en waar slapen jullie nu? Je bent niet meer in Enschede of wel?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:06 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
druk met verhuizen
![]()
@diaan begint op te schieten als het mee zit ergens volgende week dat we in het huisje kunnen slapen eten etc![]()
hmmm die film heb ik ook tig keer gezien en dan nog niet herkennenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:07 schreef _evenstar_ het volgende:
oh het antwoord jonathan brandis was ook goeddaar is hij bastian in neverending story
wat was ik verliefd
![]()
bij schoonmoeders en nope al een dikke week niet meerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en waar slapen jullie nu? Je bent niet meer in Enschede of wel?
part II. In deel 1 was het Barrett Oliver.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:07 schreef _evenstar_ het volgende:
oh het antwoord jonathan brandis was ook goeddaar is hij bastian in neverending story
wat was ik verliefd
![]()
ow dat is wel handig... mis je die geweldigequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
bij schoonmoeders en nope al een dikke week niet meer![]()
Aha daar verklaart het al,ik heb alleen part I gezienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
part II. In deel 1 was het Barrett Oliver.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Brando in zijn goede jaren?
Hij heeft zeker een goed leven gehad, al vond ik hem in zn Godfather tijd er ook goed uitzien, een man met aanzien.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo zag ie er na jaren te veel eten uit:
[afbeelding]
Het zal je dan ook wel verdriet doen dat ie zelfmoord gepleegd heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:18 schreef _evenstar_ het volgende:
idd part 2 was laatst te zien in sidekicks schandalig slecht filmpjeen ja en nee diaan ik gewen makkelijk mis me vrienden wel die ik nu dus stuk minder zie maar de stad zelf niet echt
![]()
Goed dat je snel went, maakt het wel wat makkelijker. Ik zal je ook af en toe een update doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:18 schreef _evenstar_ het volgende:
idd part 2 was laatst te zien in sidekicks schandalig slecht filmpjeen ja en nee diaan ik gewen makkelijk mis me vrienden wel die ik nu dus stuk minder zie maar de stad zelf niet echt
![]()
dat wist ik pas 2 jaarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het zal je dan ook wel verdriet doen dat ie zelfmoord gepleegd heeft.
Ik vermoed dat deze man model voor Corleones uiterlijk stond:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een goed leven gehad, al vond ik hem in zn Godfather tijd er ook goed uitzien, een man met aanzien.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
grace kelly en prins rainier.... wat een foute snor
Ja dat is waar.... *vindt trouwens elke snor een foute snorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op Corleone toch?
Ik heb gister bekend dat ik een crush op Lisa uit Saved by the bell had.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat wist ik pas 2 jaartoen ik nog een bakvisje was vond ik hem leuk nu al lang niet meer
![]()
vond ik de leukste dame er uitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb gister bekend dat ik een crush op Lisa uit Saved by the bell had.
Dat is toevallig. Ik ook.quote:
Ja mr_a zit de laatste dagen op de biechtstoel....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb gister bekend dat ik een crush op Lisa uit Saved by the bell had.
Ja ook al voor mijn Alicia Keysaddiction uitgekomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja mr_a zit de laatste dagen op de biechtstoel....![]()
lieg nietquote:
Zijn jullie zo zondig dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
lieg nietals tukker dan he eej altie wat te biecht'n
![]()
![]()
ik ga me klaar maken zo uit eten en naar bios met vriendje![]()
![]()
ech nie....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
lieg nietals tukker dan he eej altie wat te biecht'n
![]()
![]()
ik ga me klaar maken zo uit eten en naar bios met vriendje![]()
![]()
Nee hoor...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn jullie zo zondig dan?
veel plezier evenstar
Grappig. Had nie door dat zij het wasquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor...
hoe vond TM trouwens je "nieuwe" naam?
Nederlandse film, Nederlandse acteur.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ech nie....
Veel plezier...groetjes
aan hubbie
wij gaan morgen wrsch. naar bios
is dat Brewster?
geen files op mn traject![]()
Zij was het ook niet hoor...... evenstar is niet TM...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Grappig. Had nie door dat zij het was![]()
de linker of de rechter? hmmmquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nederlandse film, Nederlandse acteur.
Die linker is het bekendste. Speelde in Het zakmes en De kleine blonde dood.quote:
Ah je zat met me te dollen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zij was het ook niet hoor...... evenstar is niet TM...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
pfff, beiden niet gezien, wil ik nog wel kijken, maar iets met Olivier?
Nee ik was niet aan het dollen... vandeweek had je even een andere naam TMs_Andy, vond ik een leuke naam en was deels door TM bedacht. Maar je wist niet of zij het ook wel een leuke naam vond.... daarom vroeg ik of ze het een mooie naam vond.....quote:
Maar is Evenstar nu TM of niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik was niet aan het dollen... vandeweek had je even een andere naam TMs_Andy, vond ik een leuke naam en was deels door TM bedacht. Maar je wist niet of zij het ook wel een leuke naam vond.... daarom vroeg ik of ze het een mooie naam vond.....
haha goede hint: Tuinierquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hintje voor de achternaam: hij hoorde eigenlijk in het vorige topic thuis.
Inderdaad Olivier Tuinier! Het Zakmes hartstikke leuke film. Als je zoon ouder is moet je hem zeker met hem kijken. Net als Lang leve de Koningin.quote:
Nee, TM is iemand anders.... Evenstar had voorheen wel een andere naam, maar is niet bekend onder Twentemeisje.quote:
Dat komt goed, hij is dol op tv......quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad Olivier Tuinier! Het Zakmes hartstikke leuke film. Als je zoon ouder is moet je hem zeker met hem kijken. Net als Lang leve de Koningin.
Zijn de leukste Nederlandse kinderfilms die ik heb gezien en staan beide hoog op mijn favorietenlijstje. Al was ik de leeftijd van kinderfilms al voorbij toen ik ze zag.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat komt goed, hij is dol op tv......
Zie je nu wel dat wij - twentenaren (ik vind tukkers een stom woord) - wel humor hebben.Is dat zo?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh ik las verkeerd. (krijg je ervan als je vechtsporten hebt beoefend.) TM moest wel lachen. Opgebiecht in FMT eergister geloof ik.
Okay. Rijd ze en tot morgen dan maar. Ben vanavond mijn beste vriend aan het helpen met trainenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat wij - twentenaren (ik vind tukkers een stom woord) - wel humor hebben.Is dat zo?
Hee ik ga zo.... heb nog een autoritje voor de boeg....
Ow dat maakt helemaal niet uit toch hoe oud je bent... je bent zo oud als je je voelt en sommige films zijn ook erg leuk als je ouder bent. Mijn zoon zit nu nog wel in de tekenfilm/poppenserie fase. Dat snapt hij nog wel....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn de leukste Nederlandse kinderfilms die ik heb gezien en staan beide hoog op mijn favorietenlijstje. Al was ik de leeftijd van kinderfilms al voorbij toen ik ze zag.
Dank je... Ik weet niet of ik (ergens) dit weekend online ben want we gaan ook nog dingen doen en daarbij... we hebben maar 1 pc, maar ik ben er maandag zeker weer.....veel plezier vanavond en in ieder geval een prettig weekend!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Rijd ze en tot morgen dan maar. Ben vanavond mijn beste vriend aan het helpen met trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |