Zijn beide topfilms maar je moet er wel van houden. Klopt ja. Andy had je goed. Was me ontschoten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:16 schreef Diaan73 het volgende:
en die andere is zoiezo goed want daarin speelt Andy Garcia, die had ik gisteren trouwens goed, maar te laat, geraden.
Ik denk dat het films zijn waarvan ik ook wel hou....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn beide topfilms maar je moet er wel van houden. Klopt ja. Andy had je goed. Was me ontschoten.
Actie met goed verhaal heeft ook jou voorkeur?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het films zijn waarvan ik ook wel hou....
Ja dat ook. Maar bijv. Amistad en American History X vind ik ook erg goed. En hou ook wel van "mystieke" films zoals the Green Mile, the Sixth Sense.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Actie met goed verhaal heeft ook jou voorkeur?
Kijk vrij veel films. Mijn zus is ook Hughfan. Ze werkte in een hotel waar hij logeerde. Was ze net die week vrij.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar bijv. Amistad en American History X vind ik ook erg goed. En hou ook wel van "mystieke" films zoals the Green Mile, the Sixth Sense.
En natuurlijk.... films met Hugh Grant, lekkere feelgood movies, niet bij na te denken, heerlijk verstand op nul en genieten.
haha jij hoeft er morgen zeker niet vroeg uit? MIjn wekker gaat om 7 uur... maar geen verwijt naar jou hoor, het is mijn eigen keus/schuld.. het is veel te gezelligquote:
Is echt de laatste van vandaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
haha jij hoeft er morgen zeker niet vroeg uit? MIjn wekker gaat om 7 uur... maar geen verwijt naar jou hoor, het is mijn eigen keus/schuld.. het is veel te gezellig
Kevin Spacey ervaring![]()
ow jee das balen zeg....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk vrij veel films. Mijn zus is ook Hughfan. Ze werkte in een hotel waar hij logeerde. Was ze net die week vrij.[/sub]
denk het niet de dag is nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is echt de laatste van vandaag.
Hij is bekender dan Spacey. speelt vaak boeven. Zit ook in Things to do in Denver.
Vond ze ook niet leuk. Das vreemd meestal hoor dat het andersom is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow jee das balen zeg....sommige mensen zeggen dat mn
op hem lijkt, maar dat vind ik niet....
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
denk het niet de dag is nog maar net begonnenmaar begrijp wel wat je bedoelt
hij speelt ook in een ander bekende film toch?
dat Hugh op iemand anders lijkt?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vond ze ook niet leuk. Das vreemd meestal hoor dat het andersom is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deerhunter, A view to kill, The deadzone, om er een paar te noemen.
Nee, meestal vind een iemand dat zijn of haar partner op iemand lijkt maar dat zien anderen dan niet.quote:
Spiek maar, ik ben moe.quote:
ow okay... tja half 2 he? ben niet meer helemaal helder...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, meestal vind een iemand dat zijn of haar partner op iemand lijkt maar dat zien anderen dan niet.
Ajuus zeggen ze hier, maar ik vind doei leuker en nuquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ciao DiaanWeltrusten en ik vond het ook heel gezellig.
edgar allen poe en die meisje was iets van fung two of zo... (ik ken ze maar ben hun namen vergeten, zij had een komische naam als fu two of zo en zij was de stiefdochter van hem iig en toen kreeg hij wat met haar? ik ben iig geen fan van die griezel...)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:55 schreef wyccie het volgende:
Voor de liefhebbers in de ochtend.
Wie zijn dit??
[afbeelding]
haha sorrie.. ik ben volkomen nuchter maar ik weet het echt niet meer, iig worden er af en toe nog grappen gemaakt over haar naam in komedies... iets met een twee toch en ook nog chineze naam toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:01 schreef wyccie het volgende:
Edgar Allen Poe???? Fung two? Hoe dronken ben jij eigenlijk???
Het verhaaltje klopt verder wel ja
eh, dit was me bedoeling niet, ik wou wat editten maar goed...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef SolidasRock het volgende:
ik weet alleen nog maar dat het een komische naam was. uno!! denk denk denk,...... iets met een uno? en een radio?
edit: toko ono?
p.s. hoe erg sta ik nu voor lul?
ze hebben wel overeenkomsten he...? toch weet ik niet waarom ik op zijn naam kom en dan pas woody (zucht... alweer) allen.quote:In 1836 Poe married his 13-year-old cousin Virginia Clemm. She burst a blood vessel in 1842, and remained a virtual invalid until her death from tuberculosis five years later
Goedemorgenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Morning everyone
Dat is die van den Heuvel van de telegraaf.
Gewoon plaatjes van alles. De topictitel is nu voor filmkijkers maar je mag ook kunstenaars, schrijvers of andere bekenden posten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Waar ging het ook weer om ? Plaatjes van een film en dan raden van welke toch ?¿
Ow dat is mooi op tijd, nog eerder dan ik.... ik heb me "verslapen" was kwartier te laat op het werk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, viel wel mee. 7:30.
Goedemorgen Pyl die man kijkt niet erg vrolijk... zeker ook (te) kort geslapen..quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
die man kijkt niet erg vrolijk
Leeft hij nog? hij ziet er zo oud uit.... is het iemand van een koningshuis?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:59 schreef pyl het volgende:
[..]Meneer viert anders dezer dagen wel feest.
![]()
Meneer is dit jaar precies 140 geleden overleden. En ja, 'iemand van een koningshuis'. Maar hij kon ook wel wat hoor: op zijn vijfde was hij al kolonel, op zijn twaalfde generaal!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Leeft hij nog? hij ziet er zo oud uit.... is het iemand van een koningshuis?
Pffff zeker niet van het Nederlands koningshuis...? Poeh een jochie van 5 die de baas is??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Meneer is dit jaar precies 140 geleden overleden. En ja, 'iemand van een koningshuis'. Maar hij kon ook wel wat hoor: op zijn vijfde was hij al kolonel, op zijn twaalfde generaal!
Kom daar nu nog eens om.
Da's een heel pikante opmerking, Diaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Pffff zeker niet van het Nederlands koningshuis...?
Nou ja, kolonel hè. In het keizerlijk regiment van de tsaar van Rusland, dat dan weer wel.quote:Poeh een jochie van 5 die de baas is??![]()
Ow ja? Heb het niet in de gaten gehadquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's een heel pikante opmerking, Diaan.
[..]
Nou ja, kolonel hè. In het keizerlijk regiment van de tsaar van Rusland, dat dan weer wel.
Laat ik het zo zeggen: die opmerking was pikant omdat meneer zijn 'bestaansrecht' voor een belangrijk deel ontleende aan verzet tegen het Nederlandse koningshuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja? Heb het niet in de gaten gehad
Tja ik was al suf, maar dit kikkert me ook niet echt op....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: die opmerking was pikant omdat meneer zijn 'bestaansrecht' voor een belangrijk deel ontleende aan verzet tegen het Nederlandse koningshuis.
Ingewikkeld hè?
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Tja ik was al suf, maar dit kikkert me ook niet echt op....![]()
In Nijmegen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:59 schreef pyl het volgende:
[..]Meneer viert anders dezer dagen wel feest.
![]()
Nee, niet in Nijmegen....tssssss.......Toen Nederland in oorlog was met het landje van meneer was Nijmegen wel frontierstad.quote:
quote:goedemorgen allemaal
Willem II was nu juist meneers grote tegenstander........quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
Help... is er niemand hier die me van deze martelgang kan verlossen??
Ik roep er maar een.... Willem II werkelijk geen idee wie wat wanneer, was erg slecht in geschiedenis dat ik maar 2 jaartjes heb gehad
Ik peins me suf.....nog suffer dan ik al was...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Willem II was nu juist meneers grote tegenstander........![]()
Ennuhhhhhh.........."martelgang"? Wat een inzet!![]()
Hoi Diaan, nee ik ken die meneer ook niet....ik vond vroeger geschiedenis wel leukquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
hoi Posjij kunt ook geen licht in de duisternis werpen??
Nog een gokje dan maar Tsaar Alexander
wbquote:
nou tot zo dan. Eet ze en tot zo :wquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wbje was in ene verdwenen... ben jij mijn "redder in nood"?
ben nu even een half uurtje pauzeren/in de stad btw
Leopold I inderdaad, de eerste koning der Belgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Leopold? België 175? jaar zelfstandig toch ?
Zeg Wyccie, had ik het antwoord al bevestigd?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een fijne man voor jullie :
jij bent ook niet op je mondje gevallen hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeg Wyccie, had ik het antwoord al bevestigd?![]()
O
Dit is óf Umberto Eco, óf Stanley Kubrick - zo goed is die tekening geslaagd.......![]()
Rusdi? Die schrijver van Duivelsversen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een fijne man voor jullie :
[afbeelding]
Dat heb je wel goed gezien hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
bij nader inzien denk ik toch aan meneer Kubrick
de linkerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:48 schreef wyccie het volgende:
Ik kan nauwelijks zien wie van de twee de man is
Dit is toch een - nu al iets oudere maar niet heel erg oude - acteur. Ik zal het proberen....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:51 schreef wyccie het volgende:
tsjaa, die lijkt een beetje op een jongen die op de uni rondloopt.....
Zou het plaatje iets groter mogen?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:58 schreef wyccie het volgende:
Patrick swayze....
Dacht eerst dat het Victor Reinier was, maar zag toen Demi Moore
Nope ik was Wyccie in twee topics aan het uitzwaaien. Don Johannes is goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
Paus Johannes..... mr_a jij gaat ook weg?
Ow zo....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope ik was Wyccie in twee topics aan het uitzwaaien. Don Johannes is goed.
nope, het is een acteur.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Tjeenk Willink?
Nee is het ook niet... we (in ieder geval ik) kennen hem van een film toen hij veel jonger was.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Bruno Ganz uit Der Untergang?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit te denken en te denken maar lukt niet erg.
Ik zo vaak.quote:
Ah dus deze keer heb ik een excuus om hem niet gezien te hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
het is een oude film, maar ook eigenlijk een beetje vrouwenfilm.en met biechten is niets mis mee hoor![]()
Precies, maar je moet er denk ik toch wel een keer iets over gehoord hebben. De film is trouwens een trilogiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dus deze keer heb ik een excuus om hem niet gezien te hebben.
Ja de vrouw is Romy Schneiderquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:20 schreef wyccie het volgende:
(Ben nog steeds niet weg .... ik wacht op iemand anders, vandaar dat ik even kom gokken)
Die vrouw is Romy Schneider?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Sissy dus. Als mijn moeder en zus die keken ging ik meestal weg om pas 7 uur later weer thuis te komen.
Nope meneer speelde in een klassieker een nog legendarischer persoon.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
is dat Terry Salvas ofwel Kojak?
Ahum misschien in de Godfather?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope meneer speelde in een klassieker een nog legendarischer persoon.
quote:
Ben Kingsley heet de man. Goede acteur.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
gandhi
Ow okay, volgens mij nog nooit in een film gezien... maar het zo ook net zo goed wel zo kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben Kingsley heet de man. Goede acteur.
Audrey........quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
dat is Amelie, maar ik weet niet wat haar echte naam is
quote:
Jonathan Brandis?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
een makkie![]()
he mupsje goed hoordaarzo ook?
en mr ano how is life![]()
Ja gaat hier goed hoor.... al klaar met verhuizen en inmiddels lekker gesetteld?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
een makkie![]()
he mupsje goed hoordaarzo ook?
en mr ano how is life![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jonathan Brandis?
goed hoor en met jou?
en waar slapen jullie nu? Je bent niet meer in Enschede of wel?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:06 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
druk met verhuizen
![]()
@diaan begint op te schieten als het mee zit ergens volgende week dat we in het huisje kunnen slapen eten etc![]()
hmmm die film heb ik ook tig keer gezien en dan nog niet herkennenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:07 schreef _evenstar_ het volgende:
oh het antwoord jonathan brandis was ook goeddaar is hij bastian in neverending story
wat was ik verliefd
![]()
bij schoonmoeders en nope al een dikke week niet meerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en waar slapen jullie nu? Je bent niet meer in Enschede of wel?
part II. In deel 1 was het Barrett Oliver.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:07 schreef _evenstar_ het volgende:
oh het antwoord jonathan brandis was ook goeddaar is hij bastian in neverending story
wat was ik verliefd
![]()
ow dat is wel handig... mis je die geweldigequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
bij schoonmoeders en nope al een dikke week niet meer![]()
Aha daar verklaart het al,ik heb alleen part I gezienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
part II. In deel 1 was het Barrett Oliver.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Brando in zijn goede jaren?
Hij heeft zeker een goed leven gehad, al vond ik hem in zn Godfather tijd er ook goed uitzien, een man met aanzien.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo zag ie er na jaren te veel eten uit:
[afbeelding]
Het zal je dan ook wel verdriet doen dat ie zelfmoord gepleegd heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:18 schreef _evenstar_ het volgende:
idd part 2 was laatst te zien in sidekicks schandalig slecht filmpjeen ja en nee diaan ik gewen makkelijk mis me vrienden wel die ik nu dus stuk minder zie maar de stad zelf niet echt
![]()
Goed dat je snel went, maakt het wel wat makkelijker. Ik zal je ook af en toe een update doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:18 schreef _evenstar_ het volgende:
idd part 2 was laatst te zien in sidekicks schandalig slecht filmpjeen ja en nee diaan ik gewen makkelijk mis me vrienden wel die ik nu dus stuk minder zie maar de stad zelf niet echt
![]()
dat wist ik pas 2 jaarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het zal je dan ook wel verdriet doen dat ie zelfmoord gepleegd heeft.
Ik vermoed dat deze man model voor Corleones uiterlijk stond:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een goed leven gehad, al vond ik hem in zn Godfather tijd er ook goed uitzien, een man met aanzien.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
grace kelly en prins rainier.... wat een foute snor
Ja dat is waar.... *vindt trouwens elke snor een foute snorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op Corleone toch?
Ik heb gister bekend dat ik een crush op Lisa uit Saved by the bell had.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat wist ik pas 2 jaartoen ik nog een bakvisje was vond ik hem leuk nu al lang niet meer
![]()
vond ik de leukste dame er uitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb gister bekend dat ik een crush op Lisa uit Saved by the bell had.
Dat is toevallig. Ik ook.quote:
Ja mr_a zit de laatste dagen op de biechtstoel....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb gister bekend dat ik een crush op Lisa uit Saved by the bell had.
Ja ook al voor mijn Alicia Keysaddiction uitgekomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja mr_a zit de laatste dagen op de biechtstoel....![]()
lieg nietquote:
Zijn jullie zo zondig dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
lieg nietals tukker dan he eej altie wat te biecht'n
![]()
![]()
ik ga me klaar maken zo uit eten en naar bios met vriendje![]()
![]()
ech nie....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
lieg nietals tukker dan he eej altie wat te biecht'n
![]()
![]()
ik ga me klaar maken zo uit eten en naar bios met vriendje![]()
![]()
Nee hoor...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn jullie zo zondig dan?
veel plezier evenstar
Grappig. Had nie door dat zij het wasquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor...
hoe vond TM trouwens je "nieuwe" naam?
Nederlandse film, Nederlandse acteur.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ech nie....
Veel plezier...groetjes
aan hubbie
wij gaan morgen wrsch. naar bios
is dat Brewster?
geen files op mn traject![]()
Zij was het ook niet hoor...... evenstar is niet TM...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Grappig. Had nie door dat zij het was![]()
de linker of de rechter? hmmmquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nederlandse film, Nederlandse acteur.
Die linker is het bekendste. Speelde in Het zakmes en De kleine blonde dood.quote:
Ah je zat met me te dollen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zij was het ook niet hoor...... evenstar is niet TM...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
pfff, beiden niet gezien, wil ik nog wel kijken, maar iets met Olivier?
Nee ik was niet aan het dollen... vandeweek had je even een andere naam TMs_Andy, vond ik een leuke naam en was deels door TM bedacht. Maar je wist niet of zij het ook wel een leuke naam vond.... daarom vroeg ik of ze het een mooie naam vond.....quote:
Maar is Evenstar nu TM of niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik was niet aan het dollen... vandeweek had je even een andere naam TMs_Andy, vond ik een leuke naam en was deels door TM bedacht. Maar je wist niet of zij het ook wel een leuke naam vond.... daarom vroeg ik of ze het een mooie naam vond.....
haha goede hint: Tuinierquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hintje voor de achternaam: hij hoorde eigenlijk in het vorige topic thuis.
Inderdaad Olivier Tuinier! Het Zakmes hartstikke leuke film. Als je zoon ouder is moet je hem zeker met hem kijken. Net als Lang leve de Koningin.quote:
Nee, TM is iemand anders.... Evenstar had voorheen wel een andere naam, maar is niet bekend onder Twentemeisje.quote:
Dat komt goed, hij is dol op tv......quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad Olivier Tuinier! Het Zakmes hartstikke leuke film. Als je zoon ouder is moet je hem zeker met hem kijken. Net als Lang leve de Koningin.
Zijn de leukste Nederlandse kinderfilms die ik heb gezien en staan beide hoog op mijn favorietenlijstje. Al was ik de leeftijd van kinderfilms al voorbij toen ik ze zag.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat komt goed, hij is dol op tv......
Zie je nu wel dat wij - twentenaren (ik vind tukkers een stom woord) - wel humor hebben.Is dat zo?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh ik las verkeerd. (krijg je ervan als je vechtsporten hebt beoefend.) TM moest wel lachen. Opgebiecht in FMT eergister geloof ik.
Okay. Rijd ze en tot morgen dan maar. Ben vanavond mijn beste vriend aan het helpen met trainenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat wij - twentenaren (ik vind tukkers een stom woord) - wel humor hebben.Is dat zo?
Hee ik ga zo.... heb nog een autoritje voor de boeg....
Ow dat maakt helemaal niet uit toch hoe oud je bent... je bent zo oud als je je voelt en sommige films zijn ook erg leuk als je ouder bent. Mijn zoon zit nu nog wel in de tekenfilm/poppenserie fase. Dat snapt hij nog wel....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn de leukste Nederlandse kinderfilms die ik heb gezien en staan beide hoog op mijn favorietenlijstje. Al was ik de leeftijd van kinderfilms al voorbij toen ik ze zag.
Dank je... Ik weet niet of ik (ergens) dit weekend online ben want we gaan ook nog dingen doen en daarbij... we hebben maar 1 pc, maar ik ben er maandag zeker weer.....veel plezier vanavond en in ieder geval een prettig weekend!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Rijd ze en tot morgen dan maar. Ben vanavond mijn beste vriend aan het helpen met trainen
Bij sommige kinderfilms (Pokemon enzo) ben ik na 3 seconden de draad kwijt en ga ik maar iets anders doen. Maar bij andere kijk ik tot het eind en vond ik ze nog hartstikke leuk ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat maakt helemaal niet uit toch hoe oud je bent... je bent zo oud als je je voelt en sommige films zijn ook erg leuk als je ouder bent. Mijn zoon zit nu nog wel in de tekenfilm/poppenserie fase. Dat snapt hij nog wel....
Jij ook. Veel plezier samen en tot maandagquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dank je... Ik weet niet of ik (ergens) dit weekend online ben want we gaan ook nog dingen doen en daarbij... we hebben maar 1 pc, maar ik ben er maandag zeker weer.....veel plezier vanavond en in ieder geval een prettig weekend!![]()
Hoezo verslavend...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij sommige kinderfilms (Pokemon enzo) ben ik na 3 seconden de draad kwijt en ga ik maar iets anders doen. Maar bij andere kijk ik tot het eind en vond ik ze nog hartstikke leuk ook.
Mijn nichtjes en neefjes kijken ook al die vage shows.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoezo verslavend...nog even een laatste reactie: mn zoon kijkt in de week dat hij bij mij is heel veel dingen hetzelfde, dus op een gegeven moment word je er behoorlijk zat van. Maar gelukkig wisselt hij per week nog weleens.. de ene keer Dora en de andere Nemo... ach ja... hij vindt het leuk en daar gaat het om....
ben nu echt weg![]()
Jawel, maar daarbij moet gezegd dat meneer alleen in zijn jeugd populair was. De foto is met andere woorden uit zijn hoogtijdagen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:25 schreef tong80 het volgende:
Is dit een jeugdfoto ?
Hehe, die Sooty!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:44 schreef sooty het volgende:
David Cassidy, Patrijs.
Het gaat lekker met Rasmussen...quote:
Yep. RIP British Blues Legend.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
Een held van me gisteren overleden en het is het wachten op deware muziekliefhebbers om in het topic te reageren. Long John Baldry
Dat zijn er velen met hem.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:53 schreef fotoloog het volgende:
Meneer is in Leuven ter wereld gekomen
quote:Hoe wordt stroom gemaakt
Een belgisch ingenieur legt uit:
1. Electriciteit word gemaakt in een fabriek, waar het in kabels wordt opgeslagen. Daarom zijn de kabels zo lang. Soms worden ze op haspels gewonden om meer kilowatt te krijgen.
2. Sommige soorten electriciteit maken geen gebruik van kabels, zoals bij onweer en in draagbare radiotoestellen. Deze soorten worden niet opgewekt maar worden in de lucht aangetroffen.
3. Electriciteit maakt een laag zoemend geluid. Dit kan worden gebruikt voor de deurbellen, telefoneren en electrische orgels. Men kan er ook de buurman mee pesten, hoewel dit wel enige studie vereist.
4. Electriciteit moet geaard worden, behalve bij vliegtuigen.
5. Electriciteit word gemaakt uit twee ingredienten, negatief en positief. Een ingredient heeft de voorkeur voor rode draden, de andere voor zwarte. Wanneer deze draden elkaar ontmoeten in wat een stekker word genoemd, komen de twee bij elkaar en vormen electriciteit.
6. Electriciteit kan in batterijen worden opgeslagen. Grote batterijen bevatten niet altijd meer dan kleine. In grote batterijen wordt de electriciteit met een schop aangebracht, in kleine transistorbatterijen met een pincet.
7. Niet nieuwsgierige mensen draaien aan een schakelaar en denken er verder nooit over na. Ik heb daar nooit genoegen mee genomen. Ik wil weten wat er achter steekt. Daarom kan ik U het volgende vertellen : Een lichtschakelaar is zoiets als een klem die de draad zo hard dichtknijpt dat de electriciteit er niet doorheen kan. Als de schakelaar word bediend, verlicht men deze druk en de electriciteit stroomt naar de lamp waar een stukje gloeidraad een soort strip-tease uitvoert. In elk geval is de draad daar naakt. Hier zien we dan ook pure electriciteit in de vorm van een vonk, welke versterkt word door het bolvormige glas, dat als een vergrootglas werkt.
8. Waarom hebben lampen een beperkte levensduur ? Omdat de hitte de aanwezige zuurstof in water veranderd. Op den duur raakt de lamp vol water en dooft uit.
9. Het heeft me altijd verbaast dat de industrie, die zo vooruitstrevend is op alle gebieden (uitvinding van gekleurde electriciteit voor TV en verkeerslichten, Uitvinding van negative electriciteit voor koelkasten) toch 2000 jaar nadat James Watt de electrische ketel uitvond nog steeds te dun zekeringsdraad maakt.
10. De industrie maakt zeker goed stevig draad dat onder andere in de kippe-industrie (gaasvormig) word gebruikt. Dat is beter dan de rommel die de electrieciens verkopen, hoewel die ook moeten leven.
11. Ik heb nu een zekeringskast vol kippegaas, die al zes maanden lang geen enkele moeilijkheid meer opleverd. Zelf niet toen de meter uit elkaar barste omdat de centrale er te veel electriciteit in stopte.
12. Waarom zekeringen ?? Een transistor die je afzekerd beschermt zijn zekering door altijd als eerst de geest te geven.
13. Ik zit nog met de automatische toaster. Prop, een gaar toastje. Hoe weet die electriciteit nu dat ie gaar is ?? Nou ja.. je kunt niet alles weten.
14. Ik zou nog enkele logische antwoorden kunnen geven, maar.... Het licht gaat uit. Zeker een haspel op de centrale leeg gelopen.
Tja ik zie het....het is ook geen makkelijke.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik geloof niemand. Het is al een paar uur doodstil hierzo.
Okay, heb jij er eentje? Anders moet ik even zoekenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
tussendoorplaatje? Foto lijkt me niet on, dus dat moet kunnen lijkt me.
Maroesja......quote:Op zondag 24 juli 2005 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
Wow uit Tita Tovenaar.... die had ik ook nog op mn lijstje staan maar hoe heet zij nu ook alweer![]()
Ah nou snap ik het. Mr. Ano is een beetje traag van begrip.quote:
Operations dook later nog op in 24.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal, ik heb deze hele serie gevolgd...... hele mooie vrouw
Ach geeft niet hoor... kan gebeuren. Je moet het ook maar net weten.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah nou snap ik het. Mr. Ano is een beetje traag van begrip.![]()
Ow die serie heb ik nu net niet gevolgd....quote:Op zondag 24 juli 2005 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Operations dook later nog op in 24.
En ik moet ook een bril geloof ik want ik las je post 4 keer fout!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach geeft niet hoor... kan gebeuren. Je moet het ook maar net weten.
Je was gewoon nog wat suf van de korte nacht..... ik heb er nu nog een beetje last van, ik heb vandaag tot half 1 geslapen.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik moet ook een bril geloof ik want ik las je post 4 keer fout!
Was ook maar in 2 afleveringen in season 2. Hopelijk zien we hem in season 5 weer terug.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die serie heb ik nu net niet gevolgd....
Zijn er alweer zoveel seizoenen?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was ook maar in 2 afleveringen in season 2. Hopelijk zien we hem in season 5 weer terug.
Toen zat ik al te lunchen. Vanmorgen hardlopen met een goede vriend. 07:30 liep ik al buiten.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je was gewoon nog wat suf van de korte nacht..... ik heb er nu nog een beetje last van, ik heb vandaag tot half 1 geslapen.
Ja 1 t/m 3 worden op dit moment van maandag t/m donderdag herhaald op Yorin.quote:
Pfffff en dat op een vrije zondagochtend... knap van je hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen zat ik al te lunchen. Vanmorgen hardlopen met een goede vriend. 07:30 liep ik al buiten.
Poeh dat is wel weer veel om te gaan volgen.....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja 1 t/m 3 worden op dit moment van maandag t/m donderdag herhaald op Yorin.
Ze zijn al bij 3 aangeland inmiddels.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Poeh dat is wel weer veel om te gaan volgen.....
Ow dat red ik dus zoiezo niet meer....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zijn al bij 3 aangeland inmiddels.
beetje laat,quote:
ja die ja maar goed ik ben niet zo goed in namen/gezichten vond die dame best wel op heather locklear lijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
beetje laat,
Nee, das Heather Locklear uit o.a. Melrose place.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Hercules?
Ze hebben wel iets van elkaar weg idd.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja die ja maar goed ik ben niet zo goed in namen/gezichten vond die dame best wel op heather locklear lijken![]()
![]()
Ja klopt, en ik heb ook hetzelfde probleem... gezichten ken ik vaak wel, maar de namen....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hebben wel iets van elkaar weg idd.
Wel eens gezien maar niet echt gevolgd.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[afbeelding] ofwel Kevin Sorbo.
Ken je de serie?
was altijd rond 5/6 uur volgens mij... altijd haasten om te kunnen zien. Heb er wel heel veel gezien.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel eens gezien maar niet echt gevolgd.
Je kon ze ook opnemen. Had je ze allemaal kunnen zienquote:Op zondag 24 juli 2005 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
was altijd rond 5/6 uur volgens mij... altijd haasten om te kunnen zien. Heb er wel heel veel gezien.
Ja dat is waar, maar toen niet aan gedacht..... zo erg was het ook niet om 1je te missen hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kon ze ook opnemen. Had je ze allemaal kunnen zienEn je niet zo hoeven haasten.
Nee, geen Willis. Meneer links heet Walton Goggins (hij speelt Shane Vendrell) en meneer rechts heet Michael Chiklis (speelt Vic Mackey) in The Shield. Wat sinds vrijdag vervangen is voor van die achterlijke softseksfilms door Veronica.quote:
Ow ken ze geen van beiden, ook de serie niet... even een laatste van mij:quote:Op zondag 24 juli 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, geen Willis. Meneer links heet Walton Goggins (hij speelt Shane Vendrell) en meneer rechts heet Michael Chiklis (speelt Vic Mackey) in The Shield. Wat sinds vrijdag vervangen is voor van die achterlijke softseksfilms door Veronica.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |