Zijn daar nu veel mensen aanwezig dan? Zo ja, hoeven die niet te werken?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:13 schreef MrJones het volgende:
BBC meldt: moskee in oost Londen omsingeld door politie, enkele metrolijnen stilgelegd
arresteren was niet voldoende?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
NEE! Ze hebben voorkomen dat deze man explosieven tot ontploffing kan brengen. Nix Liquidatie
Ik neem aan dat men juist de meest geschikte mensen vooraan zet, de Mohammed Atta's, jongens die gestudeerd hadden en een jarenlange voorbereiding hadden ....quote:
Er is nog nergens bevestigd dat hij explosieven bij zich had.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
NEE! Ze hebben voorkomen dat deze man explosieven tot ontploffing kan brengen. Nix Liquidatie
Er is een opdracht uitgegeven die zegt dat ze geen risico moeten nemen met mogelijke zelfmoordenaars. Schieten was toegestaan.quote:
Ik ken geen enkele werkgever die zijn personeel daarvoor naar de moskee laat gaan ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:15 schreef Sukh het volgende:
ze moeten bidden toch!
Net of die mensen werk hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:17 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele werkgever die zijn personeel daarvoor naar de moskee laat gaan ...
Dat was voor een paar tieners met een handgranaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt een beetje op November vorig jaar, toen in Den Haag ineens een of andere mega operatie aan de hand was ..
That's called "bad timing".quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:18 schreef Bayswater het volgende:
Een aziatische backpacker die zijn trein moest halen waarschijnlijk.
over 3 jaar is het een filmquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:14 schreef Sukh het volgende:
lijkt net een film man!
Ik denk dat de situatie in london een stuk grimmiger is, omdat er een directe dreiging is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt een beetje op November vorig jaar, toen in Den Haag ineens een of andere mega operatie aan de hand was ..
Je kunt alles van die Britten zeggen, maar ze pakken het tot dusver prima aan. De politie dirft tenminste het zekere voor het onzekere te nemen. Deze terroristen raken iedereen ... ook de gematigde moslim die op weg is naar zijn werk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:17 schreef Meki het volgende:
Heel goed van Politie Londen
Ja, hier ben ik het wel mee eens. De situatie is in Europa natuurlijk heel anders dan in het Midden-Oosten, zowel qua frustratie, zowel qua radicalisme en zowel qua infrastructuur. Irak, bijvoorbeeld, is een anarchie, daar kun je vanalles plannen, dat heeft voor terroristen dus voordelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men juist de meest geschikte mensen vooraan zet, de Mohammed Atta's, jongens die gestudeerd hadden en een jarenlange voorbereiding hadden ....
Je ziet nu dat men terugvalt op eigenlijk tweede keus mensen... ook een bewgeing als Al Qaeda kan het niet hebben als hun meest gekwalificeerde leden zichzelf blijven opblazen (dat is een verdomde aderlating voor een organisatie) .. en dus kiest men voor gemotiveerde maar minder intelligente jongens ....
Enkel in Israel lukt het om een continue nieuwe lichting zelfmoorddaders te recruteren, deels ook in Iraq, die daders hebben weinig uitzicht en hebben een grote boosheid, omdat ze zelf direkt met tegengeweld te maken hebben gehad...
Maar in west-europa is dat lastig, om zulke mensen te blijven recruteren...
Dat merk je nu aan de steeds verdergaande amateurisme ....
Misschien vreemd om dat te beweren, terwijl de heren politici als Remkes en de pers het liefst melden over de grote aantalen radikalen en tot geweld bereidde moslims ...
maar ik denk dat de Radikalen eerderserieuze recruteringsproblemen hebben, en dat wel eens kan leiden tot het ineenstroten van hun organisatie.
Inderdaad .. maar toen werd toch ook het luchtruim boven DH afgesloten enzo, dreiging was toen ook vrij groot volgens mij ..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:20 schreef Sukh het volgende:
[..]
Ik denk dat de situatie in london een stuk grimmiger is, omdat er een directe dreiging is.
In Den Haag had een stel agenten een handgranaat naar hun kop gekregen. Dan zijn we de dreiging al voorbij, toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:20 schreef Sukh het volgende:
[..]
Ik denk dat de situatie in london een stuk grimmiger is, omdat er een directe dreiging is.
Ja maar de dreiging was niet naar het publiek toe, in london werden de reizigers geconfronteeerd met een liquidiatie....dat is toch wel erger, ook heeft nederland geen aanslag gehad op het grondgebeid zoals engeland.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
In Den Haag had een stel agenten een handgranaat naar hun kop gekregen. Dan zijn we de dreiging al voorbij, toch?
Dat komt nog wel, na 15 augustus ..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:28 schreef Sukh het volgende:
[..]
Ja maar de dreiging was niet naar het publiek toe, in london werden de reizigers geconfronteeerd met een liquidiatie....dat is toch wel erger, ook heeft nederland geen aanslag gehad op het grondgebeid zoals engeland.
Tja, uit die hoek komen de terroristen in de UK.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:28 schreef Sukh het volgende:
het is bevestigd dat het ging om een Britse Pakistani.....fucked up
Niet alleen in de U.K. Pakistan speelt een prominente rol in het leveren van terroristen en training van terroristen over de hele wereld.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:29 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Tja, uit die hoek komen de terroristen in de UK.
15 augustus?quote:
Ze wonen in Engeland.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:32 schreef Meki het volgende:
Pakistan moeten deze ezels keihard aanpakken
Slechte reclame voor een land dat al zeer weinig toekomst heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:31 schreef Sukh het volgende:
[..]
Niet alleen in de U.K. Pakistan speelt een prominente rol in het leveren van terroristen en training van terroristen over de hele wereld.
In dat ultimatum werd GB ook genoemd, dus die datum lijkt me weinig interessant.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ultimatum Al-Kaida aan Europa. Wéér een ultimatum, ja.
Oooooooow, datquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ultimatum Al-Kaida aan Europa. Wéér een ultimatum, ja.
ze worden getraind in Pakistanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |