Dokkum - Bonifatius, nee niet echt hè?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:23 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja, die Friezen zijn zo dom nog niet, hè!.
Jaaa!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:24 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
In leeuwarden kan je best aardig uitgaan hoor...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:48 schreef user-x het volgende:
afsteken en in de noordzee op laten drijven af laten zinken
Nee, dat is juist goed toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dokkum - Bonifatius, nee niet echt hè?.
Nee? Jammer...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:17 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Tja, ik denk niet dat zij representatief staan voor alle Friezen. (Gelukkig!)
Dat was me te ver weg in de tijd dat ik in friesland rondhingquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:24 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
In leeuwarden kan je best aardig uitgaan hoor...
Uiteraard. Nou ben ik in de loop der tijd wat voorzichtig geworden met het aanmoedigen van lijfelijk geweld tegen mannen in jurken, maar toen...quote:
waar is de 7quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:16 schreef Tristessa het volgende:
Okee minsken, hjoed gean wy leare tellen. Wêrhealje nei my:
Ien
Twa
Trije
Fjouwer
Fiif
Seis
Sân
Acht
Njoggen
Tsien.
.
Dacht het niet! Ik erger mij al genoeg aan Friezen die in openbare gelegenheden Fries spreken onderling, terwijl je er als Nederlander bij staat.quote:
Pas maar op: die Friezen die fierljeppen zo over onze loopgraven heenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee? Jammer...
Ik vind het wel een leuk idee. Een guerilla-oorlog met allemaal van die stereotypische Friese boeren die aanslagen plegen vanaf skûtsjes. Een oude Friese [vul hier eeuwenoud en inmiddels overbodig ambacht in] vrouw die vuil naar de Nederlandse bezettingsmacht kijkt en langzaam een AK-47 uit haar BH vist.
Strafexpedities van de Nederlanders waarbij alle kievieten naar zuidelijkere weiden worden verplaatst (zo, dat zal ze leren!) en die stomme vlag met die hartjes (ja, ik weet dat het bladeren van een plant zijn) wordt formeel verboden.
Oh, wat zou dat toch een mooie nieuwsuitzendingen opleveren...
Daar weet ik ook wel een paar plekkies in Zeeland voor.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat was me te ver weg in de tijd dat ik in friesland rondhing
Maar serieus als je gestresst ben ga je gewoon een week in friesland zitten is het vanzelf over.
Zal tijd worden ook. Die hartjes hebben de Friezen gestolen van de de Groningers.quote:... en die stomme vlag met die hartjes (ja, ik weet dat het bladeren van een plant zijn) wordt formeel verboden.
quote:Eindstand seizoen 06/07
1. Cambuur Leeuwarden G:32 W:28 G:2 V:2 P:86
2. SC Heerenveen G:32 W:2 G:2 V:28 P:8
Waar kwam jij nou vandaanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Hoe verzinnen die debielen het.![]()
Dan winnen ze teminste ook eens een keer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wel leuk de Friese Vlagtm Eredivisie dan:
[..]
Ik sta zelfs nog op de foto met de beste man!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Nou ben ik in de loop der tijd wat voorzichtig geworden met het aanmoedigen van lijfelijk geweld tegen mannen in jurken, maar toen...
Hebben ze hem nou gedwongen zijn hoofd in te slaan met zijn eigen bijbel?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:36 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik sta zelfs nog op de foto met de beste man!
[afbeelding]
Nee joh, 't regent daar gewoonquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hebben ze hem nou gedwongen zijn hoofd in te slaan met zijn eigen bijbel?
En zelfs in dit soort eenvoudige zinnetjes afzetten tegen het Katholieke geloof. Het zit wel diep hè?quote:
Kijk uit! Er staat een debiel met een bijbel achter je....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:36 schreef Tristessa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, stiekem was het gewoon zelfmoord, maar wij Friezen vonden dat niet zo'n sterk verhaal dus hebben we het verhaal wat aangepastquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, heel erg diepquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zelfs in dit soort eenvoudige zinnetjes afzetten tegen het Katholieke geloof. Het zit wel diep hè?
Je heb zwarte kleding aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:36 schreef Tristessa het volgende:
[..]
[afbeelding]
No shit, Sherlock!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk uit! Er staat een debiel met een bijbel achter je....
Waarschijnlijk boden ze hem eerst nog zo'n smerig stukje Oranjekoek aan ... Dan kun je er idd beter zelf proberen er een eind aan te maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
De indoctrinatie begint al op jonge leeftijd dus.....quote:
Maar das 2 maanden geledenquote:
Vanaf de geboorte al.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De indoctrinatie begint al op jonge leeftijd dus.....
Sorry.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:40 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Je waarschuwt me bijna vijf jaar te laat!
net als hun nationale sport "kaatsen"quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:31 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Zal tijd worden ook. Die hartjes hebben de Friezen gestolen van de de Groningers.
Dat betekent natuurlijk dat Groningen vroeger gewoon Friesland was en dat jij dus eigenlijk een Fries bentquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:42 schreef user-x het volgende:
[..]
net als hun nationale sport "kaatsen"
in grûnn hebben archeologen in de stad een kaatsbaan ontdekt die ouder is dan de oudste uit friesland
Heb ik me niet al genoeg geprofileerd dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:43 schreef Varr het volgende:
*Wacht op de trotste friezen in dit topic...
ben ik ff blij dat ik geen groninger ben dan!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:43 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk dat Groningen vroeger gewoon Friesland was en dat jij dus eigenlijk een Fries bent.
Allochtoonquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:45 schreef user-x het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik geen groninger ben dan!
en geen fries!
maar gewoon medelander
Ook medelanders zijn van harte welkom in Fryslân.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:45 schreef user-x het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik geen groninger ben dan!
en geen fries!
maar gewoon medelander
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |