Nou nee hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:21 schreef hroswith het volgende:
[..]
Maar Schiphol is de poort tot Europa.
Ga ze een beetje op ideeën brengen enzo...quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:28 schreef Logician het volgende:
Ik denk dat evenementen als oud&nieuw en koningedag ook best aanslag gevoelig zijn, nu we toch bezig zijn
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:29 schreef whoops het volgende:
Ga ze een beetje op ideeën brengen enzo...
Er zijn zat instellingen die je kunt bombarderen of sabboteren, de Haven, het OV, Schiphol, concert/sportwedstrijd/evenement etc.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zou eerder schiphol verwachten, dan komen ze direct internationaal breed in beeld ivm mogelijk veel slachtoffers uit verschillende landen.. en het platleggen van schiphol zelf zal ook wel een dure grap zijn
Oké joh, is goed. Houden we het op Heathrow.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Rotterdam wordt de poort tot europa genoemd.
Schiphol is echt niet zo'n interessant vliegveld in Europa.
Ik zie dus niet in waarom na alleen maar steden etc ze zich nu opeens tot een vliegveld zullen wenden. Heatrow zou in dat opzicht veel interessanter zijn.
Is W.A daar ook niet standaard aanwezig?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:29 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat Sail evenement in Amsterdam in augustus wordt vaak genoemd
Dat zal ook niet lang meer duren als de uitbreidingen in Antwerpen door gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Rotterdam wordt de poort tot europa genoemd.
Misschien komt t omdat BBC ook nog BBC3, BBC4, BBC Prime, BBC World en Engelandquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:05 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Op 7/7 hervatte de BBC om 18:00 weer de normale programmering. De NOS had tot 24:00 een aangepaste uitzending
Zou kunnenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Is W.A daar ook niet standaard aanwezig?
Of het Sail-gebeuren volgende maand in Amsterdam, waarvoor "men geen aanwijzingen heeft dat er daar iets zou kunnen gebeuren"!quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:28 schreef Logician het volgende:
Ik denk dat evenementen als oud&nieuw en koningedag ook best aanslag gevoelig zijn, nu we toch bezig zijn
Je kan een gedeelte ertussenuit deleten, of je kan iets quoten door het tussen [quote] en [/ quote] te zetten, maar dan zonder spatiequote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef Cro_magnon het volgende:
Even off topic maar hoe quote je een gedeelte van een bericht?Ik had al wel de faq gelezen maar kan ik alleen maar uithalen hoe je een volledig bericht quote.
Ja ja fok noob hier.
Dat de daders geen bommen kunnen maken is een ontzettend geluk geweest anders hadden we nu weer met minimaal 20 doden gezeten en heel london ontregeld.quote:
Je idee is zo slecht nog niet maar ik denk niet dat het 1 iemand kan zijn want zo'n tas wordt opgemerkt en je kunt niet binnen 10minuten heel london door om overal die bommen neer te leggen. In de bus verstoppen gaat nog wel maar in de metro? Dat wordt wel ontdekt lijkt me. Maargoed, helemaal zekerheid heb je nooit.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:07 schreef Monidique het volgende:
Idee: gestoorde man, met kennis van explosieven, verstopt bommen in bus en twee metro's en probeert daarna zichzelf op te blazen. Lukt niet, want hoewel hij op de een of andere manier wel om kan gaan met explosieven en timers, is hij misschien toch niet handig genoeg.
Ik vind het namelijk vreemd dat het kleine bommen zijn en er maar één man is gezien, in tegenstelling tot twee weken geleden, toen er bij elke bom een man was.
Ach ja, ik weet niet zoveel als de rest: niets.
haatpredikende Imams zijn al lang onderwerp van van strakke controle, worden soms uitgezet of de toegang geweigerd ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:00 schreef luked45 het volgende:
[...]
Misschien een idee'tje voor Remkes onder het motto "voorkomen is beter dan genezen",
tenzij hij liever wacht tot ze bij ons ook wat bommetjes hebben laten ontploffen?!
maar ook een verdomd strak bewaakt vliegveld, ga je eventjes naar de WC en zet je bagage om de hoek bij de deur, staan er 1 minuut later gelijk twee beambten bij die vragen wat dat daar doet ....quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom dan Heatrow niet? Het drukste vliegveld van Europa?
Ja, hij is dan admiraal van de vloot en neemt altijd de vlootschouw af. Hij is beschermheer van Sail (dus er kan niks gebeurenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Is W.A daar ook niet standaard aanwezig?
Schiphol is vééél interesanter. Oa. lagere luchthaven belasting, lagere kerosine prijzen (ik dacht zelfs tax freequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schiphol is echt niet zo'n interessant vliegveld in Europa.
Ik zie dus niet in waarom na alleen maar steden etc ze zich nu opeens tot een vliegveld zullen wenden. Heatrow zou in dat opzicht veel interessanter zijn.
quote:London attackers 'meant to kill'
The people behind the latest attacks in London meant to kill, the head of the Metropolitan Police has said. But Sir Ian Blair said evidence left at the scenes could be very helpful to police and added "the intention of the terrorists has failed". Attempts were made to set off explosives at four locations, including three Tube stations and on one bus.
Mayor Ken Livingstone praised the emergency services and said the people of London would "get through this". Police sources say the blasts may have been near-simultaneous and that they are being linked with the 7 July bombs. They say a number of fugitives are being sought. Two people have been arrested in Whitehall.
'Unexploded' devices
Sir Ian said there was a "resonance" with the bomb attacks two weeks ago, but that it was too early to draw any conclusions about whether they were linked. Police forensic experts are examining the scenes, at Tube stations in Oval, Warren Street and Shepherd's Bush, and on a bus in Shoreditch, east London. He said important information could be recovered. "From what I understand, some of the devices remain unexploded," he said.
The Met commissioner warned against "smearing" any particular community with the blame for Thursday's attacks. "These are criminal acts and we are in pursuit of a set of criminals," he said.
Police cordons
Eyewitnesses heard bangs and saw abandoned rucksacks at the sites of the incidents at Warren Street and Oval tube stations as well as the number 26 bus, which was travelling from Waterloo towards Hackney and had just entered Hackney Road. There was an attempt to cause an explosion at Shepherd's Bush Hammersmith and City line, police said. Police told reporters that a man had threatened to blow himself up and then ran off.
At Warren Street and Oval a man was seen running away from the scene. On the bus, there were no injuries and the bus suffered no structural damage. Large areas around all four sites were cordoned off. Tests for chemical, biological and radiological weapons proved negative.
One person was injured at Warren Street. There were reports the injured person may have been holding a rucksack containing the detonator.
Bron: http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4705117.stm
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Schiphol is vééél interesanter. Oa. lagere luchthaven belasting, lagere kerosine prijzen (ik dacht zelfs tax free) ..
Om die reden zal je op schiphol meer internationale vluchten vinden dan op heathrow. En inderdaad, er zijn meer mensen die naar engeland reizen dan naar nederland, maar er zijn wél meer reizigers via nederland dan via engeland
Schiphol verwerkt zo rond de 40 miljoen passagiers dit jaarquote:In 2004 Heathrow was the busiest airport in Europe in terms of total passenger traffic (31.5% more passengers than at Paris Charles de Gaulle Airport or Frankfurt International Airport)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |