En indien niet mogelijk, dan een grote muur er omheenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:48 schreef gelly het volgende:
Afsteken en de Noordzee opduwen. Dat moet toch technisch mogelijk zijn.
Jij hebt het over oorlog en het artikel gaat over kentekensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:56 schreef BaraCuda het volgende:
Als er oorlog komt zal ik graag meevechten tegen die sukkels met hun eigen taal en eigen land.
Pleur toch op stelletje mafketels!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:48 schreef gelly het volgende:
We zouden eens een oorlog tegen ze moeten beginnen. Die lui hebben wel Bonifatius vermoord jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:00 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Jij hebt het over oorlog en het artikel gaat over kentekens.
De Hollanders kun jou beter niet in hun leger nemen.
Ze hadden zelf al eens de intentie om een gracht rond Friesland te graven, dus misschien..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:48 schreef gelly het volgende:
Ohja 754 Bonifatius vermoord bij Dokkum. Ik weet het nog als de dag van gisterenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
We zouden eens een oorlog tegen ze moeten beginnen. Die lui hebben wel Bonifatius vermoord ja![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:05 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Ohja 754 Bonifatius vermoord bij Dokkum. Ik weet het nog als de dag van gisteren.
Met dat bijl en die bijbel... uitkijken daar jong...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:05 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Ohja 754 Bonifatius vermoord bij Dokkum. Ik weet het nog als de dag van gisteren.
Ach enige vorm van nationalisme wordt altijd de kop ingedrukt in Nederlandquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef Tristessa het volgende:
Ik word altijd helemaal blij van deze reacties.
Het gaat over het geheel. Die rukkers willen het lieft een apart land man.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:00 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Jij hebt het over oorlog en het artikel gaat over kentekens.
De Hollanders kun jou beter niet in hun leger nemen.
Dat mocht je willenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:10 schreef Idiosincrasico het volgende:En dan verwachten dat wij hier in Groningen met ee FRL-kenteken gaan rondrijden ....
En dat maakt hen rukkers?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het gaat over het geheel. Die rukkers willen het lieft een apart land man.
Nee man, ze willen ons hele land overnemen. Ze komen gewoon hier ons werk inpikken, en dan nemen ze gewoon zo'n importbruid uit Friesland. Voor je heet weet zijn we hier in ons eigen land in de minderheid. En zijn er hier ook alleen nog maar Foppe's en Baukels.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat willen we echt zo graag!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee jongen, het leger zal niets voor je zijn. Typen gaat je ook al niet goed af.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En iedereen op verplichte Fryske taalcursus natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee man, ze willen ons hele land overnemen. Ze komen gewoon hier ons werk inpikken, en dan nemen ze gewoon zo'n importbruid uit Friesland. Voor je heet weet zijn we hier in ons eigen land in de minderheid. En zijn er hier ook alleen nog maar Foppe's en Baukels.
Integreren zullen ze die Hollandersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:13 schreef Tristessa het volgende:
[..]
En iedereen op verplichte Fryske taalcursus natuurlijk!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
zo'n importbruid uit Friesland.
Ja. En dan moeten we allemaal op school verplicht de Kameleon gaan lezen. En dan moeten alle vrouwen gewoon met klompen aan gaan lopen. En dan hebben we dalijk gewoon helemaal geen kievitten meer omdat we al die eieren lopen op te etenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:13 schreef Tristessa het volgende:
[..]
En iedereen op verplichte Fryske taalcursus natuurlijk!
Tja, die figuren van de organisatie in de openingspost blijkbaar wel.quote:
Tja, ik denk niet dat zij representatief staan voor alle Friezen. (Gelukkig!)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tja, die figuren van de organisatie in de openingspost blijkbaar wel.
Kijk jij snapt het. Jij zou het goed doen als een Fries denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja. En dan moeten we allemaal op school verplicht de Kameleon gaan lezen. En dan moeten alle vrouwen gewoon met klompen aan gaan lopen. En dan hebben we dalijk gewoon helemaal geen kievitten meer omdat we al die eieren lopen op te eten
Wacht maar: dalijk nemen ze eerst gewoon jouw dochter en dan halen ze gewoon zo'n maagd uit Friesland als ze daar op uitgekeken zijn. En dan zit jij thuis met zo'n blond halfbloedje zonder vader.quote:
Ja, wij staan boven iedereen, letterlijk en figuurlijk!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:18 schreef Imberr het volgende:
k*tfriesenmenen zeker dat ze belangrijker zijn
![]()
Hoiquote:
Hehe jij als Limburger hoort Friezen te helpen. Als ze Friesland niet willen afduwen is het het Limburg die de klos is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:18 schreef Imberr het volgende:
k*tfriesenmenen zeker dat ze belangrijker zijn
![]()
osama is ook niet representatief voor alle moslims. opsluiten die gekkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:17 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Tja, ik denk niet dat zij representatief staan voor alle Friezen. (Gelukkig!)
Waterdicht?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En indien niet mogelijk, dan een grote muur er omheen
Waarom emigreer je niet naar Friesland, dat is veel leuker! Dan pik je tenminste nog de echte cultuur opquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoi. Kan ik jou nog importeren voordat de grenzen dichtgaan?
.
Doh. Deze had ik moeten zien aankomenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:21 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Waarom emigreer je niet naar Friesland, dat is veel leuker! Dan pik je tenminste nog de echte cultuur op.
Inderdaad, en als we Limburg terug hebben gegeven aan de Belgen dan is Flevoland aan de beurt. Dat gaan we teruggeven aan de Zuyderzeequote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:20 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Hehe jij als Limburger hoort Friezen te helpen. Als ze Friesland niet willen afduwen is het het Limburg die de klos is.
Helaas, je redenatie klopt van geen kant. Je gaat niet door naar de volgende ronde voor de koelkast.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:20 schreef -erwin- het volgende:
[..]
osama is ook niet representatief voor alle moslims. opsluiten die gekken![]()
Ja, die Friezen zijn zo dom nog niet, hè!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doh. Deze had ik moeten zien aankomen.
In leeuwarden kan je best aardig uitgaan hoor...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:22 schreef Steve-O het volgende:
Friesland is nix mis mee zolang jij niet rare dingen gaat doen zoals winkelen,uitgaan enz is het prima uit te houden.
Zeker. Voordeel voor de Friezen is dat wij het grootste gedeelte van Flevoland hebben opgebouwd. We weten waar de zwakke plekken zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Inderdaad, en als we Limburg terug hebben gegeven aan de Belgen dan is Flevoland aan de beurt. Dat gaan we teruggeven aan de Zuyderzee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |