![]()
Neeeeee hooor.![]()
![]()
![]()
goed dat je me draan helpt herrinerenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:47 schreef Brechtje het volgende:
Luisteren allemaal naar Conflict!![]()
![]()
Neeeeee hooor.![]()
![]()
![]()
Ik wou net zeggenquote:
spacen, laatste dingetjes doen voor vakantie, visite enzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:55 schreef Casparovvv het volgende:
In mijn vorige SC vroeg ik:
wat gaat jullie vanavond doen?
Uhmm, tv kijken, eten, en Fokken tegelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:56 schreef Casparovvv het volgende:
Zoals jij, Brechtje?
niet meteen ook nog ff bellen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:59 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Uhmm, tv kijken, eten, en Fokken tegelijk.
S-L-O-W chat... Dus gewoon relaxed doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:44 schreef Petertjuhh het volgende:
Mwah ik wist eerst nog niet echt waar een SC topic voor was, misschien is het handig dat Conflict dat duidelijk maakt. Dan kan ik me daar op aanpassen.
en naar de stadquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:57 schreef taart het volgende:
[..]
spacen, laatste dingetjes doen voor vakantie, visite enzo.
Het is ook nooit goed hè?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Conflict je wordt bedankt het is nu al meer dan 10 minuten stil![]()
Nou het hoefde van mij niet rustig hoorquote:
vandaar die vraagquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:22 schreef Petertjuhh het volgende:
Yoo relax man ik zit hier net ff een jointje te roken![]()
zit je lekker te spacen jongenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:22 schreef Petertjuhh het volgende:
Yoo relax man ik zit hier net ff een jointje te roken![]()
Graag gedaan vriendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Het is allemaal de schuld van Conflict!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:47 schreef Brechtje het volgende:
Is iedereen er weer?
Ik ben er nog steedsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:47 schreef Brechtje het volgende:
Is iedereen er weer?
verkapt ik-heb-msn-van-imberr postquote:
Nogalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
verkapt ik-heb-msn-van-imberr post
Whehehe geweldig hoe droog!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:05 schreef Brechtje het volgende:
ok
zeg..is dat niet een baggerpost ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:05 schreef Brechtje het volgende:
ok
Hmm. Het onderwerp Imberr is alweer verleden tijd idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:06 schreef brainster het volgende:
Wat is het stil mensen. Heeft er iemand nog een leuk onderwerp?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
zeg..is dat niet een baggerpost ofzo?
Gheghe lol. Wees snel hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:10 schreef brainster het volgende:
[..]vertel het maar snel aan ome conflict!
Okequote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan niet op de gewone msn dus moet ik via webmessenger maar die wil niet laden gvd![]()
vandaar dat je niet reageertquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan niet op de gewone msn dus moet ik via webmessenger maar die wil niet laden gvd![]()
Bel je alvast voor 112. Ken nogwel eens schokjes opleverenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:19 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
OkeLamp ophangen is trouwens gelukt, nu alleen maandag nog het draadje vastmaken
![]()
Doet ze bij mij ook pas na heel lang hoor.quote:
Mjah ik ben wel handig hoor in die dingenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:20 schreef BObNL het volgende:
[..]
Bel je alvast voor 112. Ken nogwel eens schokjes opleveren![]()
![]()
ik ook alleen maak ik soms een foutjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:21 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mjah ik ben wel handig hoor in die dingen![]()
waaah! wastie goed, blijftie hangenquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
waaah! wastie goed, blijftie hangentoch maar weer ff proberen mijn broer zover te krijgen dattie msn erop zet
Doe dat dan zelfquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
waaah! wastie goed, blijftie hangentoch maar weer ff proberen mijn broer zover te krijgen dattie msn erop zet
Wees maar blij dat je kleuren kan onderscheiden dan!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:21 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Bruine aan het bruine draadje, blauwe aan het blauwe en gele aan het gele![]()
BOEMquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:21 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Bruine aan het bruine draadje, blauwe aan het blauwe en gele aan het gele![]()
Post maar gewoon zo hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doet ze bij mij ook pas na heel lang hoor.![]()
* Jaguarized vraagt zich af of dit geen baggerpost is en dus wel of niet mag.
Hoezo zou dat niet gaan ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat gaat dus niet anders had ik dat heus wel gedaan hoor![]()
zet windows er opnieuw op. kijken hoe je broer op kijkt als al zijn shit weg isquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat gaat dus niet anders had ik dat heus wel gedaan hoor![]()
wat voor lamp eigenlijk ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:25 schreef Petertjuhh het volgende:
Het gaat pas mis als je de bruine en de blauwe van de voeding tegen elkaar houdt
Waarom ben jij niet op msn bij mijquote:
er staan alleen dingen van mij opquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:25 schreef BObNL het volgende:
[..]
zet windows er opnieuw op. kijken hoe je broer op kijkt als al zijn shit weg is![]()
Das lullig.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
er staan alleen dingen van mij op![]()
en @goten: omdat hij 2 accounts op mijn pc heeft gezet en op 1 van de 2 een wachtwoord maar alleen vanuit die kan je dingen installeren en ik krijg dat wachtwoord dus niet
wat een lul en dat op jouw computerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
er staan alleen dingen van mij op![]()
en @goten: omdat hij 2 accounts op mijn pc heeft gezet en op 1 van de 2 een wachtwoord maar alleen vanuit die kan je dingen installeren en ik krijg dat wachtwoord dus niet
Ik heb het ook hoor die kut kinders mogen er echt niks op zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Das lullig.
Lompe broer dan ook wel eigenlijk
ze is 15 hoor . je kan ook gewoon beveilegingen hoog zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor die kut kinders mogen er echt niks op zetten![]()
Ja maar misschien weet ze niks van pc's af en is der broer bang dat ze het verneukt?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:34 schreef BObNL het volgende:
[..]
ze is 15 hoor . je kan ook gewoon beveilegingen hoog zetten![]()
dan moet die broer wel wat meer klaar staan haar te helpen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja maar misschien weet ze niks van pc's af en is der broer bang dat ze het verneukt?
ik weet wel veel van pc's af en ik verneuk niks en t is gvd mijn pc en daar ben ikzelf toch echt de baas over en niet een of ander stom rotjoch dat toevallig mijn k*tbroertje isquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja maar misschien weet ze niks van pc's af en is der broer bang dat ze het verneukt?
Vind ik nergens opslaanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor die kut kinders mogen er echt niks op zetten![]()
Pff als het je eigen pc is dan moet je je broer heel hard slaan ofzo want dit gaat nergens overquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik weet wel veel van pc's af en ik verneuk niks en t is gvd mijn pc en daar ben ikzelf toch echt de baas over en niet een of ander stom rotjoch dat toevallig mijn k*tbroertje is![]()
ben boos![]()
ja vind ik ook.. ik heb em weken geleden al es heel lief en aardig enzo gevraagd oftie AUB msn erop wil zetten, zegtie: ik heb geen tijd nuquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:36 schreef BObNL het volgende:
[..]
dan moet die broer wel wat meer klaar staan haar te helpen.
Maak dat dan duidelijk aan je broerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik weet wel veel van pc's af en ik verneuk niks en t is gvd mijn pc en daar ben ikzelf toch echt de baas over en niet een of ander stom rotjoch dat toevallig mijn k*tbroertje is![]()
ben boos![]()
Echt niet ze verneuken het toch iedere keer weer :Squote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind ik nergens opslaan
Ik ben dan weliswaar enigs kind maar kom op zeg zolang je niet op pr0n sites komt en op progammas als KaZaA (Als je niet weet welke bestandjes je moet downloaden) kan er weinig gebeuren hoor
Wat doen ze er dan op ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Echt niet ze verneuken het toch iedere keer weer :S
Duurt ook zooooooolang, aapquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja vind ik ook.. ik heb em weken geleden al es heel lief en aardig enzo gevraagd oftie AUB msn erop wil zitten, zegtie: ik heb geen tijd nu![]()
denk je nou echt dat ik dat niet heb gedaan ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maak dat dan duidelijk aan je broer
Zeg gewoon dat jij graag wat meer controle over je eigen pc zou willen hebben
Nou,ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik dat niet heb gedaan ofzo![]()
Ja dat kan wel! gewoon doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:39 schreef BObNL het volgende:
Miss of het je lukt. Als die bij het insalleren geen wachtwoord heeft opgegeven. kan je proberen , je computer in de veilige modus op te starten -> administrator account ( die komt er dan bij ) -> en een nieuw account voor jezelf aanmaken .
F8 blijven rammen tijdens het opstarten van je pcquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja dat kan wel! gewoon doen
veilige modus= F8
Weinig kans dat hij geen wachtwoord heeft opgegeven tijdens installatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
veilige modus= F8
ja, dat heb ik al eens geprobeerd maar dan moet je iets invullen of typen ofzo en ik weet niet watquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
veilige modus= F8
doe ik ook nooit. met het risico als ik het zelf vergeet. als je een account aanmaakt verdwijnd het admin account tochquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weinig kans dat hij geen wachtwoord heeft opgegeven tijdens installatie.
Maar het is het proberen waard,
met je pijltjes toetsen naar veilige modus gaan en dan op enter miss ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, dat heb ik al eens geprobeerd maar dan moet je iets invullen of typen ofzo en ik weet niet wat![]()
Ik heb maar 1 account nodig dus weet er ook niet alles vanaf hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
doe ik ook nooit. met het risico als ik het zelf vergaat. als je een account aanmaakt verdwijnd het admin account toch
hoezo ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:43 schreef Messenga het volgende:
Moet nog rustig aan doen op vakantie ook
Das best matigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:46 schreef BObNL het volgende:
[..]
Die rustig aan![]()
. achja wees blij ik ga nieteens op vakantie
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:58 schreef Imberr het volgende:
kleine update: net weer ff bij mijn broer gaan zeuren + heel zielig lopen doenen nu heeftie msn geinstalleerd
ja, ik kom zo online![]()
Iedereen staat natuurlijk te popelen om met jou te msn'nquote:
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:02 schreef brainster het volgende:
[..]
Iedereen staat natuurlijk te popelen om met jou te msn'n
* brainster mischien ook wel
Ja het is echt niet normaalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
gebeurt er hier nog iets of blijft t zo stil?
Iedereen is bang na het Conflict incident [13.gif]quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
gebeurt er hier nog iets of blijft t zo stil?
zonde.. het was net zo'n leuke en gezellige scquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedereen is bang na het Conflict incident [13.gif]
Ja nu kan je netzogoed heel PUB Sluitenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
zonde.. het was net zo'n leuke en gezellige sc![]()
Yupquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
zonde.. het was net zo'n leuke en gezellige sc![]()
ja, al het vertier is hier nu verdwenen en zodoende heeft de rest van PUB ook geen plezier meer in hun doen en latenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja nu kan je netzogoed heel PUB Sluiten![]()
En wat nu? Is dit dan het einde?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, al het vertier is hier nu verdwenen en zodoende heeft de rest van PUB ook geen plezier meer in hun doen en laten![]()
lol
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:41 schreef Brechtje het volgende:
Waaaat!!
Jullie gaan mij nu niet beschuldigen he!!![]()
Bagger maar gewoon, of posten hoe jullie deden..
Een nieuwe start it isquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:43 schreef Imberr het volgende:
neen, laten wij dit niet als het einde bestempelen maar als het begin van een nieuwe start![]()
Maar.... Maar.... Conflict heeft dit allemaal gedaan! Nu durft niemand meer te posten bijna!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:41 schreef Brechtje het volgende:
Waaaat!!
Jullie gaan mij nu niet beschuldigen he!!![]()
Bagger maar gewoon, of posten hoe jullie deden..
-Edit laat maar foutje-quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
neen, laten wij dit niet als het einde bestempelen maar als het begin van een nieuwe start![]()
Brechtje zegt letterlijk dat we mogen baggeren. Dat is genoegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar.... Maar.... Conflict heeft dit allemaal gedaan! Nu durft niemand meer te posten bijna!
Tot dat we allemaal een perm-ban hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Brechtje zegt letterlijk dat we mogen baggeren. Dat is genoeg
Okay. Dus we moeten de balans vinden tussen gezelligheid en baggeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tot dat we allemaal een perm-ban hebben
Ik kwam maar in een paar topics op EIL hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook EIL-pubers waren!
ok....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Brechtje zegt letterlijk dat we mogen baggeren. Dat is genoeg
Ja, het allerlaatste (overgebleven) stukje is op maandag 18 oktober 2004 bruut afgesloten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kwam maar in een paar topics op EIL hoor
Maar dat was echt super
Op mijn verjaardag nog welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, het allerlaatste (overgebleven) stukje is op maandag 18 oktober 2004 bruut afgesloten..
Was dat dat topic van Khadgar met die dam ?quote:Waar jij trouwens ook te vinden was.
Ik heb er sowieso niet gepost. Alleen meegelezen. Ik heb alleen gepost in het Dagotel, toen EIL gesloten was.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag nog wel
Ik kwam vooral in Airrad's en Joda's huis en bij het Fok! voetbal team
Echt lachen was dat
Omg.quote:
Het Dagotel (post Eiland periode)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was dat dat topic van Khadgar met die dam ?
Ach, het topic gaat er heus niet aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omg.
* Brechtje weet nu even niets meer te doen.![]()
Aan de ene kant heeft Conflict gelijk, maar ik wil niet dat dit topic eraan gaat.
![]()
Hij heeft enigzins wel gelijk, het heet niet voor niks slowchat, maar nu we rustig aan moeten doen is de gezelligheid er een beetje af.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omg.
Aan de ene kant heeft Conflict gelijk, maar ik wil niet dat dit topic eraan gaat.
![]()
Met hoofdlettersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Ow Dagotel ja![]()
Wat een kut post van mij,nog zonder hoofdletters en dergelijke,dan post ik nu toch al heel wat beter
Dit topic gaat er niet aan johquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omg.
![]()
Vind ik welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Met hoofdletters.
Wat een vooruitgang.
Oh, maar dat ben jij niet alleen. Het hele forum verandert, de smileys, de grappen, de manier van posten. Dat is net zoiets als naar foto's van vroeger kijken, en lachen om de kleren die je droeg. Alles verandert nu eenmaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind ik wel
Soms zit ik wel is oude posts terug te lezen en dan schaam ik me gewoon
Ook af en toe die reacties van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |