quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
wat's aboud what's about the green stuff ?
dat is engels ben ik normaal beter in dan nederlandsquote:
waarom nummersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:12 schreef hollander76 het volgende:
Download btw dan meteen ook Celebration van Kool and the Gang, ook zo'n heerlijk nummer [afbeelding]
meen je nou echt dat dat engels is?!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:13 schreef BObNL het volgende:
[..]
dat is engels ben ik normaal beter in dan nederlands![]()
![]()
Op de late avond is messenga de rijmpietquote:
Oh, dat is me nu pas opgevallenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Op de late avond is messenga de rijmpiet
neuh..komt gewoon nog door dat lachen van daarnetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey worden we meeligvolgensmij heb jij al die flesjes al op
![]()
Kan je die laatste dan ff naast die van bob zetten?quote:
Kut en m'n TV kaart is niet geinstalleerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen Friends op TV
tot straks
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
neuh..komt gewoon nog door dat lachen van daarnet
Als je mij nog een goed nummer van Kool and the Gang kan noemen..... van dat 'hele album' dan is het het proberen waard, anders ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef joupee het volgende:
[..]
waarom nummersdan doe je toch gelijk het hele album
![]()
ken kool and the gang niet eensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als je mij nog een goed nummer van Kool and the Gang kan noemen..... van dat 'hele album' dan is het het proberen waard, anders ook niet [afbeelding]
Ik heb voor mijn mp3-speler als zo'n lading negatieve selectie dat ik niet hele albums moet gaan downen
ik vanaaf nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:20 schreef Chanandler het volgende:
Wie tot 6 uur blijft krijgt een gratis koekje
peuzel die maar lekker zelf opquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:20 schreef Chanandler het volgende:
Wie tot 6 uur blijft krijgt een gratis koekje
Met een harde schijf van 10 gig maakt het al snel heel veel uit, zeker als al meer dan een derde vol staat met muziekquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:20 schreef joupee het volgende:
[..]
ken kool and the gang niet eensmaar ik kan ze toch niet allemaal kwijt op die minidiscspeler van me dus ze staan enkel op harde schijf, dan maakt het niet uit of er 1 liedje of een album staat...
pfff.. ik kom weer 2 minuten tekort op me schijfje![]()
Nah. sleep is for the weak.quote:
80 gigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Met een harde schijf van 10 gig maakt het al snel heel veel uit, zeker als al meer dan een derde vol staat met muziek![]()
Voor de TV.quote:
quote:
hey pekelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:28 schreef pekel het volgende:
Ik kan nergens heen...
maar in het zuiden wacht een vrouw nog steeds op mij alleenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:28 schreef pekel het volgende:
Ik kan nergens heen...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:30 schreef joupee het volgende:
[..]
maar in het zuiden wacht een vrouw nog steeds op mij alleen
ZE HEEFT flessen vol tequilla en flessen vol gin en dan neem ik mijn gitaar mee en mijn gouden ring...
of wilde je blof niet inzetten?![]()
misschien...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigstoelen..miljoenen bij bedoeling en bovendien zijn er...
limousines, en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien..
* joupee = fanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:33 schreef hollander76 het volgende:
blof![]()
Als ik dat nummmer hoor word ik als man per direct [afbeelding]
Welke zongen julie nou net?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:37 schreef hollander76 het volgende:
Blof - De kust
Blof - Harder dan ik hebben kan
Blof- Liefs uit Londen
Blof- Wat zou je doen
Blof- Zaterdag
Meer goede nummers van Blof zijn er niet![]()
oehw.. en dat bij een zeeuwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:35 schreef pekel het volgende:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht...
+ barcelonaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:37 schreef hollander76 het volgende:
Blof - De kust
Blof - Harder dan ik hebben kan
Blof- Liefs uit Londen
Blof- Wat zou je doen
Blof- Zaterdag
Meer goede nummers van Blof zijn er niet![]()
Weet ik veel hoe dat nummer heetquote:
Sorry vind het niet grappig...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:40 schreef Chanandler het volgende:
Stelletje pubers helpen me niet eens met mijn belangrijke keuzeDaar ging mijn schreeuw om aandacht. Waar liggen de scheermesjes?
Dichterbij dan ooitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:37 schreef hollander76 het volgende:
Blof- Liefs uit Londen
misschien moet je ook eens gaan letten op lamaketta's nog andere zeeuwse band die op het punt van doorbreken staatquote:
Bij mij liggen ze in de badkamer, maar een reserve setje heb ik altijd op mijn kamerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:40 schreef Chanandler het volgende:
Stelletje pubers helpen me niet eens met mijn belangrijke keuzeDaar ging mijn schreeuw om aandacht. Waar liggen de scheermesjes?
Tyquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef joupee het volgende:
hide and seek [14.gif]
ik vergeet omarm mequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Dichterbij dan ooit
Hier ben ik veilig
Lieveling
Dat zijn ook-nummers.
Wie legt me uit..
Badkamer gaat ermee door. Ook u bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Bij mij liggen ze in de badkamer, maar een reserve setje heb ik altijd op mijn kamer
Ik zou voor de eerste gaan, wat was de keuze?![]()
Ik zal die naam onthouden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef joupee het volgende:
[..]
misschien moet je ook eens gaan letten op lamaketta's nog andere zeeuwse band die op het punt van doorbreken staat![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:44 schreef pekel het volgende:
Gisteren uit Lissabon.. ik mis je en een groet
vandaag uit praag een kattebel want er is zoveel te doen
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:47 schreef Petertjuhh het volgende:
omg ben ik terecht gekomen in het Blof fan topic ofzo
'ik mis je en een zoen', dat rijm namelijk weer op 'doen'quote:
Erg hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:47 schreef Petertjuhh het volgende:
Juist. Mag het over iets anders?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:47 schreef Petertjuhh het volgende:
Maakt mij niet uit, ik nok toch echt afquote:
doeiiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:48 schreef joupee het volgende:
0.47 en de planning was rond 23.00 *klote minidisc* nja.. ik zien ervan.. morgenochtend kom ik nog vrolijk een bakske koffie drinken en dan sla ik het weekend over [wat een taal voor een newbie]
trusten![]()
had ik gister dus. ging naar bed toen het licht werdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:51 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Dalijk welgeen zin om vandaag tot het licht wordt op te blijven
![]()
Ik ging laterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:52 schreef BObNL het volgende:
[..]
had ik gister dus. ging naar bed toen het licht werd
omgwtfbbqquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:52 schreef BObNL het volgende:
[..]
had ik gister dus. ging naar bed toen het licht werd
Heb je nou steeds een andere avatar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]
omgwtfbbqOke. Zodra de vogeltjes beginnen te fluiten ga ik pitten
Wat zingen ze? Duitse schlagers of Franse romantiek?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:52 schreef joupee het volgende:
de lamaketta's ik blijf ze aanbevelen![]()
[afbeelding]
Mooi he? Ja zo'n "Still" is saai. Dus ik heb em even door animation shop gejastquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:53 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Heb je nou steeds een andere avatar?![]()
allesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat zingen ze? Duitse schlagers of Franse romantiek?
Hij is wel 214kbquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:56 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Mooi he? Ja zo'n "Still" is saai. Dus ik heb em even door animation shop gejast
quote:
Cabaret in muziek...mwah...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:56 schreef joupee het volgende:
[..]
alles![]()
en dat alles met een caberetachtig jasje eromheen![]()
Joehoe.. die van mien past in die van joehoe [voor ollanders: joehoe.. die van mij past in die van jou]
en bietie akumai? [bijt hij als ik hem aai?]zijn de grote hits
ze hebben hier ook een geweldige rage veroorzaakt door Ons deel shirts te verkopen![]()
Geef mij maar R&B hiphop en trancequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Cabaret in muziek...mwah...
Geef mij maar Rock of gewoon nieuw-Nederlandstalig, of natuurlijk Skik..
quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
je zou dat honing eigenlijk wweg moeten laten bij je onderschrift![]()
oke niet leuk
Ik niet, al moet ik vanaaf wel wat vroeger gaan slapen dan gisterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:02 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ging jij niet naar bed ofzo? of was jij dat niet?![]()
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik niet, al moet ik vanaaf wel wat vroeger gaan slapen dan gister
Geloof je 't zelf?quote:
oke doeiquote:
Ik ookquote:
Enge film?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
oke doei![]()
Ik ga zometeen Hide & Seek kijken.
ik heb ook nog wel wat leuke films liggen. Wie kijkt er meequote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
oke doei![]()
Ik ga zometeen Hide & Seek kijken.
Ik welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel wat leuke films liggen. Wie kijkt er mee
ikke ikkequote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
Duuuuuudequote:
hier net ook heb hem even uitgezetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:12 schreef Imberr het volgende:
waaah! er zit hier een gigantische mot op de muur!
the butterfly effect was stoerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:11 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Heb je the Butterfly effect? Die ging ik laatst met een vriend kijken, maar na een half uurtje waren we afgeleid.![]()
Volgens mij wel een stoere film! Ashton
Idd, voor zover ik 'm gezien had, zag er echt cool uit.. maar wel raarquote:
En er komt binnenkort ook een Saw 2.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:10 schreef BObNL het volgende:
[..]
neejoh
Met SAW ben ik me wel een paar keer het apenlazerus geschrokken
Doei hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:19 schreef brainster het volgende:
Ik ga er ook maar is vandoor.
weltrusten dude's,
trusten Imberr![]()
![]()
trustequote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:19 schreef brainster het volgende:
Ik ga er ook maar is vandoor.
weltrusten dude's,
trusten Imberr![]()
![]()
jij ook nog wakker?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:12 schreef Brechtje het volgende:
Nog gezellig hier?
Ga slapen. Het is allang 14-jarigen bedtijd!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:12 schreef Brechtje het volgende:
Nog gezellig hier?
Als je je radio op 538 zet wel ja, dan ga je nog 45 minuten uit je dak...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:12 schreef Brechtje het volgende:
Nog gezellig hier?
Jouw avater spreekt boekdelenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:12 schreef Brechtje het volgende:
Nog gezellig hier?
Ik ga zo naar bed (denk ikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:18 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga koffie zetten btw, iemand een bakje?
(Dance of the sugar plum fairy l00pt nu al voor de 36ste keer)
Donny Jeppquote:
2 uur!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ook maart is al 3 uur en 20 min. later dan ik wou
![]()
Radio 538?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens mij is Henk net klaargekomen maar hij begrijpt niet dat ie naast haar moet blijven liggen...
OMG!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:24 schreef Messenga het volgende:
Wedden, zometeen vraagt hij : Chips hebben?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:24 schreef Messenga het volgende:
Wedden, zometeen vraagt hij : Chips hebben?
Ik hoorde wel zo'n vrouwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er wel sidechicks dan?
he slaap lekker hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:40 schreef Imberr het volgende:
mensen, ik ga ook maar es slapen!![]()
truste en tot morgen
dus?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:41 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized gaat een deze dagen weer een phonescam houden....
Er zijn wel sidechicks dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er wel sidechicks dan?
Meh. Sleapalingquote:
die is echt te cool na een tijdje gaan ze met mini bikes echt wreedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:57 schreef Chanandler het volgende:
Ik ben nu Ghostrider goes crazy in Europe aan het kijken. Geweldige poep
geniaaaaale film echt 4x gezien of zo echt de mooitste film everquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef uberpooier het volgende:
*eurotrip kijkt
Hahaha cker man. Die dingen trekken ook nog hard op ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef mister_dog het volgende:
[..]
die is echt te cool na een tijdje gaan ze met mini bikes echt wreed
Saw is pas net in de bios? Of nog niet eens?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:17 schreef uberpooier het volgende:
ya, idd. ben hier met een maat van me. we hebben em ook te vaak gezien. tis bijna zo erg dat we serieus heeel veel zinnen al opzeggen voor ze gezegd worden in de film
hiervoor 'saw' gekeken, lugubere film maar wel errug gaaf![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hahaha cker man. Die dingen trekken ook nog hard op ook
En daarna wordt ie gevolgd door een pliesie wagen, dikke achtervolging enzo, op het eind knalt die politie tegen de vangrail
Hail de Ghostrider![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:23 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Saw is pas net in de bios? Of nog niet eens?
*Chanandler belt brein
waarom zou je trouwens, film downloaden is niet illegaalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:23 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Saw is pas net in de bios? Of nog niet eens?
*Chanandler beld brein
ben ik nu aan 't converterenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:24 schreef Chanandler het volgende:
Grapje jo
Heb 2 dagen terug nog Madagascar zitten kijken.
leuk toch, heb ik ook wat te doen me pik raakt onderhand overspannenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:26 schreef Chanandler het volgende:
Ik hou me even koest nu. Het lijkt wel MSN hier
ik ben net terug van uitgaanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:32 schreef mister_dog het volgende:
wat doe jij nog op om deze tijd?
wat is dat??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:35 schreef uberpooier het volgende:
kheb wel zin in apfelcorn..maarja, waar haal je dat nog rond dit tijdstip?
ksit in een of ander gat in de polder ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |