ik wel.. ik heb nu 25 fok!kers in mijn lijstquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey volgens mij msn'en jullie ook met elkaar he ?
Valt tegen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
af en toe hoor. heb nu stuk of 10 fokkersquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wel.. ik heb nu 25 fok!kers in mijn lijst
0,0quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
aantal fokkers zijn ook gewone vrienden van mequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik 7 ofzo en daar praat ik niet mee
Geloof op 1 iemand na
Ik heb jou niet toegevoegd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:55 schreef ma_jojo het volgende:
Sinds ik fok! hebben echt héél veel fok!ers me toegevoegd
Lijst praktisch vol nu
Vrouwen die er goed uit zien enzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:55 schreef ma_jojo het volgende:
Sinds ik fok! hebben echt héél veel fok!ers me toegevoegd
Lijst praktisch vol nu
Ik ken alleen hallo_mensen van alle fokkers in het echtquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef BObNL het volgende:
[..]
aantal fokkers zijn ook gewone vrienden van me
ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken alleen hallo_mensen van alle fokkers in het echt
Mwa... mijn Fok! lijstje bestaat uit 5 mensen, maar met taart en Imberr heb ik nog niet gemsn´tquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Be my guestquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb jou niet toegevoegd.
Maar dat kan ik wel veranderen
zometeen 1 meer 14.gifquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
af en toe hoor. heb nu stuk of 10 fokkers
En weg.quote:
let niet op hem, hij is dronqenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef Eix het volgende:
Trouwes Bob, als je weer eens een topic start hè, let dan ff op de capslock.![]()
eigenlijk he, hield ik met mijn linkerhand middelvinger shift inquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef Eix het volgende:
Trouwes Bob, als je weer eens een topic start hè, let dan ff op de capslock.![]()
In welk topic is dat gebeurt?quote:
linker middel shift handquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef BObNL het volgende:
[..]
eigenlijk he, hield ik met mijn linkerhand middelvinger shift in![]()
en de avatars in de OP enzo...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef Eix het volgende:
dat ik met de middelvinger van mijn linkerhand mijn linker shift induuwde tijdens het typen ( met opzet )quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:04 schreef Frazz het volgende:
[..]
linker middel shift handja nou snap ik het niet meer hoor
Wat dan?quote:
Moet ik je ook nog ff toevoegen?quote:
Het zal wel, mn biertje is op en ik ga een nieuwe halenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
dat ik met de middelvinger van mijn linkerhand mijn linker shift induuwde tijdens het typen ( met opzet )
Dat zweepje is te eng.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik heb een nieuwe avater, me oude staat er nog in!
Ben je cheill?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
wat zijn dit toch cheile topics![]()
sorry..had ff zin om dat te zeggen![]()
![]()
Dat ben ik alquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben wel de liefste he !?![]()
geilquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
![]()
Wat was jij vanplan vannachtquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
![]()
done!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Brechtje het volgende:
Nu is het okequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Brechtje het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Euh die heb ik niet
Neem maar gewoon van mij aan
Hmm, ik verhuis iedere 2 jaar ofzo in die wijk. Heb nu in de Lahrhof gewoont, Vrangendael, Kemperkoul en momenteel weer in de Vrangendael, maar ik verhuis in t najaar naar Haagsittard.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey welke woonwijk uit Sittard kom je eigenlijk ?
Ook deze smaakt weer lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Frazz het volgende:
[..]
Het zal wel, mn biertje is op en ik ga een nieuwe halen
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Brechtje het volgende:
Ach ik heb in Ophoven 2 maal gewoont.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, ik verhuis iedere 2 jaar ofzo in die wijk. Heb nu in de Lahrhof gewoont, Vrangendael, Kemperkoul en momenteel weer in de Vrangendael, maar ik verhuis in t najaar naar Haagsittard.
En als iemand zich afvraagt wat iemand bezielt om zo vaak te verhuizen, mn ouders zijn gescheiden dus ik vlieg van hop naar haar. Dan verhuist die weer van flatje naar huis ensow.![]()
Rare mensen die Sittardtenarenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach ik heb in Ophoven 2 maal gewoont.
1 maal Kemperhof
En nu in Sanderbout.
Heb ik ook hoor, dat vaak verhuizen. In 18 jaar tijd 9 keer verhuizen. Dat is toch best veel eigenlijk en mijn ouders zijn nog bij elkaar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, ik verhuis iedere 2 jaar ofzo in die wijk. Heb nu in de Lahrhof gewoont, Vrangendael, Kemperkoul en momenteel weer in de Vrangendael, maar ik verhuis in t najaar naar Haagsittard.
En als iemand zich afvraagt wat iemand bezielt om zo vaak te verhuizen, mn ouders zijn gescheiden dus ik vlieg van hop naar haar. Dan verhuist die weer van flatje naar huis ensow.![]()
houdoequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef taart het volgende:
Ik ga weg pappies,
ik zie jullie mensen later
peace out
Ik trek niemand voorquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben wel de liefste he !?![]()
Cyaquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef taart het volgende:
Ik ga weg pappies,
peace out
Leterquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef taart het volgende:
Ik ga weg pappies,
peace out
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef taart het volgende:
Ik ga weg pappies,
peace out
Sittard (als een t)quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoor geen T hoor
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:14 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik trek niemand voor
Je hebt wel de cheilste tattoos
Houdoe taartquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef taart het volgende:
Ik ga weg pappies,
peace out
Neuh, ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zooo * RoOoYtJuH is weer terug
Kom net bij Eefje vandaan![]()
Was weer erg gezellig.
En wat hebben julie allemaal gedaan? alleen maar gefokt zeker?![]()
Zelf zeggen we Zittard met een Zquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:15 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Sittard (als een t)
Sittardenaren (als een d)
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij hebt ook de geilste tattoo![]()
Beetje op zn fransquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zelf zeggen we Zittard met een Z
Zitterd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zelf zeggen we Zittard met een Z
Jep, we hebben t dan ook over SIttard.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen gebruik wel condooms !
Altijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Die heb ik niet bij me nu.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
als er 1 is verbruikt moet die het melden gaat er 1 uit te opquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had hem opstaan maar niet gekekenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:21 schreef Chanandler het volgende:
Wie heeft The Majestic gezien?
Maar hoe weet men dan dat je er ooit bij hebt gestaan? Nee, je moet dan een rose kleurtje krijgen in je naam ofsw. Moet Brechtje maar ff met Yvonne regelen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
als er 1 is verbruikt moet die het melden gaat er 1 uit te op
Ik heb er uberhaupt maar één.quote:
ondertussen overdatumquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb er uberhaupt maar één.![]()
( bij de voorlichting op school gekregen.).
T moet er dus wel voor mn 18e van komen.quote:
*laat maar*quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef Eix het volgende:
[..]
T moet er dus wel voor mn 18e van komen.
Opblazen, hadden we op school gedaan met één, en al die bruggers kijken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef BObNL het volgende:
[..]
gaat wel leukkenanders kan je hem nog met water vullen
![]()
trustequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:26 schreef joupee het volgende:
*zoekt zijn bed op, morgen were 7 uur![]()
truste allemaal![]()
whaha. meot er dan eigenlijk wat mayonaise inspuiten ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Opblazen, hadden we op school gedaan met één, en al die bruggers kijken.![]()
![]()
doeiquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:26 schreef joupee het volgende:
truste allemaal![]()
truste allemaal![]()
Die denken: Spelen ze nog met ballonnenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Opblazen, hadden we op school gedaan met één, en al die bruggers kijken.![]()
![]()
truste allemaal![]()
trustenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:26 schreef joupee het volgende:
truste allemaal![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die denken: Spelen ze nog met ballonnen
Een jongen stond echt zo te kijken:quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die denken: Spelen ze nog met ballonnen
beetje een zielig onderwerpquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef BObNL het volgende:
[..]
jij houd je ook stil tot iemand gedag zegt![]()
Welke school zit je ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Een jongen stond echt zo te kijken:
Wtf is dat, een condoom?![]()
Misschien kunnen we dan ook maar beter over een iets eleganter gespreksonderwerp hebben dan condooms.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef Eix het volgende:
Imberr observeert ons.
Trevi.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Welke school zit je ?
Trevi of de beckers ?
Nee zeg maarquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef Imberr het volgende:
ik had wat opmerkingen maar die heb ik toch maar voor mezelf gehouden
Nu maak je me erg nieuwsgierig .quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef Imberr het volgende:
Zeg nou maar...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef Imberr het volgende:
Zat je ook stiekem mee te lezenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:30 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ben ffkes weg hier, wordt beetje druk op msn![]()
Pssst. ik ben het dus met die foto van mn kat en mn neefjequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:30 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ben ffkes weg hier, wordt beetje druk op msn![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan wel ff veel mensen van fok! bij elkaar gooien![]()
Ik heb 2 kittens.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef Frazz het volgende:
[..]
De mijne heb ik al naar buiten gedaan
Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef joupee het volgende:
*merkt dat ie zijn muziek voor de reis van morgen is vergeten en blijft toch nog even hangen
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef Frazz het volgende:
[..]
Toch niet gemeen gedaan tegen je kat he
Daarom had ik ook meteen 2 katten moeten nemen, mjah na mijn vakantie komt er ook zon kitten bijquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
![]()
Maar ze renden al op volle snelheid achter elkaar naar buiten, ze zitten op elkaar te jagen.![]()
oom en tante geven feest omdat ze allebei 50 worden... helaas wonen ze in duitsland en heb dus een aardig ritje voor de boegquote:
Diequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:35 schreef brainster het volgende:
Mijn kat kwam niet meer terug na een bezoekje bij de rotweiler van de buurman
zou het niet weten Doegquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Jullie zullen het zonder mij moeten doen
Weltrusten
hoor ik er weer niet bijquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef BObNL het volgende:
was het niet de bedoeling alleen mensen van dit topic
msn gesprekquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:37 schreef Frazz het volgende:
[..]
hoor ik er weer niet bij
Waar gaat het over eigenlijk
msn gesprekquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:37 schreef Frazz het volgende:
[..]
hoor ik er weer niet bij
Waar gaat het over eigenlijk
beetje jazz stylequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Triggerfinger op de Belg
Die heb ik live gezien !
best goed
Nee jij bent het Party Animal hierquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:38 schreef BObNL het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen. Doodstil niks te zien of te doen . .
bij iedereen . ff control alt deletequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kan niemand mij er uitkicken? Me msn flipt helemaaal
Ja welke josti deed datquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef BObNL het volgende:
[..]
geloof dat de msn ven iedereen crashte in dat gesprek![]()
Nee want ik heb andere gesprekken lopenquote:
snel chat heahquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb vandaag al dik 425 post gedaan
Mijn nieuwe record ( mijn vorige stond op 303 paar maanden terug )
En ik had het vandaag best druk , alleen al mijn vrije tijd in FOk gestopt.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
nou ben ik denk ik opeens stuk minder populair he
Ik stond vooraan bij zequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:40 schreef Eix het volgende:
Triggerfinger was dacht ik op pinkpop dit jaar.
Ja man waarom deed je datquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
Ik weet het, dankzij PUB ben ik ook weer fok verslaafdquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb vandaag al dik 425 post gedaan
Mijn nieuwe record ( mijn vorige stond op 303 paar maanden terug )
En ik had het vandaag best druk , alleen al mijn vrije tijd in FOk gestopt.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn msn doet normaal
* heeft 6.2
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
Ik be daardoor vslaafd geraakt juist. Eerst was ik een lurker.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:41 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik weet het, dankzij PUB ben ik ook weer fok verslaafd
Ik had niet voor niets SanCoTec weg gedaan, omdat ik wilde stoppen met fok
ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:41 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik weet het, dankzij PUB ben ik ook weer fok verslaafd
Ik had niet voor niets SanCoTec weg gedaan, omdat ik wilde stoppen met fok
Yep yep, maar ik neem misschien toch 7( alhoewel mijn pc dat niet aan kanquote:
Jij was blijkbaar eerder terug van je werk dan ikquote:
quote:
Goed idee, ik ga ook zo..... nog ff morgen halenquote:
Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje gooi wat in mijn laarsjequote:
Shit dat moet ik ook nog zienquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga kappen als friends op tv komt
Dan moet je naar bed gaan he, puberquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:54 schreef joupee het volgende:
[..]
te moe om het samenwerkingsverband te zien![]()
Wie noen jij puber, puberquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:59 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dan moet je naar bed gaan he, puber![]()
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
Voor de breezers:
* Jaguarized draait Blu Cantrell ft. Sean Paul - Breathe ( rap version)
de muziek gaat echt te langzaam... iemand met een mp3 speler die hem wil ruilen tegen minidiscquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:59 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dan moet je naar bed gaan he, puber![]()
nog geen tijd/zin gehad binnen te halenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:03 schreef pekel het volgende:
Wees nog even stil..
agreequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik maak volgende topc
Ga ik ook doen, en oudere muziek, en nieuwere, en Hazesquote:
ik ben nog steeds niet bekomen van t lachenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:04 schreef BObNL het volgende:
Imberr ben je inslaap gevallen op je toetsenbord ?
hahahquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet bekomen van t lachen![]()
Het is echt zo'n nummer wat je in een discotheek elk half uur wel zo ongeveer voorbij hoort komen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is echt zo'n nummer wat je in een discotheek elk half uur wel zo ongeveer voorbij hoort komen.
Ow ff downloaden weet welke je bedoeldquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:07 schreef hollander76 het volgende:
B0bNL, weet je dat jouw ondertitel mij elke keer weer doet denken aan Kool and the Gang - She's fresh
Kan ook door die safari lipton ice komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |