Maroesja......quote:Op zondag 24 juli 2005 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
Wow uit Tita Tovenaar.... die had ik ook nog op mn lijstje staan maar hoe heet zij nu ook alweer![]()
Ah nou snap ik het. Mr. Ano is een beetje traag van begrip.quote:
Operations dook later nog op in 24.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal, ik heb deze hele serie gevolgd...... hele mooie vrouw
Ach geeft niet hoor... kan gebeuren. Je moet het ook maar net weten.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah nou snap ik het. Mr. Ano is een beetje traag van begrip.![]()
Ow die serie heb ik nu net niet gevolgd....quote:Op zondag 24 juli 2005 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Operations dook later nog op in 24.
En ik moet ook een bril geloof ik want ik las je post 4 keer fout!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach geeft niet hoor... kan gebeuren. Je moet het ook maar net weten.
Je was gewoon nog wat suf van de korte nacht..... ik heb er nu nog een beetje last van, ik heb vandaag tot half 1 geslapen.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik moet ook een bril geloof ik want ik las je post 4 keer fout!
Was ook maar in 2 afleveringen in season 2. Hopelijk zien we hem in season 5 weer terug.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die serie heb ik nu net niet gevolgd....
Zijn er alweer zoveel seizoenen?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was ook maar in 2 afleveringen in season 2. Hopelijk zien we hem in season 5 weer terug.
Toen zat ik al te lunchen. Vanmorgen hardlopen met een goede vriend. 07:30 liep ik al buiten.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je was gewoon nog wat suf van de korte nacht..... ik heb er nu nog een beetje last van, ik heb vandaag tot half 1 geslapen.
Ja 1 t/m 3 worden op dit moment van maandag t/m donderdag herhaald op Yorin.quote:
Pfffff en dat op een vrije zondagochtend... knap van je hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen zat ik al te lunchen. Vanmorgen hardlopen met een goede vriend. 07:30 liep ik al buiten.
Poeh dat is wel weer veel om te gaan volgen.....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja 1 t/m 3 worden op dit moment van maandag t/m donderdag herhaald op Yorin.
Ze zijn al bij 3 aangeland inmiddels.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Poeh dat is wel weer veel om te gaan volgen.....
Ow dat red ik dus zoiezo niet meer....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zijn al bij 3 aangeland inmiddels.
beetje laat,quote:
ja die ja maar goed ik ben niet zo goed in namen/gezichten vond die dame best wel op heather locklear lijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
beetje laat,
Nee, das Heather Locklear uit o.a. Melrose place.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Hercules?
Ze hebben wel iets van elkaar weg idd.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja die ja maar goed ik ben niet zo goed in namen/gezichten vond die dame best wel op heather locklear lijken![]()
![]()
Ja klopt, en ik heb ook hetzelfde probleem... gezichten ken ik vaak wel, maar de namen....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hebben wel iets van elkaar weg idd.
Wel eens gezien maar niet echt gevolgd.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[afbeelding] ofwel Kevin Sorbo.
Ken je de serie?
was altijd rond 5/6 uur volgens mij... altijd haasten om te kunnen zien. Heb er wel heel veel gezien.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel eens gezien maar niet echt gevolgd.
Je kon ze ook opnemen. Had je ze allemaal kunnen zienquote:Op zondag 24 juli 2005 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
was altijd rond 5/6 uur volgens mij... altijd haasten om te kunnen zien. Heb er wel heel veel gezien.
Ja dat is waar, maar toen niet aan gedacht..... zo erg was het ook niet om 1je te missen hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kon ze ook opnemen. Had je ze allemaal kunnen zienEn je niet zo hoeven haasten.
Nee, geen Willis. Meneer links heet Walton Goggins (hij speelt Shane Vendrell) en meneer rechts heet Michael Chiklis (speelt Vic Mackey) in The Shield. Wat sinds vrijdag vervangen is voor van die achterlijke softseksfilms door Veronica.quote:
Ow ken ze geen van beiden, ook de serie niet... even een laatste van mij:quote:Op zondag 24 juli 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, geen Willis. Meneer links heet Walton Goggins (hij speelt Shane Vendrell) en meneer rechts heet Michael Chiklis (speelt Vic Mackey) in The Shield. Wat sinds vrijdag vervangen is voor van die achterlijke softseksfilms door Veronica.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |