Dat is iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:43 schreef Casparovvv het volgende:
ik had 50% van de posts op de laatste pagina
Jij ging weg, ik kwam eraanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet dat ik weet..ben redelijk vroeg gaan slapen
maar was helaas ook alweer vroeg wakker
![]()
ja, begin vorige topic. Was beetje saai dus ik ging ook slapenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb idd nog een post van jou gezien toen je net thuis was ofzo
quote:
Neenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:56 schreef Imberr het volgende:
is iedereen nou opeens weg ofzo?
maar ik heb voor een hele lange periode niet gepost.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:49 schreef Imberr het volgende:
[..]![]()
ik: Aantal posts: 1558 (gemiddeld 34 per dag)
neuh..ben niet verslaafd ofzo![]()
hoewel t best wel meevalt.. toch?![]()
Als je veel posts in korte tijd in SCreeksen neerknalt valt het wel mee, * hollander76 heeft een ander forum waar hij ook moet postenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:49 schreef Imberr het volgende:
[..]![]()
Neenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
hier! waar was jij? beetje niet komen opdagen als puber in PUB![]()
t is hier leuker dan in de rest van t forumquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:04 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Neengeen behoefde te praten met die pubah's
*eerst x in dit forum
hier kun je een beetje fatsoenlijk doorpostenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is hier leuker dan in de rest van t forum
dat ook ja.. en ik ben hier blijkbaar populairquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:08 schreef taart het volgende:
[..]
hier kun je een beetje fatsoenlijk doorposten
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat ook ja.. en ik ben hier blijkbaar populair![]()
kusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:12 schreef Imberr het volgende:
maarrum.. ik ga nog ff slapen...![]()
![]()
daagdaag![]()
![]()
Trustequote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:12 schreef Imberr het volgende:
maarrum.. ik ga nog ff slapen...![]()
![]()
daagdaag![]()
![]()
Laterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:17 schreef Casparovvv het volgende:
ik ga douchen.
en werken.
en morgen ook werken
Als ik hier niet meer ben, tot volgende week!
* Casparovvv gaat namelijk even een weekje naar Engeland met wat vrienden
ben er te lui voorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Omdat julie zoveel typen is het wellicht intressant om hier is even te kijken en Fok! te helpen
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #31
Julie zouden ons wel een plezier doen natuurlijk EN we verslaan got dan
Na de vakantie danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:17 schreef taart het volgende:
[..]
ben er te lui voor![]()
ga toch morgen op vakantie
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:14 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
GoedemiddagWaarom is mn avatar weer uit de OP?
*hint* Omdat de mijne er nu wel in magquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:14 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
* Meldquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Oh ja en waarom is mijn avatar ook uit de OP ?
Maryse ?
Echt raar er zijn er vrij veel uit ineens!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:47 schreef Eix het volgende:
[..]
* Meld
Die van mij moet weer terug in de op, dali dali![]()
Stelleke <censuur>, mn avatar eruit halen.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:48 schreef Eix het volgende:
Is Imberr trouwens vannacht nu eens op een christelijke tijd gaan slapen?
Het zit je wel hoog he ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:48 schreef Eix het volgende:
Is Imberr trouwens vannacht nu eens op een christelijke tijd gaan slapen?
quote:
okequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:51 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Maar toen ik off ging rond middernacht (1 op 12 om precies te zijn) zei ze dat ze ook zodadelijk naar bed zou gaan op msn...
Schijnbaar was dat nogal een ruim begrip.
Naar bed op MSN ? Dat is coolquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:51 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Maar toen ik off ging rond middernacht (1 op 12 om precies te zijn) zei ze dat ze ook zodadelijk naar bed zou gaan op msn...
Schijnbaar was dat nogal een ruim begrip.
Joupie!quote:
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:30 schreef Eix het volgende:
Ik zit nu lekker van mn rapport cadeautje te genieten.
De live DVD van Muse (Hullabaloo).
Ze hebben de purgerate kennelijk hoog staanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:14 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:29 schreef Petertjuhh het volgende:
Hoi
Ik kom net mn bed uit, mn moeder wekte me
Schandequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik merkte vannacht dat ik bijna sliep met mijn mp3-speler nog in, deze keer toch maar ff uitgezet. Vorige keer, was op zeilkamp met 3 vrienden, was ik in slaap gevallen met dat ding aan, half muziek gemist![]()
Ik krijg geen cadeauquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik moet mijn cadeau voor mijn rapport nog krijgen trouwens![]()
quote:
Zekers, was goede muziek hoorquote:
Hey Rabrinilquote:
Het is Rabrynil, bijna goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:50 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Hey RabrinilLong time no see. Ik moet nu alleen weer meteen weg, want ik heb een zware bronchitis volgens de dokter, en mn medicijnen komen pas volgende week (moesten besteld worden
) en nu moet ik dus veel rust houden, want anders kan het omslaan in longontsteking. Ik kom af en toe nog wel online, maar niet zo lang. Hoe is het trouwens?
Ja. Ik ga maar weer op bed liggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:51 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Het is Rabrynil, bijna goed.
Goed hoor, nou dan zou ik eerst maar even rustig aan doen anders komt het niet goed![]()
Yep... ik ben helemaal happy.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:56 schreef Brechtje het volgende:
Alles goed met iedereen?
Dan heb je de posts van yvonne nog niet gezien!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:49 schreef Imberr het volgende:
[..]![]()
Op Ned2 zitten ze een herhaling van gisteravond uit te zenden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
www.letour.fr
kan je hem live volgen (geen beeld)
Ze herhalen de avondetappe elke dagquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Op Ned2 zitten ze een herhaling van gisteravond uit te zenden.![]()
Klopt, het is natuurlijk meestal ook niet echt speciaal wat er in het begin gebeurdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:02 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Ze herhalen de avondetappe elke dag
Daarna begint de tour.
Juist welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:04 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Klopt, het is natuurlijk meestal ook niet echt speciaal wat er in het begin gebeurd![]()
Nou bedenk maar wat!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:10 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Laten we eens een goed discussieonderwerp aansnijden![]()
Wat zou je doen.... als ik hier voor je stond.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:12 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Jomanda is schuldig aan de dood van Sylvia Millecam
Que?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat zou je doen.... als ik hier voor je stond.
Hola, buenos dias, como estas?quote:
Dit dan als discussie onderwerp?quote:Twee homojongens van 17 en 18 (!) jaar zijn deze week opgehangen in iran omdat ze sex met elkaar zouden hebben gehad. Voor hun executie hebben ze eerst nog een jaar in de gevangenis gezeten en tig zweepslagen gehad. Mogelijk hebben ze ook een 13 jarige jongen verkracht, maar er wordt gezegd dat dit erbij verzonnen is om deze straf 'aanvaardbaarder' te maken
En als ze nou wel een 13 jarig jongetje hebben verkracht?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dit dan als discussie onderwerp?
Ik vinnud iig een behoorlijke sick fuck
Zijn er eigenlijk PUB-homo's?
Ik niet mênquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
OMG.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan nog, wij hangen mensen toch niet op omdat ze homo zijn, of omdat ze iemand van 13 hebben verkracht?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:19 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
En als ze nou wel een 13 jarig jongetje hebben verkracht?![]()
quote:
Always look onquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Alstublieft zeg, daar kan ik écht niet tegen.
![]()
Maar het is bijna zeker dat ze dat kind van 13 niet haden verkracht!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan nog, wij hangen mensen toch niet op omdat ze homo zijn, of omdat ze iemand van 13 hebben verkracht?
Oke, als ze die van 13 hebben verkracht is het een dubbele sick fuck, maar dan vind ik het ophangen toch nog steeds erger
Homo zijn mogen ze zelf weten, maar een 13 jarig jongetje verkrachten is echt heel ziek.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan nog, wij hangen mensen toch niet op omdat ze homo zijn, of omdat ze iemand van 13 hebben verkracht?
Oke, als ze die van 13 hebben verkracht is het een dubbele sick fuck, maar dan vind ik het ophangen toch nog steeds erger
Eens.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
OMG.
Dat is toch gewoon te erg?![]()
Laat die homo's lekker homo's zijn.![]()
Daarom heb ik die foto ook maar niet geplaatst, ik had al zo'n vermoeden dat er een paar tere PUB-zieltjes niet tegen zouden kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Alstublieft zeg, daar kan ik écht niet tegen.
![]()
Iran kennende is dat erbij verzonnen, en zelfs dan vind ik de doodstraf een net zo'n zieke straf.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:23 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Homo zijn mogen ze zelf weten, maar een 13 jarig jongetje verkrachten is echt heel ziek.
Als ze het maar niet bij mij in de buurt doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Eens.![]()
Homo's kunnen absoluut niks aan hun gevoelens doen, en moeten vind ik gewoon geaccepteerd worden.![]()
Gevalletje-wees-blij-dat-jij-er-niet-hangt dusquote:
Point.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Gevalletje-wees-blij-dat-jij-er-niet-hangt dus![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef Rabrynil het volgende:
Kunnen we het niet over iets leuks hebben?![]()
Gheghe, ik ben ook geen kind van 11 die het maar eng vindt etc. Maar ik vind het serieus ziekelijk, en dan die foto. Dat ze worden opgehangen, bijna voor niets!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Daarom heb ik die foto ook maar niet geplaatst, ik had al zo'n vermoeden dat er een paar tere PUB-zieltjes niet tegen zouden kunnen.![]()
Ik geef je inderaad gelijk met al die gay parades enzo, wat dat betreft moeten ze niet op mijn sympathie rekenen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Als ze het maar niet bij mij in de buurt doen
Ah dus je vind het wel een beetje erg!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat ze worden opgehangen, bijna voor niets!![]()
Er gebeurt nou eenmaal veel vervelends op de wereld. Denk ook aan die vrouwen die gestenigd worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Gheghe, ik ben ook geen kind van 11 die het maar eng vindt etc. Maar ik vind het serieus ziekelijk, en dan die foto. Dat ze worden opgehangen, bijna voor niets!![]()
Voor het feit dat ze homosexueel zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Gheghe, ik ben ook geen kind van 11 die het maar eng vindt etc. Maar ik vind het serieus ziekelijk, en dan die foto. Dat ze worden opgehangen, bijna voor niets!![]()
Oke, gay parades zijn vrij provocerend. Maar als een goede vriend van je homo blijkt te zijn. Is dat dan een probleem voor je? Of voor petertjuh?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik geef je inderaad gelijk met al die gay parades enzo, wat dat betreft moeten ze niet op mijn sympathie rekenen.
Gewoon elkaar in ieders waarde laten en de wereld zag er al een stuk mooier uit.![]()
Heel eerlijk: op een of andere manier zou ik wel een iets grotere afstand nemenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:28 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Oke, gay parades zijn vrij provocerend. Maar als een goede vriend van je homo blijkt te zijn. Is dat dan een probleem voor je? Of voor petertjuh?
Nope, not at all. Ken zelfs een leraar die homo is (zoon van de juffrouw die ik in groep 5 hadquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:28 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Oke, gay parades zijn vrij provocerend. Maar als een goede vriend van je homo blijkt te zijn. Is dat dan een probleem voor je? Of voor petertjuh?
Ik kon alleen die vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En is er ook een foto dat ze zijn opgehangen?![]()
Nee homo's zijn echt grappigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:28 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En als hij dan al 2 jaar weet dat hij homosexueel is, dan ook? Is hij dan anders voor je???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:29 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Heel eerlijk: op een of andere manier zou ik wel een iets grotere afstand nemen![]()
Ik heb eigenlijk nooit zoiets meegemaakt dus kan daar wel over nadenken, maar je weet nooit wat je op zo'n moment doet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En als hij dan al 2 jaar weet dat hij homosexueel is, dan ook? Is hij dan anders voor je???
Nofi natuurlijk, gewoon een vraag![]()
Nee dat zul je past echt weten als je het meemaakt ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:31 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit zoiets meegemaakt dus kan daar wel over nadenken, maar je weet nooit wat je op zo'n moment doet.
Ik kan wel zeggen van: neuh, hij blijft dezelfde maarja.
Hee bedankt voor het posten van die foto hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:34 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn de jongens nog voordat ze werden opgehangen, al huilend.
Zielige kk mongolenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:34 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
Dat hoort op de FP, niet hierquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:34 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
Doeiz0rsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:37 schreef Brechtje het volgende:
Lol, ik had even zin om het hier te plaatsen!
*Gaat tv kijken.
Laters allemaal!Spreek jullie nog wel.
Zit wat in, sterker nog... je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:31 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit zoiets meegemaakt dus kan daar wel over nadenken, maar je weet nooit wat je op zo'n moment doet.
Ik kan wel zeggen van: neuh, hij blijft dezelfde maarja.
Hoi Petertjuhhquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:34 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hee bedankt voor het posten van die foto he![]()
![]()
Ik dacht ook wel dat ze niet voor de lol in die auto zaten![]()
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:
Eerste SC zondag 17 juli 2005 @ 15:02
Laatste SC vrijdag 22 juli 2005 @ 10:41
TERING WAT GAAN JULLIE HARD
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:
Eerste SC zondag 17 juli 2005 @ 15:02
Laatste SC vrijdag 22 juli 2005 @ 10:41
TERING WAT GAAN JULLIE HARD
Je hebt een hoop mooie slowchat gemist gister vannochtend.quote:
Kijken hoeveel delen we in een week kunnen volpostenquote:
Ik was aan het slapen vannachtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Je hebt een hoop mooie slowchat gemist gister vannochtend.![]()
BeF inhalenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kijken hoeveel delen we in een week kunnen volposten
Hebben jullie een huis in Duitsland?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:43 schreef Eix het volgende:
Mn zusje zegt net tegen me op msn dat iemand tegen onze auto is opgeknalt in Hillensberg (Duitsland), is daar n rotweg op een heuvel die met regen spekglad word. Onze auto stond daar schijnbaar geparkeerd. Word nog wat leuks.![]()
Even Apeldoorn bellen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:43 schreef Eix het volgende:
Mn zusje zegt net tegen me op msn dat iemand tegen onze auto is opgeknalt in Hillensberg (Duitsland), is daar n rotweg op een heuvel die met regen spekglad word. Onze auto stond daar schijnbaar geparkeerd. Word nog wat leuks.![]()
Mn zusje was daar aan t slapen bij een vriendinnetje, die wonen net over de grens. Dat dorp daar is half nederlands maar goed. Mijn moeder had daar de wagen geparkeerd om mijn zusje op te halen. Ze zitten nu te wachten op de Polizei.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:44 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hebben jullie een huis in Duitsland?![]()
Of waren jullie daar met de auto ofzo
![]()
Stomme Duitsers hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Mn zusje was daar aan t slapen bij een vriendinnetje, die wonen net over de grens. Dat dorp daar is half nederlands maar goed. Mijn moeder had daar de wagen geparkeerd om mijn zusje op te halen. Ze zitten nu te wachten op de Polizei.![]()
HEt zijn ook altijd de Duitsersquote:
Tuddern?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Mn zusje was daar aan t slapen bij een vriendinnetje, die wonen net over de grens. Dat dorp daar is half nederlands maar goed. Mijn moeder had daar de wagen geparkeerd om mijn zusje op te halen. Ze zitten nu te wachten op de Polizei.![]()
Voor hoelang?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:54 schreef Imberr het volgende:
hallo mensen![]()
* Imberr is ook weer es wakker
Vanavond vroeg slapen hehquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:54 schreef Imberr het volgende:
hallo mensen![]()
* Imberr is ook weer es wakker
Volgende week hopelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:57 schreef Petertjuhh het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo slecht weeren wanneer wordt het weer lekker?
Achja over een week zit ik op Kretaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Volgende week hopelijk
Als de ouders van huis zijn, ik nauwelijks hoef te werken en lekker de hele dag op mijn luie reet kan liggen en doen en laten wat ik wil![]()
Dan moet het lekker weer zijn![]()
Ook lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Achja over een week zit ik op Kreta![]()
Lekker warm daar of niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ook lekker
Over 8 kwartier zit ik weer bij de Plus![]()
![]()
Over 5 maanden en 1 dag ik in het vliegtuig naar New York...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Achja over een week zit ik op Kreta![]()
Samen vroeg slapen, klink als een 65+ stel dat al meer dan 30 jaar getrouwd isquote:
Ik ben nog nooit in Amerika geweest, wil ik ook heen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Over 5 maanden en 1 dag ik in het vliegtuig naar New York...![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Over 5 maanden en 1 dag ik in het vliegtuig naar New York...![]()
Altijd heerlijk airco temperatuurquote:
Dat kost euro's!quote:
In Amerika kan alles. Er gaat een wereld voor je open.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:02 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Amerika geweest, wil ik ook heen.![]()
He, ik kom voor mn 20e heus nog wel 1x in Amerikaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In Amerika kan alles. Er gaat een wereld voor je open.![]()
Ja maar met Imberquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:02 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Samen vroeg slapen, klink als een 65+ stel dat al meer dan 30 jaar getrouwd is![]()
Om hem nou een mazzelpik te noemen![]()
Het wordt mijn 4e keer inmiddels. Elke keer verbaas ik me wel weer ergens over.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
He, ik kom voor mn 20e heus nog wel 1x in Amerika![]()
Vroegah, toen ik nog 6 was..... ben ik ook eens in de States geweest, Florida op precies te zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In Amerika kan alles. Er gaat een wereld voor je open.![]()
Vetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het wordt mijn 4e keer inmiddels. Elke keer verbaas ik me wel weer ergens over.![]()
Ik heb duidelijk iets gemist over Imber, is het zo'n lekker ding?quote:
Ik kan het er op doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist over Imber, is het zo'n lekker ding?![]()
Waar ben je toen geweest in Florida? Orlando, Miami ofzo? Wel kort btw 6 uur, Kreta is al iets van 3 uur 50 minuten. Amsterdam - Miami is 10 uur en terug 8,5 uur, beiden met Martinair, rechtstreeks.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog 6 was..... ben ik ook eens in de States geweest, Florida op precies te zijn
Maar om daar nou 6 uur voor te gaan vliegendaar ben ik ondertussen ook wel op uit gekeken
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik kan het er op doen![]()
Neehoor Imber je bent erg knap![]()
![]()
Nee maar het is een puber en het is een meisje dus dan heb je het al![]()
En het wordt steeds betaalbaarder!quote:
A'dam New York lijkt mij wat korter dan naar Floridaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar ben je toen geweest in Florida? Orlando, Miami ofzo? Wel kort btw 6 uur, Kreta is al iets van 3 uur 50 minuten. Amsterdam - Miami is 10 uur en terug 8,5 uur, beiden met Martinair, rechtstreeks.![]()
![]()
Je zit wel aarder onder de plak he, of doe je zo galant omdat je het er nog een op wilt doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik kan het er op doen![]()
Neehoor Imber je bent erg knap![]()
![]()
Nee maar het is een puber en het is een meisje dus dan heb je het al![]()
Oh ik dacht dat je met die 6 uur AMS-MIA bedoelde. Zo leek het namelijk in je post. Anyway...op de heenweg ben ik 14 uur onderweg vanaf het moment dat ik in het vliegtuig zit. Terugweg is 9 uur 55 minuten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
A'dam New York lijkt mij wat korter dan naar Florida![]()
Men, ik was 6 toen ik er was, ik ben naar Sealife geweest, en naar Disney World en met zeekoeien wezen zwemmen, alleen mocht ik niet zwemmen
En overal echte Amerikaanse dingen bekeken, was er met kerst, dus heel veel verlichting buiten, auto's met lampjes, huizen met lampen versierd enzo
Was wel mooi, maar als ik er zo over nadenk wel heel erg Amerikaans
Nee ze woont me te ver wegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je zit wel aarder onder de plak he, of doe je zo galant omdat je het er nog een op wilt doen![]()
Nevermind![]()
Sneu typequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
hahahahah!! de naam van me ex op msn: blablablablablablablablablabla IK WIL GVD EEN MEISJE
Lekker voor hemquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
hahahahah!! de naam van me ex op msn: blablablablablablablablablabla IK WIL GVD EEN MEISJE
Sletquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
Mwah, de vlucht naar Miami kan ik me eigenlijk niet meer herinneren behalve dat ik iets van 3x moest overstappen. Ik ben meer gewend geraakt aan het traject AMS-MAD MAD-ACE ACE is Arecife, Lanzarote...... als het hier kerst was, heb ik de afgelopen 5 jaar daar in de zon doorgebrachtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je met die 6 uur AMS-MIA bedoelde. Zo leek het namelijk in je post. Anyway...op de heenweg ben ik 14 uur onderweg vanaf het moment dat ik in het vliegtuig zit. Terugweg is 9 uur 55 minuten.![]()
Hajje hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maarja ik ga aankleden en al die shit en dan boek ik hem naar de stad![]()
![]()
lat0rsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maarja ik ga aankleden en al die shit en dan boek ik hem naar de stad![]()
![]()
we zijn allebei van plan vroeg te gaan slapen vandaag, that's allquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:24 schreef BObNL het volgende:
duik je nu alweer het bed in met peter imberr![]()
uitleg . . .
ja man vet geilquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:24 schreef BObNL het volgende:
duik je nu alweer het bed in met peter imberr![]()
uitleg . . .
12 uur later dan hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:30 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Toe maar? Moet je al bijna naar bed![]()
![]()
nouja 2 nachten wakker gebleven ? jouw al geluktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
's ochtends? probeer je mijn record te breken ofzo? lukt je toch niet![]()
Was jou absolute record?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
's ochtends? probeer je mijn record te breken ofzo? lukt je toch niet![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
was vorig jaar in de zomervakantie..ben ik pas om 8 uur 's ochtends gaan slapen![]()
Je bijna zomerhitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:38 schreef Messenga het volgende:
* Messenga zoekt nog liedjes voor zn Ipod
Wie heeft er nog adviezen ?tis voor vakantie
linkin parkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:38 schreef Messenga het volgende:
Ik heb toenet ook mij Ipod volgegooid met muziek voor de vakantiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:38 schreef Messenga het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
linkin park
jojo
enz..
boh, wat ben ik blij bezig zeg![]()
![]()
Daar ben ik dus mee bezig, alleen 40 gb volgooien is lastigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:39 schreef taart het volgende:
[..]
Ik heb toenet ook mij Ipod volgegooid met muziek voor de vakantie![]()
* Petertjuhh start limewirequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
britney heeft een nieuw liedje! someday heet t![]()
ken je die al? ikke lekker wel
![]()
![]()
Ik hou niet zo van negermuziek..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:44 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Diamonds are forever van Kanye West is cool![]()
For evah evah? for evah evah? For evah evah? evah evah? evah evah? evah evah?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:44 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Diamonds are forever van Kanye West is cool![]()
James Bondquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:45 schreef taart het volgende:
[..]
For evah evah? for evah evah? For evah evah? evah evah? evah evah? evah evah?
Nee met napster dan, was ik blij als ik 5-10kb/s haaldequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:46 schreef BObNL het volgende:
vroegah met kazaa duurde het downloaden langer dan het liedje duurde
jahquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:47 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Nee met napster dan, was ik blij als ik 5-10kb/s haalde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |