De indoctrinatie begint al op jonge leeftijd dus.....quote:
Maar das 2 maanden geledenquote:
Vanaf de geboorte al.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De indoctrinatie begint al op jonge leeftijd dus.....
Sorry.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:40 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Je waarschuwt me bijna vijf jaar te laat!
net als hun nationale sport "kaatsen"quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:31 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Zal tijd worden ook. Die hartjes hebben de Friezen gestolen van de de Groningers.
Dat betekent natuurlijk dat Groningen vroeger gewoon Friesland was en dat jij dus eigenlijk een Fries bentquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:42 schreef user-x het volgende:
[..]
net als hun nationale sport "kaatsen"
in grūnn hebben archeologen in de stad een kaatsbaan ontdekt die ouder is dan de oudste uit friesland
Heb ik me niet al genoeg geprofileerd dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:43 schreef Varr het volgende:
*Wacht op de trotste friezen in dit topic...
ben ik ff blij dat ik geen groninger ben dan!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:43 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk dat Groningen vroeger gewoon Friesland was en dat jij dus eigenlijk een Fries bent.
Allochtoonquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:45 schreef user-x het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik geen groninger ben dan!
en geen fries!
maar gewoon medelander
Ook medelanders zijn van harte welkom in Fryslān.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:45 schreef user-x het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik geen groninger ben dan!
en geen fries!
maar gewoon medelander
Zeg dat maar tegen Bonifaciusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:46 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ook medelanders zijn van harte welkom in Fryslān.
Ik vind van nietquote:
Right. In #muziek vond je van niet!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:46 schreef Tristessa het volgende:
[..]
daar wil ik net als in een opel nog niet dood in aangetroffen worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:46 schreef Tristessa het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:49 schreef Litpho het volgende:
[..]Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven.
Onzin, Groningers zijn oorspronkelijk Saksen die de Friezen redelijk makkelijk verjaagd hebben. Vandaar dat Gronings meer overeenkomsten heeft met Drents en de Twenste dialecten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:43 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk dat Groningen vroeger gewoon Friesland was en dat jij dus eigenlijk een Fries bent.
Ik geef toch ook geen log?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:49 schreef Litpho het volgende:
[..]Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven.
Ah, dat zijn dus Duitsers....nog ergerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Onzin, Groningers zijn oorspronkelijk Saksen die de Friezen redelijk makkelijk verjaagd hebben. Vandaar dat Gronings meer overeenkomsten heeft met Drents en de Twenste dialecten.
nou betwijfel ik het of de groningers vergeleken willen worden met drentenaren of twentenarenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Onzin, Groningers zijn oorspronkelijk Saksen die de Friezen redelijk makkelijk verjaagd hebben. Vandaar dat Gronings meer overeenkomsten heeft met Drents en de Twenste dialecten.
Ga er gerust serieus op in.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee hoor Duitsers zijn "geil"quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ah, dat zijn dus Duitsers....nog erger
Aaaawquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik voel me achtergesteld. Stomme Friezen.
oant sjen ook zo'n woord wat je op al die dorpsborden zietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:54 schreef Tristessa het volgende:
No minsken, oant sjen!
Op zich wel handig, zie je gelijk welke auto's je kan bekrassenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:57 schreef BlaZ het volgende:
Wat boeit dit nou eigenlijk? Als ze dat willen doen ze dat toch gewoon. Vrijheid heet zoiets.
Het zou leuker zijn als elke provincie eigen kentekenplaten kreeg. En eerste letters van gemeente erop zoals in Duitsland.
Doe het dan zelf gelijk goed: Fryske Nasjonale Partij.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:06 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Doe dat het dan wel even goed: Fryske Nationale Partij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |