Ben je cheill?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
wat zijn dit toch cheile topics![]()
sorry..had ff zin om dat te zeggen![]()
![]()
Dat ben ik alquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben wel de liefste he !?![]()
geilquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
![]()
Wat was jij vanplan vannachtquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
![]()
done!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Brechtje het volgende:
Maar ik heb een nieuwe avater, me oude staat er nog in!
Nu is het okequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Brechtje het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Euh die heb ik niet
Neem maar gewoon van mij aan
Hmm, ik verhuis iedere 2 jaar ofzo in die wijk. Heb nu in de Lahrhof gewoont, Vrangendael, Kemperkoul en momenteel weer in de Vrangendael, maar ik verhuis in t najaar naar Haagsittard.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey welke woonwijk uit Sittard kom je eigenlijk ?
Ook deze smaakt weer lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Frazz het volgende:
[..]
Het zal wel, mn biertje is op en ik ga een nieuwe halen
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:06 schreef Brechtje het volgende:
Ach ik heb in Ophoven 2 maal gewoont.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, ik verhuis iedere 2 jaar ofzo in die wijk. Heb nu in de Lahrhof gewoont, Vrangendael, Kemperkoul en momenteel weer in de Vrangendael, maar ik verhuis in t najaar naar Haagsittard.
En als iemand zich afvraagt wat iemand bezielt om zo vaak te verhuizen, mn ouders zijn gescheiden dus ik vlieg van hop naar haar. Dan verhuist die weer van flatje naar huis ensow.![]()
Rare mensen die Sittardtenarenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach ik heb in Ophoven 2 maal gewoont.
1 maal Kemperhof
En nu in Sanderbout.
Heb ik ook hoor, dat vaak verhuizen. In 18 jaar tijd 9 keer verhuizen. Dat is toch best veel eigenlijk en mijn ouders zijn nog bij elkaar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, ik verhuis iedere 2 jaar ofzo in die wijk. Heb nu in de Lahrhof gewoont, Vrangendael, Kemperkoul en momenteel weer in de Vrangendael, maar ik verhuis in t najaar naar Haagsittard.
En als iemand zich afvraagt wat iemand bezielt om zo vaak te verhuizen, mn ouders zijn gescheiden dus ik vlieg van hop naar haar. Dan verhuist die weer van flatje naar huis ensow.![]()
houdoequote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef taart het volgende:
Ik ga weg pappies,
ik zie jullie mensen later
peace out
Ik trek niemand voorquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben wel de liefste he !?![]()
Cyaquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef taart het volgende:
Ik ga weg pappies,
peace out
Leterquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef taart het volgende:
Ik ga weg pappies,
peace out
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef taart het volgende:
Ik ga weg pappies,
peace out
Sittard (als een t)quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoor geen T hoor
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:14 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik trek niemand voor
Je hebt wel de cheilste tattoos
Houdoe taartquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:13 schreef taart het volgende:
Ik ga weg pappies,
peace out
Neuh, ik nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zooo * RoOoYtJuH is weer terug
Kom net bij Eefje vandaan![]()
Was weer erg gezellig.
En wat hebben julie allemaal gedaan? alleen maar gefokt zeker?![]()
Zelf zeggen we Zittard met een Zquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:15 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Sittard (als een t)
Sittardenaren (als een d)
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij hebt ook de geilste tattoo![]()
Beetje op zn fransquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zelf zeggen we Zittard met een Z
Zitterd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zelf zeggen we Zittard met een Z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |