Voor hoelang?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:54 schreef Imberr het volgende:
hallo mensen![]()
* Imberr is ook weer es wakker
Vanavond vroeg slapen hehquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:54 schreef Imberr het volgende:
hallo mensen![]()
* Imberr is ook weer es wakker
Volgende week hopelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:57 schreef Petertjuhh het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo slecht weeren wanneer wordt het weer lekker?
Achja over een week zit ik op Kretaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Volgende week hopelijk
Als de ouders van huis zijn, ik nauwelijks hoef te werken en lekker de hele dag op mijn luie reet kan liggen en doen en laten wat ik wil![]()
Dan moet het lekker weer zijn![]()
Ook lekkerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Achja over een week zit ik op Kreta![]()
Lekker warm daar of niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ook lekker
Over 8 kwartier zit ik weer bij de Plus![]()
![]()
Over 5 maanden en 1 dag ik in het vliegtuig naar New York...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:00 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Achja over een week zit ik op Kreta![]()
Samen vroeg slapen, klink als een 65+ stel dat al meer dan 30 jaar getrouwd isquote:
Ik ben nog nooit in Amerika geweest, wil ik ook heen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Over 5 maanden en 1 dag ik in het vliegtuig naar New York...![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Over 5 maanden en 1 dag ik in het vliegtuig naar New York...![]()
Altijd heerlijk airco temperatuurquote:
Dat kost euro's!quote:
In Amerika kan alles. Er gaat een wereld voor je open.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:02 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Amerika geweest, wil ik ook heen.![]()
He, ik kom voor mn 20e heus nog wel 1x in Amerikaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In Amerika kan alles. Er gaat een wereld voor je open.![]()
Ja maar met Imberquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:02 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Samen vroeg slapen, klink als een 65+ stel dat al meer dan 30 jaar getrouwd is![]()
Om hem nou een mazzelpik te noemen![]()
Het wordt mijn 4e keer inmiddels. Elke keer verbaas ik me wel weer ergens over.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:09 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
He, ik kom voor mn 20e heus nog wel 1x in Amerika![]()
Vroegah, toen ik nog 6 was..... ben ik ook eens in de States geweest, Florida op precies te zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In Amerika kan alles. Er gaat een wereld voor je open.![]()
Vetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het wordt mijn 4e keer inmiddels. Elke keer verbaas ik me wel weer ergens over.![]()
Ik heb duidelijk iets gemist over Imber, is het zo'n lekker ding?quote:
Ik kan het er op doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist over Imber, is het zo'n lekker ding?![]()
Waar ben je toen geweest in Florida? Orlando, Miami ofzo? Wel kort btw 6 uur, Kreta is al iets van 3 uur 50 minuten. Amsterdam - Miami is 10 uur en terug 8,5 uur, beiden met Martinair, rechtstreeks.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog 6 was..... ben ik ook eens in de States geweest, Florida op precies te zijn
Maar om daar nou 6 uur voor te gaan vliegendaar ben ik ondertussen ook wel op uit gekeken
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik kan het er op doen![]()
Neehoor Imber je bent erg knap![]()
![]()
Nee maar het is een puber en het is een meisje dus dan heb je het al![]()
En het wordt steeds betaalbaarder!quote:
A'dam New York lijkt mij wat korter dan naar Floridaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar ben je toen geweest in Florida? Orlando, Miami ofzo? Wel kort btw 6 uur, Kreta is al iets van 3 uur 50 minuten. Amsterdam - Miami is 10 uur en terug 8,5 uur, beiden met Martinair, rechtstreeks.![]()
![]()
Je zit wel aarder onder de plak he, of doe je zo galant omdat je het er nog een op wilt doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik kan het er op doen![]()
Neehoor Imber je bent erg knap![]()
![]()
Nee maar het is een puber en het is een meisje dus dan heb je het al![]()
Oh ik dacht dat je met die 6 uur AMS-MIA bedoelde. Zo leek het namelijk in je post. Anyway...op de heenweg ben ik 14 uur onderweg vanaf het moment dat ik in het vliegtuig zit. Terugweg is 9 uur 55 minuten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
A'dam New York lijkt mij wat korter dan naar Florida![]()
Men, ik was 6 toen ik er was, ik ben naar Sealife geweest, en naar Disney World en met zeekoeien wezen zwemmen, alleen mocht ik niet zwemmen
En overal echte Amerikaanse dingen bekeken, was er met kerst, dus heel veel verlichting buiten, auto's met lampjes, huizen met lampen versierd enzo
Was wel mooi, maar als ik er zo over nadenk wel heel erg Amerikaans
Nee ze woont me te ver wegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je zit wel aarder onder de plak he, of doe je zo galant omdat je het er nog een op wilt doen![]()
Nevermind![]()
Sneu typequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
hahahahah!! de naam van me ex op msn: blablablablablablablablablabla IK WIL GVD EEN MEISJE
Lekker voor hemquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
hahahahah!! de naam van me ex op msn: blablablablablablablablablabla IK WIL GVD EEN MEISJE
Sletquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
Mwah, de vlucht naar Miami kan ik me eigenlijk niet meer herinneren behalve dat ik iets van 3x moest overstappen. Ik ben meer gewend geraakt aan het traject AMS-MAD MAD-ACE ACE is Arecife, Lanzarote...... als het hier kerst was, heb ik de afgelopen 5 jaar daar in de zon doorgebrachtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je met die 6 uur AMS-MIA bedoelde. Zo leek het namelijk in je post. Anyway...op de heenweg ben ik 14 uur onderweg vanaf het moment dat ik in het vliegtuig zit. Terugweg is 9 uur 55 minuten.![]()
Hajje hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maarja ik ga aankleden en al die shit en dan boek ik hem naar de stad![]()
![]()
lat0rsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maarja ik ga aankleden en al die shit en dan boek ik hem naar de stad![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |