Nee is het ook niet... we (in ieder geval ik) kennen hem van een film toen hij veel jonger was.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Bruno Ganz uit Der Untergang?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit te denken en te denken maar lukt niet erg.
Ik zo vaak.quote:
Ah dus deze keer heb ik een excuus om hem niet gezien te hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
het is een oude film, maar ook eigenlijk een beetje vrouwenfilm.en met biechten is niets mis mee hoor![]()
Precies, maar je moet er denk ik toch wel een keer iets over gehoord hebben. De film is trouwens een trilogiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dus deze keer heb ik een excuus om hem niet gezien te hebben.
Ja de vrouw is Romy Schneiderquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:20 schreef wyccie het volgende:
(Ben nog steeds niet weg .... ik wacht op iemand anders, vandaar dat ik even kom gokken)
Die vrouw is Romy Schneider?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Sissy dus. Als mijn moeder en zus die keken ging ik meestal weg om pas 7 uur later weer thuis te komen.
Nope meneer speelde in een klassieker een nog legendarischer persoon.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
is dat Terry Salvas ofwel Kojak?
Ahum misschien in de Godfather?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope meneer speelde in een klassieker een nog legendarischer persoon.
quote:
Ben Kingsley heet de man. Goede acteur.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
gandhi
Ow okay, volgens mij nog nooit in een film gezien... maar het zo ook net zo goed wel zo kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben Kingsley heet de man. Goede acteur.
Audrey........quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
dat is Amelie, maar ik weet niet wat haar echte naam is
quote:
Jonathan Brandis?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
een makkie![]()
he mupsje goed hoordaarzo ook?
en mr ano how is life![]()
Ja gaat hier goed hoor.... al klaar met verhuizen en inmiddels lekker gesetteld?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
een makkie![]()
he mupsje goed hoordaarzo ook?
en mr ano how is life![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jonathan Brandis?
goed hoor en met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |