Kijk dat is altijd prettig natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, ik ben de klant ... ze moeten mij dus tevreden houden
Aah goed geregeldquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]Nee, ik ben de klant ... ze moeten mij dus tevreden houden
Geinige smijliequote:Op donderdag 21 juli 2005 11:57 schreef Eilanden het volgende:
Laterzzzzzzzzzzzz!
* Eilanden] is [afbeelding kijken
fotoquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant snap ik het ook wel. Ik snap ook wel dat ik moet solliciteren, en doe dat dus. En deze en volgende maand krijg ik op basis van mn inschrijving nog stufi, dus dat gedoe is inderdaad ook pas vanaf 1 sept. Maar laat me dan niet komen, als je dat vorige week al wist. Ik ben zeiknat nu
Boez, zoek eens naar een post van jm van een paar pagina's terugquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog mensen die Natalie Imbruglia - Torn kennen?
Hier een fantastische versie voor dove mensen, echt hilarisch![]()
http://www.metacafe.com/item21968/torn_best_kareoke_ever_video
jij verliest weleens vaker wat uit het oog....quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:05 schreef just me het volgende:
Na lang gezocht te hebben mijn leesbril teruggevonden in... mijn regenjas
DIK in ordequote:Op donderdag 21 juli 2005 08:25 schreef just me het volgende:
goeie morgen
hoe is het met EW DIGGER ?
Dan schelen we bijna een jaar....quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
foto![]()
maar dat is balen idd
nog 1 dagje werken en dan vakantie en morgen jarig
Moet ik gaan teruglezen zekerquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Boez, zoek eens naar een post van jm van een paar pagina's terug
En ik zal je zeggen, verzekeraars maken geeneens winst op autoverzekeringen, want er is te vaak te veel schade en dan zouden de premies voor te veel mensen onbetaalbaar worden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben blij dat de schade zo laag is, nu kan ik het zelf betalen....
Maar nu ga je danken van: "waarvoor ben ik nou verzekerd??""als ik toch zelf moet betalen..."
Hm dat is dan wel een minder dagje voor jullie dan zegquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:12 schreef clauwheee het volgende:
Noca belt net.Ook afgewezen
Ze hebben gekozen voor mensen met een HTS achtergrond, Noca hoort bij de HEAO'ers..verder was ie een goede kandidaat.
Steuntrekster , beetje van mijn zuur betaalde belastingcenten....quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik moet over een uur bij het CWI zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |