Is er een keer een discussie op gang, waar ook de TS aan mee doet, is het nog niet goed.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:43 schreef Copycat het volgende:
Ik waarschuw bij deze nog een keer...
Alle off topic posts hierna worden zonder omhaal verwijderd.
Voor die discussie open je maar een topic in POL.
Dat doen alleen westerse burgers? Doodstraf is ook iets overtrokken vind je niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vervuiling, demoralisering, vernieling... in feite alles wat slecht is in deze wereld.
Verwijder ze dan nu al.. ik vind het behoorlijk irritant, die Amerikabashers die maar door blijven drammen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:43 schreef Copycat het volgende:
Ik waarschuw bij deze nog een keer...
Alle off topic posts hierna worden zonder omhaal verwijderd.
Voor die discussie open je maar een topic in POL.
Ik heb het gevoel dat je zeer generaliserend bezig bent. Het heeft zelfs iets weg van discriminatoire trekken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:42 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Ah ik ben een loser? Ah ik ben dom? Ah jij kent mij? Nee jij kent mij niet, dus die grote waffel mag je wel ff dimmen. Kinderachtig gedrag heb ik even geen zin in.
Olie of niet, saddam moest weg. Hij had dan wel geen kernwapens, maar hij had alle schijn tegen zich. Dat maakte zijn positie onhoudbaar in deze wereld.
Wat mensen ook vergeten zijn alle massagraven en martelwerktuigen die zijn gevonden, nee de Irakezen waren dol op saddam![]()
En de burgerslachtoffers van het WTC en die in Irak met elkaar op deze manier vegelijken is complete onzin. Waar het hier om gaat is dat die holbewoners met opzet burgerslachtoffers maken itt de Amerikanen.
Mogen wij geen mening hebben danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Verwijder ze dan nu al.. ik vind het behoorlijk irritant, die Amerikabashers die maar door blijven drammen.
Okay, Fuifduif jouw gedachten zijn even slecht als die van BUSH en SADAMquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:47 schreef Copycat het volgende:
De TS vraagt zich af of hij, of eerder zijn gedachte, gek of slecht is. Niet of Bush beter is dan Saddam of vice versa.
Dit is R&P, niet POL.
Haha inderdaad. En dat is dus ook precies wat die moslimsextremisten en ook de TS fout doen. Er zijn een paar westerlingen die de boel lopen te verzieken (volgens hun) en dus gaan we maar willekeurige westerlingen opblazen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:50 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
omg! Ten eerste zeg je niet op welk punt ik discrimineer, ten tweede....
[..]
Jij scheert MILJOENEN mensen over 1 kam, en dan ben ik diegene die generaliseerd.![]()
Nee...pleit alleen maar voor je.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:09 schreef Rekkie het volgende:
en fascinatie voor de tweede wereldoorlog en dan met name de nazi's en Hitler?
Is dat ook gek/slecht?
Het is allebei niet goed te praten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Haha inderdaad. En dat is dus ook precies wat die moslimsextremisten en ook de TS fout doen. Er zijn een paar westerlingen die de boel lopen te verzieken (volgens hun) en dus gaan we maar willekeurige westerlingen opblazen.
Als een famlielid van mij wordt vermoord door een moslim, dan ga ik toch ook niet een willekeurige moskee in de fik steken?
Mijn conclusie? je bent aan het radicaliseren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:40 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige van mijn ideeën/houdingen worden door anderen gezien als slechts, asociaal en krankzinnig. Is dat eigenlijk wel zo?
Een aantal voorbeelden:
* Ik schrik niet als er een terroristische aanslag gepleegd wordt (zoals bij 9/11 en laatst in London), ik vind het stiekem zelfs wel mooi onder de noemer "net goed."
* Ik heb soms het gevoel dat andere mensen instrumenten zijn om mijn eigen doelen te verwezenlijken.
* Soms bekruipt mij de gedachte om mee te werken aan terroristische aanslagen.
* Vanwege mijn achterdochtige persoonlijkheid reageer ik in veel sociale interacties heel fel als ik het idee heb dat iemand mij een steek onder water geeft of iets zegt met een dubbele denigrerende betekenis. Het is mij meerdere keren overkomen dat mensen echt schrikken van mijn reactie en daarop even niets durfden te zeggen.
Ik moet niets.quote:
Omdat je mijn waarschuwingen langs je neer wenst te leggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:59 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Copycat waarom haal je m'n posts weg? Jammer hoor, discussies zijn goed voor een forum.
Ik denk dat de anti terroristeneenheid bij FD voor de deur staatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:59 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Copycat waarom haal je m'n posts weg? Jammer hoor, discussies zijn goed voor een forum.
FuifDuif heeft blijkbaar een hekel aan Amerika, dus een discussie over of Amerika het wel of niet goed doet kan best imo.
En dat is dus een grote denkfout. Amerika valt Irak binnen en niet met de intentie om daar lekker burgers af te gaan knallen, maar om een regime omver te werpen. Als de moslimterroristen daar zo op tegen zijn, moeten ze tegen die soldaten gaan vechten, en niet onschuldige burgers op gaan blazen. Dat is gewoon laf. Overigens is lafheid wel een kenmerk van dit soort "strijders". Zie bijv ook de talloze ontvoeringen en onthoofdingen in Irak, wederom van kwetsbare en onschuldige burgers.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:57 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
Het is allebei niet goed te praten.
Maar als je het globaal bekijkt zijn we allemaal even slecht.
Ik denk ook dat FuifDuif dat bedoeld
Jammer dat je het verband niet ziet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je mijn waarschuwingen langs je neer wenst te leggen.
Voor de tigste keer: Het gaat hier niet over Amerika goed of slecht, maar over de gedachten van TS.
Jammer dat je de verschillende subfora niet uit elkaar weet te houden...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:02 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Jammer dat je het verband niet ziet.
Nu is de sfeer toch al weg, de groeten.
Ook dat 'net goed' gedeelte ? Schrikken doe ik zeker niet, al is het maar om te voorkomen dat je leven beheerst wordt door terroristen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:46 schreef -Dominator- het volgende:
1. Heb ik ook
Waarom dan alleen Irak en niet tig andere landen met even slechte zo niet slechtere dictatorsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En dat is dus een grote denkfout. Amerika valt Irak binnen en niet met de intentie om daar lekker burgers af te gaan knallen, maar om een regime omver te werpen. Als de moslimterroristen daar zo op tegen zijn, moeten ze tegen die soldaten gaan vechten, en niet onschuldige burgers op gaan blazen. Dat is gewoon laf. Overigens is lafheid wel een kenmerk van dit soort "strijders". Zie bijv ook de talloze ontvoeringen en onthoofdingen in Irak, wederom van kwetsbare en onschuldige burgers.
Als je aanvallen tegen burgers goed praat dan ben je ziek.
Laat ik het zo stellen dat ik het verzet heel goed snap.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ook dat 'net goed' gedeelte ? Schrikken doe ik zeker niet, al is het maar om te voorkomen dat je leven beheerst wordt door terroristen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |