In Nijmegen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:59 schreef pyl het volgende:
[..]Meneer viert anders dezer dagen wel feest.
![]()
Nee, niet in Nijmegen....tssssss.......Toen Nederland in oorlog was met het landje van meneer was Nijmegen wel frontierstad.quote:
quote:goedemorgen allemaal
Willem II was nu juist meneers grote tegenstander........quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:48 schreef Diaan73 het volgende:
Help... is er niemand hier die me van deze martelgang kan verlossen??
Ik roep er maar een.... Willem II werkelijk geen idee wie wat wanneer, was erg slecht in geschiedenis dat ik maar 2 jaartjes heb gehad
Ik peins me suf.....nog suffer dan ik al was...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Willem II was nu juist meneers grote tegenstander........![]()
Ennuhhhhhh.........."martelgang"? Wat een inzet!![]()
Hoi Diaan, nee ik ken die meneer ook niet....ik vond vroeger geschiedenis wel leukquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
hoi Posjij kunt ook geen licht in de duisternis werpen??
Nog een gokje dan maar Tsaar Alexander
wbquote:
nou tot zo dan. Eet ze en tot zo :wquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wbje was in ene verdwenen... ben jij mijn "redder in nood"?
ben nu even een half uurtje pauzeren/in de stad btw
Leopold I inderdaad, de eerste koning der Belgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Leopold? België 175? jaar zelfstandig toch ?
Zeg Wyccie, had ik het antwoord al bevestigd?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een fijne man voor jullie :
jij bent ook niet op je mondje gevallen hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeg Wyccie, had ik het antwoord al bevestigd?![]()
O
Dit is óf Umberto Eco, óf Stanley Kubrick - zo goed is die tekening geslaagd.......![]()
Rusdi? Die schrijver van Duivelsversen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een fijne man voor jullie :
[afbeelding]
Dat heb je wel goed gezien hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
bij nader inzien denk ik toch aan meneer Kubrick
de linkerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:48 schreef wyccie het volgende:
Ik kan nauwelijks zien wie van de twee de man is
Dit is toch een - nu al iets oudere maar niet heel erg oude - acteur. Ik zal het proberen....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:51 schreef wyccie het volgende:
tsjaa, die lijkt een beetje op een jongen die op de uni rondloopt.....
Zou het plaatje iets groter mogen?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:58 schreef wyccie het volgende:
Patrick swayze....
Dacht eerst dat het Victor Reinier was, maar zag toen Demi Moore
Nope ik was Wyccie in twee topics aan het uitzwaaien. Don Johannes is goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
Paus Johannes..... mr_a jij gaat ook weg?
Ow zo....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope ik was Wyccie in twee topics aan het uitzwaaien. Don Johannes is goed.
nope, het is een acteur.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Tjeenk Willink?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |