abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29034608
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:25 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Nu spreek je jezelf WEER tegen. Amerika heeft duizenden (om pcies te zijn 25.000) burgers gedood omdat het als land ervoor koos een andere land binnen te vallen.
Okay je hebt nog net niet de "net goed" gedachtes, maar je begrijpt amerika wel aan je antwoorden te merken. (een soort verkapte "net goed"gedachtes in mijn ogen)
Over die getallen bestaat geen consensus en daar ga ik ook niet over in discussie. En ik heb helemaal geen net-goed-gedachtes daarbij. Ik begrijp de drijfveren van de oorlog wel, maar vindt tegelijkertijd dat deze gevoerd zou moeten worden met 0 burgerslachtoffers. Dat dat in de praktijk niet haalbaar is, is een ander verhaal.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29034679
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus alle CDA'ers verdienen het ook om te sterven volgens jou?
Het zou rechtvaardig zijn als zij het eerste getroffen worden voor het leed dat Balkenende veroorzaakt.
pi_29034699
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:24 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sorry maar nou lul je gewoon slap. Iedereen verdient het om te sterven. Maar het moment waarop is wel belangrijk. Anders kunnen we net zo goed kleuterscholen gaan platbranden. De kleuters verdienen het toch allemaal om te sterven..
Dat is zo'n beetje het verschil tussen: Ik verdien 80.000 euro per jaar.. ik krijg het alleen niet.
Iedereen heeft het recht om te sterven zodra ze leven. Natuurlijk snap ik wat je bedoelt. Zelfs als je ervoor pleit om de moordenaar van Theo van Gogh de doodstraf te geven, dan begrijp ik je. Ik probeer echter consistent in mijn denkwereld te zijn... ik wens niemand dood, behalve als ik vrees voor mijn eigen leven of iemand die mij heel dierbaar is. En ik ben daar niet zo snel bang voor, dus dat wens in dan ook niet zo snel.
Doe eens wild ....
pi_29034734
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:28 schreef American_Nightmare het volgende:

[..] Ik begrijp de drijfveren van de oorlog wel, maar vindt tegelijkertijd dat deze gevoerd zou moeten worden met 0 burgerslachtoffers. Dat dat in de praktijk niet haalbaar is, is een ander verhaal.
Wie zegt dat de TS niet precies dezelfde gedachte heeft bij de aanslagen in Londen?
"Net goed" kun je namelijk ook op die manier interpreteren.
Doe eens wild ....
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:34:22 #155
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_29034782
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:25 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Nu spreek je jezelf WEER tegen. Amerika heeft duizenden (om pcies te zijn 25.000) burgers gedood omdat het als land ervoor koos een andere land binnen te vallen.
Okay je hebt nog net niet de "net goed" gedachtes, maar je begrijpt amerika wel aan je antwoorden te merken. (een soort verkapte "net goed"gedachtes in mijn ogen)
Wel eventjes vermelden, dat het geen 25000 burgers waren, maar 25000 irakezen. Jij hebt hier in dit kikkerlandje absoluut geen zicht op wat daar aan de hand is. Dus wie schuldig is en wie niet.

Ik ben het wel met je eens dat er teveel onschuldige mensen doodgaan bij een oorlog. 1 is al teveel.
Horrible Cunt!
pi_29034809
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef Dirman het volgende:

[..]

Het zou rechtvaardig zijn als zij het eerste getroffen worden voor het leed dat Balkenende veroorzaakt.
Dus elke kiezer is verantwoordelijk voor de daden van verkozene?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29034856
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:32 schreef Tarot het volgende:

[..]

Wie zegt dat de TS niet precies dezelfde gedachte heeft bij de aanslagen in Londen?
"Net goed" kun je namelijk ook op die manier interpreteren.
Hij neemt niet echt de moeite om het te verduidelijken. Maar ik denk niet dat we erover hoeven te discussieren wat hij met "net goed" bedoelde gezien zijn overige opmerkingen.
pi_29034863
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus elke kiezer is verantwoordelijk voor de daden van verkozene?
Ja.
pi_29034899
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:36 schreef Dirman het volgende:

[..]

Ja.
Op wie heb jij gestemd als ik vragen mag.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:38:16 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29034906
Beyond: ook voor jou geldt: on topic of niet reageren!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:41:07 #161
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_29034986
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:08 schreef FuifDuif het volgende:
Tja, wat moet ik hierop zeggen... mensen vragen erom, simpel.
Niet verder vertellen, he,
maar tussen zwart en wit zit een énorm scala aan kleuren.

Ssst!
...dass wir fliegen.
pi_29035028
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:38 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Op wie heb jij gestemd als ik vragen mag.
Dat mag je vragen, maar deze discussie heeft niets te maken met politieke voorkeuren. Dus het lijkt me niet nodig om hiet antwoord op te geven.
pi_29035034
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:41 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Niet verder vertellen, he,
maar tussen zwart en wit zit een énorm scala aan kleuren.

Ssst!
Joh......
pi_29035106
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:42 schreef Dirman het volgende:

[..]

Dat mag je vragen, maar deze discussie heeft niets te maken met politieke voorkeuren. Dus het lijkt me niet nodig om hiet antwoord op te geven.
Vreemd dat je er niet op wilt antwoorden. Maar goed je neemt dus alle verantwoordelijkheden voor beslissingen en daden van die persoon.
pi_29035110
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:36 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hij neemt niet echt de moeite om het te verduidelijken. Maar ik denk niet dat we erover hoeven te discussieren wat hij met "net goed" bedoelde gezien zijn overige opmerkingen.
Gemakkelijke aanname. Daar kun je meer haat en polariteit mee veroorzaken dan voor jou wenselijk is. En achteraf zeg je dan: "Je hebt geen bewijs, dat het anders was gegaan als ik het niet had gedaan".
Doe eens wild ....
pi_29035154
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:45 schreef Tarot het volgende:

[..]

Gemakkelijke aanname. Daar kun je meer haat en polariteit mee veroorzaken dan voor jou wenselijk is. En achteraf zeg je dan: "Je hebt geen bewijs, dat het anders was gegaan als ik het niet had gedaan".
Komop zeg.. hij heeft gedachtes over meewerken aan aanslagen en jij wilt discussieren over hoe goed hij "net goed" toch wel of niet bedoelt?

Ik moet trouwens zo weg dus de discussie is sowieso ten einde.
pi_29035304
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Komop zeg.. hij heeft gedachtes over meewerken aan aanslagen en jij wilt discussieren over hoe goed hij "net goed" toch wel of niet bedoelt?

Ik moet trouwens zo weg dus de discussie is sowieso ten einde.
Ik hou van discussieren, omdat ik erin geloof dat gebeurtenissen nooit elementair goed of slecht zijn. En help mensen daarom graag allerlei standpunten van andere mensen te begrijpen.

Goeie dag nog verder
Doe eens wild ....
pi_29035394
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:40 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige van mijn ideeën/houdingen worden door anderen gezien als slechts, asociaal en krankzinnig. Is dat eigenlijk wel zo?

Een aantal voorbeelden:

* Ik schrik niet als er een terroristische aanslag gepleegd wordt (zoals bij 9/11 en laatst in London), ik vind het stiekem zelfs wel mooi onder de noemer "net goed."
* Ik heb soms het gevoel dat andere mensen instrumenten zijn om mijn eigen doelen te verwezenlijken.
* Soms bekruipt mij de gedachte om mee te werken aan terroristische aanslagen.
* Vanwege mijn achterdochtige persoonlijkheid reageer ik in veel sociale interacties heel fel als ik het idee heb dat iemand mij een steek onder water geeft of iets zegt met een dubbele denigrerende betekenis. Het is mij meerdere keren overkomen dat mensen echt schrikken van mijn reactie en daarop even niets durfden te zeggen.
Je hebt psychopatische neigingen ben ik bang. Laat je daarvoor behandelen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:57:28 #169
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29035495
quote:
Sommige van mijn ideeën/houdingen worden door anderen gezien als slechts, asociaal en krankzinnig. Is dat eigenlijk wel zo?

Een aantal voorbeelden:

* Ik schrik niet als er een terroristische aanslag gepleegd wordt (zoals bij 9/11 en laatst in London), ik vind het stiekem zelfs wel mooi onder de noemer "net goed."
Een frisse gedachte vind ik het niet, maar wraakgevoelens en een goed gevoel krijgen wanneer iemand iets terug op zijn kloten krijgt is iets wat voor een meerderheid van de mensheid geldt. In die zin is het denk ik niet apart..
quote:
* Ik heb soms het gevoel dat andere mensen instrumenten zijn om mijn eigen doelen te verwezenlijken.
Dat geldt voor iedereen. Het is een samenleving, dus doe je sommige dingen samen.
quote:
Waarom bekruipt die gedachte je?
quote:
* Vanwege mijn achterdochtige persoonlijkheid reageer ik in veel sociale interacties heel fel als ik het idee heb dat iemand mij een steek onder water geeft of iets zegt met een dubbele denigrerende betekenis. Het is mij meerdere keren overkomen dat mensen echt schrikken van mijn reactie en daarop even niets durfden te zeggen.
De vraag is of je intuitie reeel is.. Is wat je opvangt als een steek onder water echt zo bedoeld, of komt het door je eigen perceptie, misschien in combinatie met een ongelukkige woordkeuze? Waarom komt zo'n steek zo hard aan dat je reactief wordt?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:58:30 #170
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_29035516
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:50 schreef Tarot het volgende:

[..]

Ik hou van discussieren, omdat ik erin geloof dat gebeurtenissen nooit elementair goed of slecht zijn. En help mensen daarom graag allerlei standpunten van andere mensen te begrijpen.

Goeie dag nog verder
HELEMAAL MEE EENS!!!

Dus ik zeg ook goeie dag verder
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_29035731
Nou dan verschillen we daarin van mening want ik vind het vermoorden van duizenden burgers elementair slecht. Mogelijk veroorzaken de aanslagen op een of andere wrange manier goede gevolgen, maar deze hebben de plegers dan in ieder geval niet voor ogen gehad. Wraak is niet voor niets een van de 7 hoofdzonden.

Adios!
pi_29048262
Doe maar niet.

[ Bericht 94% gewijzigd door Copycat op 22-07-2005 20:33:05 (Off topic uitlokkend off topic = weg :)) ]
pi_29056276
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:08 schreef FuifDuif het volgende:
Tja, wat moet ik hierop zeggen... mensen vragen erom, simpel.
Wat is jouw inbreng deze wereld waarin ook jij behoort beter te maken? Bid je wel echt, intens met de wens antwoorden te ontvangen van God. Je bent toch gelovig? Rot op van je PCtje en hou op met je gezever, trek de natuur in en tracht het plan van God te begrijpen. Kijk naar de mensen en hun maskers. Zie dat alle groei evolutie betekend, ook deze scheefgetrokken groei.

Je bent een charlatan aan het worden, een grijze waas trekt om je heen en thans ben je niet meer te bereiken omdat je kop vol met die klote onzin zit waar je ons ook nog eens mee besmet.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 02:06:51 #174
36666 Furious
animalist.
pi_29056308
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 08:46 schreef -Dominator- het volgende:
1. Heb ik ook
2. Heb ik ook
3. Heb ik totaal niet
4. Heb ik regelmatig
Ik post om het posten.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 02:28:24 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29056460
quote:

Een aantal voorbeelden:

Hoi Fuiffie , dan maar zo hè
Natuurlijk ben je niet gek of slecht (en als anderen dat wel vinden: der Wahnsinn ist nur ein schmaler Brücke). Ik denk dat jij (ik ook trouwens) juist dingen uit die anderen alleen maar durven te denken en dat ze juist zo schrikken, omdat ze geconfronteerd worden met hun eigen verzwegen gedachten en verlangens
En meedoen met een terroristische aanslag. Daar kan ik me erg in vinden. Niet persé in verband met geloof, maar eerder een aanslag op de kapitalistische maatschappij. Bedrijven die een flinke vinger in de pap hebben bij de overheid, maar intussen ongestraft milieuwetten en mensenrechten aan hun laars lappen, zou ik graag flink terroriseren. Onder het mom van 'wie niet horen wil moet maar voelen' kun je een hoop bereiken. Mensen worden gedwongen om je serieus te nemen. Iedereen weet dat de westerse wereld de boel anders toch naar haar hand probeert te zetten; Ik noem een Bush, een Blair, die allebei de wereld in goed en kwaad verdelen en geen grijze gebieden kennen. Die speeches van wereldleiders die volgen op een aanslag getuigen niet alleen van patserig, onrealistisch machogedrag ("we zullen winnen!"), ze getuigen ook van een enorm gebrek aan goede communicatieve vaardigheden en een gebrek aan inzicht in wat de mens beweegt.

Maar goed, ik ben niet het schoolvoorbeeld van een normale mens, dus je moet je zelf niet met mij vergelijken wanneer je wilt weten of je gek of slecht bent in ieder geval zal het vast wel helpen om te weten dat je niet alleen bent
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')