Zeer effectief bij zelfmoord aanslagen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:15 schreef Meki het volgende:
Terroristen moet met de dood aangepakt worden
Liever niet. Dat zien ze waarschijnlijk als een martelaarsdood en zijn ze alleen maar blij mee. Sluit ze dan simpelweg levenslang op en gooi de sleutel weg (geef het aan een varken oid)..quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:15 schreef Meki het volgende:
Terroristen moet met de dood aangepakt worden
Sky News is ook geen ether-zender, sul. En nee, BBC3/4 etc gaan/gingen over heel andere zaken destijds. Het is gewoon vantevoren afgesproken bewust beleid : Als we een aanslag krijgen, doen we zoveel mogelijk alles als normaal, niks speciale uitzendingen. Zelfs hun Kabinet had gewoon de normale agenda, niks speciaal terreur-debat. Dus shut the fak up met het beschermen van onze kakelnichten van de NOS, want de coolio's van de BBC weten hoe ze dit moeten aanpakken : negeren. En spreek me niet tegen, want ik heb de hele BBC-reutemeut destijds continue gevolgd via de schotel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:32 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Misschien komt t omdat BBC ook nog BBC3, BBC4, BBC Prime, BBC World en Engeland
Sky news heeft????
Fck op met je kritiek op de NLse media je lijkt wel een moslim, Nederland heeft geen nederlandstalige nieuwszender en NOS is enigste zender die ook over ether gaat.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeer effectief bij zelfmoord aanslagen.
Ik vermoed ook dat de dader van de bus de metro in wilde, maar er zijn slechts vier bommen geweest en die zijn allemaal afgegaan. Sommige media hebben wel gemeld dat er niet-ontplofte bommen waren, maar dat bleek niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:34 schreef RM-rf het volgende:
Opvallend is dat bij de vorige aanslag al een indruk was van een beetje 'amateurisme' ... enkele bommen die niet afgingen en de vreemde laatste bom die opeens in een Bus afging, waarbij vermoed moet worden dat de dader het afgesproken tijdstip 'gemist' had ....
Zelfmoordterrorist als de nieuwe Melkertbaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:34 schreef RM-rf het volgende:
Opvallend is dat bij de vorige aanslag al een indruk was van een beetje 'amateurisme' ... enkele bommen die niet afgingen en de vreemde laatste bom die opeens in een Bus afging, waarbij vermoed moet worden dat de dader het afgesproken tijdstip 'gemist' had ....
Nu komt er een tweede grote aanslag-poging bij die geheel de mist ingelopen is, doordat de explosieven niet afgingen (de politie gaf aan dat enkel de ontstekers vand e bommen afgegaan zijn, maar het explosieve mengsel waarschijnlijk was gaan 'rotten') ...
Het lijtk erop dat de terroristen van een bedenkelijker niveau worden ... vroeger, vroeger hadden we nog echte professionele terreur-daders, maar de huidige generatie zijn van die slappe herintredende werkllozen die enkel ervaring hebben bij gesubsidieerde tijdsbestedingstrajectjes
Tja, ik blijf ook bij de aanslagen van London het gevoel houden dat het eigenlijk veel erger kon zijn geweest, als het een beetje goed gepland was ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat de dader van de bus de metro in wilde, maar er zijn slechts vier bommen geweest en die zijn allemaal afgegaan. Sommige media hebben wel gemeld dat er niet-ontplofte bommen waren, maar dat bleek niet zo te zijn.
Wel doortastend gehandeld door die agenten, als het tenminste echt een gevaarlijk figuur was natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:44 schreef el_bario het volgende:
nu weer paniek:
POLICE SHOOT SUSPECTED SUICIDE BOMBER
Police have shot a suspected suicide bomber near a tube station in south London.
Marksmen opened fire near Stockwell Tube station as passengers were evacuated.
Ik vind het daarom ook zo raar dat gisteren de aanslagen zijn gepleegd rond twaalf uur 's middags -als ik het goed heb-. Dat is geen goede tijd om aanslagen te plegen, het is véél minder druk dan. Misschien dachten ze dat de spits extra bewaakt zou worden, dat kan, desalniettemin...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
In madrid vielen bijna 200 doden, in London iets meer dan 50 .... en dat bij aanslagen in een metro in het spitsuur ... dan zou je eerder een absoluut rampscenario verwachten, maar dat viel dus reuze mee ...
BBCquote:Train evacuated as 'shots heard'
Passengers have been evacuated from a Tube train on the Northern Line at Stockwell, south London, after hearing what appeared to be shots being fired.
Passenger Briony Coetsee said: "We were on the Tube and then we suddenly heard someone say, 'Get out, get out' and then we heard gunshots."
Police are hunting four would-be bombers after Thursday's London blasts.
The bombers fled after detonators went off, causing small blasts, but failed to detonate the bombs themselves.
't Is in dit topic niet echt "breaking" meer hoor...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:58 schreef CloudStrife het volgende:
Breaking news: suicide bomber shot by Police at Tube
Maar men spreekt elkaar tegen.
Sommige zeggen dat het een verdachte is van gisteren die ze neergeschoten hebben.
Op alle nieuwszenders is het breaking news ....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is in dit topic niet echt "breaking" meer hoor...
http://www.bbc.co.uk/supp(...)wm/video/now4_bb.asxquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:01 schreef Dementor het volgende:
als het zo doorgaat koop ik er een televisie bij voor alleen de BBC.
mijn god! zou er ook nog een 'derde keus' zijn....?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:58 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, nu dus weer iemand neergeschoten misschien. Misschien een terrorist, maar wellicht ook niets of heel iets anders. Je weet het niet. Ik vraag mij in ieder geval wel af of Engeland nu te maken heeft met een aantal cellen. De aanslagen in Amerika werden ook gepleegd door een aantal cellen die uiteindelijk bij elkaar kwamen. Ik hoop het niet, maar misschien zitten er in Engeland ook wel vier of vijf cellen die na elkaar hun taak moeten uitvoeren... Wie weet...
Het heeft toch geen nut om in het zelfde topic vijf keer 't zelfde Breaking News te brengen? Zo is een topic snel vol.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:02 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Op alle nieuwszenders is het breaking news ....![]()
Uhm?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
mijn god! zou er ook nog een 'derde keus' zijn....?
dan worden er binnenkort stempelautomaten opgeblazen, omdat die jongens er klem tussen komen te zitten met hun rugzakbommen ....
Dan weet je zeker dat je niet kan missen....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:11 schreef HPoi het volgende:
BBC zegt:
Mr Whitby, told BBC News: "I saw an Asian guy run onto the train hotly pursued by three plain-clothes police officers.
"One of them was carrying a black handgun - it looked like an automatic - they pushed him to the floor, bundled on top of him and unloaded five shots into him."
NEE! Ze hebben voorkomen dat deze man explosieven tot ontploffing kan brengen. Nix Liquidatiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:12 schreef Sukh het volgende:
Ze hebben hem gewoon van dichtbij 5 x geschoten! Gewoon geliquideerd!!!
Dat denk ik ook ja, als het een gewone verdachte is zoals gister bij whitehall dan gaan ze niet eerst erboven opzitten voor ze heb doodschieten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
NEE! Ze hebben voorkomen dat deze man explosieven tot ontploffing kan brengen. Nix Liquidatie
JA????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
NEE! Ze hebben voorkomen dat deze man explosieven tot ontploffing kan brengen. Nix Liquidatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |