quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
wat's aboud what's about the green stuff ?
dat is engels ben ik normaal beter in dan nederlandsquote:
waarom nummersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:12 schreef hollander76 het volgende:
Download btw dan meteen ook Celebration van Kool and the Gang, ook zo'n heerlijk nummer [afbeelding]
meen je nou echt dat dat engels is?!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:13 schreef BObNL het volgende:
[..]
dat is engels ben ik normaal beter in dan nederlands![]()
![]()
Op de late avond is messenga de rijmpietquote:
Oh, dat is me nu pas opgevallenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Op de late avond is messenga de rijmpiet
neuh..komt gewoon nog door dat lachen van daarnetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey worden we meeligvolgensmij heb jij al die flesjes al op
![]()
Kan je die laatste dan ff naast die van bob zetten?quote:
Kut en m'n TV kaart is niet geinstalleerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen Friends op TV
tot straks
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
neuh..komt gewoon nog door dat lachen van daarnet
Als je mij nog een goed nummer van Kool and the Gang kan noemen..... van dat 'hele album' dan is het het proberen waard, anders ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef joupee het volgende:
[..]
waarom nummersdan doe je toch gelijk het hele album
![]()
ken kool and the gang niet eensquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als je mij nog een goed nummer van Kool and the Gang kan noemen..... van dat 'hele album' dan is het het proberen waard, anders ook niet [afbeelding]
Ik heb voor mijn mp3-speler als zo'n lading negatieve selectie dat ik niet hele albums moet gaan downen
ik vanaaf nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:20 schreef Chanandler het volgende:
Wie tot 6 uur blijft krijgt een gratis koekje
peuzel die maar lekker zelf opquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:20 schreef Chanandler het volgende:
Wie tot 6 uur blijft krijgt een gratis koekje
Met een harde schijf van 10 gig maakt het al snel heel veel uit, zeker als al meer dan een derde vol staat met muziekquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:20 schreef joupee het volgende:
[..]
ken kool and the gang niet eensmaar ik kan ze toch niet allemaal kwijt op die minidiscspeler van me dus ze staan enkel op harde schijf, dan maakt het niet uit of er 1 liedje of een album staat...
pfff.. ik kom weer 2 minuten tekort op me schijfje![]()
Nah. sleep is for the weak.quote:
80 gigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Met een harde schijf van 10 gig maakt het al snel heel veel uit, zeker als al meer dan een derde vol staat met muziek![]()
Voor de TV.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |