ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:41 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik weet het, dankzij PUB ben ik ook weer fok verslaafd
Ik had niet voor niets SanCoTec weg gedaan, omdat ik wilde stoppen met fok
Yep yep, maar ik neem misschien toch 7( alhoewel mijn pc dat niet aan kanquote:
Jij was blijkbaar eerder terug van je werk dan ikquote:
quote:
Goed idee, ik ga ook zo..... nog ff morgen halenquote:
Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje gooi wat in mijn laarsjequote:
Shit dat moet ik ook nog zienquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga kappen als friends op tv komt
Dan moet je naar bed gaan he, puberquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:54 schreef joupee het volgende:
[..]
te moe om het samenwerkingsverband te zien![]()
Wie noen jij puber, puberquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:59 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dan moet je naar bed gaan he, puber![]()
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
Voor de breezers:
* Jaguarized draait Blu Cantrell ft. Sean Paul - Breathe ( rap version)
de muziek gaat echt te langzaam... iemand met een mp3 speler die hem wil ruilen tegen minidiscquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:59 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dan moet je naar bed gaan he, puber![]()
nog geen tijd/zin gehad binnen te halenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:03 schreef pekel het volgende:
Wees nog even stil..
agreequote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik maak volgende topc
Ga ik ook doen, en oudere muziek, en nieuwere, en Hazesquote:
ik ben nog steeds niet bekomen van t lachenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:04 schreef BObNL het volgende:
Imberr ben je inslaap gevallen op je toetsenbord ?
hahahquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet bekomen van t lachen![]()
Het is echt zo'n nummer wat je in een discotheek elk half uur wel zo ongeveer voorbij hoort komen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is echt zo'n nummer wat je in een discotheek elk half uur wel zo ongeveer voorbij hoort komen.
Ow ff downloaden weet welke je bedoeldquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:07 schreef hollander76 het volgende:
B0bNL, weet je dat jouw ondertitel mij elke keer weer doet denken aan Kool and the Gang - She's fresh
Kan ook door die safari lipton ice komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |