Daar zou ik dus olifanten voor gebruiken ipv hondjes.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:07 schreef HPoi het volgende:
Ik zie Snuffelhondjes.
Deze reactie doet je username eer aan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:07 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grap is. Wat heeft Meki nou met deze 'aanslag' te maken? Waarom zou hij dit moeten veroordelen?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Daar zou ik dus olifanten voor gebruiken ipv hondjes.
Want?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef Donders het volgende:
[..]
Nu begrijp ik pas waarom er lul achter je username staat.....
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:11 schreef milagro het volgende:
wat is er aan de hand in dat ziekenhuis?
quote:De politie heeft overigens een inval gedaan bij het University College Hospital in Bloomsbury, wat vlakbij het station Warren Street is. Mogelijk zou zich daar een gewonde verdachte laten behandelen, maar het kan ook om een totaal losstaand incident gaan.
Da's dan nummer ehm, vijf?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:12 schreef Nyana het volgende:
Op de FP staat dat de NOS meldt dat er wéér een explosie is geweest![]()
Dat is onzin, ik las het net ook.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:12 schreef Nyana het volgende:
Op de FP staat dat de NOS meldt dat er wéér een explosie is geweest![]()
Ok, ik check het maar ffquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:14 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Dat is onzin, ik las het net ook.
Is gewoon een reactie van iemand...
maar er is niet nog een explosie geweest.
De Nederlandse media hebben ook iets meer de neiging om nieuws op te blazen. Ach, zolang het niet FoxNews is...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:05 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Op 7/7 hervatte de BBC om 18:00 weer de normale programmering. De NOS had tot 24:00 een aangepaste uitzending
Er zijn vast wel mensen die zo gek zijn om dat te doen, er zijn er ook genoeg die valse brieven schrijven om koersen te beinvloeden. Maar aanslagen is beetje een cru middel om geld te verdienen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:18 schreef Cro_magnon het volgende:
Persoonlijk denk ik dat dit iets is wat op touw is gezet puur en alleen om de beurs voor 30 min te beinvloeden genoeg om miljoenen te verdienen.
Maar ja ik heb altijd al een ruime fantasie gehad.
Tis wat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:10 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg HPoi, die sig van je is behoorlijk ziek zeg.
Dat dat zomaar mag op fok
Tegenover Balkenende doet hij t nog redelijk..quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:18 schreef T1andonly het volgende:
Ik vond blair bij de vorige aanslagen niet echt overtuigend overkomen, hopelijk heeft ie nu wat te vertellen over de toedracht en over de stand van zaken bij bijvoorbeeld het ziekenhuis
Ik vind ook neit dat je dat kan maken.. een beetje melden in je sig wanneer je fotoboek is geupdate is gewoon in deze tijden not donequote:
Oquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vind ook neit dat je dat kan maken.. een beetje melden in je sig wanneer je fotoboek is geupdate is gewoon in deze tijden not done
Das Blair.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:28 schreef mic_forever het volgende:
[[url=http://img152.imageshack.us/img152/6006/hoolie5uf.th.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |