hey pekelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:28 schreef pekel het volgende:
Ik kan nergens heen...
maar in het zuiden wacht een vrouw nog steeds op mij alleenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:28 schreef pekel het volgende:
Ik kan nergens heen...
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:30 schreef joupee het volgende:
[..]
maar in het zuiden wacht een vrouw nog steeds op mij alleen
ZE HEEFT flessen vol tequilla en flessen vol gin en dan neem ik mijn gitaar mee en mijn gouden ring...
of wilde je blof niet inzetten?![]()
misschien...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigstoelen..miljoenen bij bedoeling en bovendien zijn er...
limousines, en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien..
* joupee = fanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:33 schreef hollander76 het volgende:
blof![]()
Als ik dat nummmer hoor word ik als man per direct [afbeelding]
Welke zongen julie nou net?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:37 schreef hollander76 het volgende:
Blof - De kust
Blof - Harder dan ik hebben kan
Blof- Liefs uit Londen
Blof- Wat zou je doen
Blof- Zaterdag
Meer goede nummers van Blof zijn er niet![]()
oehw.. en dat bij een zeeuwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:35 schreef pekel het volgende:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht...
+ barcelonaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:37 schreef hollander76 het volgende:
Blof - De kust
Blof - Harder dan ik hebben kan
Blof- Liefs uit Londen
Blof- Wat zou je doen
Blof- Zaterdag
Meer goede nummers van Blof zijn er niet![]()
Weet ik veel hoe dat nummer heetquote:
Sorry vind het niet grappig...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:40 schreef Chanandler het volgende:
Stelletje pubers helpen me niet eens met mijn belangrijke keuzeDaar ging mijn schreeuw om aandacht. Waar liggen de scheermesjes?
Dichterbij dan ooitquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:37 schreef hollander76 het volgende:
Blof- Liefs uit Londen
misschien moet je ook eens gaan letten op lamaketta's nog andere zeeuwse band die op het punt van doorbreken staatquote:
Bij mij liggen ze in de badkamer, maar een reserve setje heb ik altijd op mijn kamerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:40 schreef Chanandler het volgende:
Stelletje pubers helpen me niet eens met mijn belangrijke keuzeDaar ging mijn schreeuw om aandacht. Waar liggen de scheermesjes?
Tyquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef joupee het volgende:
hide and seek [14.gif]
ik vergeet omarm mequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef pekel het volgende:
[..]
Dichterbij dan ooit
Hier ben ik veilig
Lieveling
Dat zijn ook-nummers.
Wie legt me uit..
Badkamer gaat ermee door. Ook u bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Bij mij liggen ze in de badkamer, maar een reserve setje heb ik altijd op mijn kamer
Ik zou voor de eerste gaan, wat was de keuze?![]()
Ik zal die naam onthouden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:41 schreef joupee het volgende:
[..]
misschien moet je ook eens gaan letten op lamaketta's nog andere zeeuwse band die op het punt van doorbreken staat![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:44 schreef pekel het volgende:
Gisteren uit Lissabon.. ik mis je en een groet
vandaag uit praag een kattebel want er is zoveel te doen
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:47 schreef Petertjuhh het volgende:
omg ben ik terecht gekomen in het Blof fan topic ofzo
'ik mis je en een zoen', dat rijm namelijk weer op 'doen'quote:
Erg hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:47 schreef Petertjuhh het volgende:
Juist. Mag het over iets anders?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:47 schreef Petertjuhh het volgende:
Maakt mij niet uit, ik nok toch echt afquote:
doeiiquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:48 schreef joupee het volgende:
0.47 en de planning was rond 23.00 *klote minidisc* nja.. ik zien ervan.. morgenochtend kom ik nog vrolijk een bakske koffie drinken en dan sla ik het weekend over [wat een taal voor een newbie]
trusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |