nope er ligt een briefje of jij die even wilt zettenquote:
Okee, koffie komt eraan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
nope er ligt een briefje of jij die even wilt zetten
alstuquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
doe mij maar een bakkie, heb even rust hier!
dank uquote:
ja heerlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Okee, koffie komt eraan.
Edit : klaar
Wie wil er allemaal een bakkie?
Ja lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Okee, koffie komt eraan.
Edit : klaar
Wie wil er allemaal een bakkie?
Dat is maar matig.... is denk ik inderdaad geen slechts idee om het zelf te dokken ivm. je premie.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:55 schreef Lionheaad het volgende:
GVD...!!!
![]()
schade tegenpartij aan de auto 327,50....![]()
mijn premie gaat volgend jaar 700 EURO!!! omhoog....![]()
zit nu op 40% korting en ga naar boeteprmie van 50%.....![]()
nu kwamen ze met het volgende:
u kunt beter de schade zelf betalen, dan houd u de korting die u nu heeft....![]()
nou zijn ze aan het uizoeken of ik dit ook in termijnen mag betalen...![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:58 schreef Vom het volgende:
Check dit dan http://www.nu.nl/news/561(...)derden_euro%27s.html![]()
![]()
Ben blij dat de schade zo laag is, nu kan ik het zelf betalen....quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is maar matig.... is denk ik inderdaad geen slechts idee om het zelf te dokken ivm. je premie.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:58 schreef Vom het volgende:
Check dit dan http://www.nu.nl/news/561(...)derden_euro%27s.html![]()
![]()
hier even een onschuldig linkje om je op te vrolijken!quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben blij dat de schade zo laag is, nu kan ik het zelf betalen....
Maar nu ga je danken van: "waarvoor ben ik nou verzekerd??""als ik toch zelf moet betalen..."
wat is er gebeurt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:55 schreef Lionheaad het volgende:
GVD...!!!
![]()
schade tegenpartij aan de auto 327,50....![]()
mijn premie gaat volgend jaar 700 EURO!!! omhoog....![]()
zit nu op 40% korting en ga naar boeteprmie van 50%.....![]()
nu kwamen ze met het volgende:
u kunt beter de schade zelf betalen, dan houd u de korting die u nu heeft....![]()
nou zijn ze aan het uizoeken of ik dit ook in termijnen mag betalen...![]()
het gaat de hele dag regenen bij jullie hoorde ikquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:08 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen Hools
Wat een druilerig weer zeg. Ik had zin om de hele dag in bed te blijven liggenMaar toch maar niet, heb nog afspraken vandaag
Ow joepie. Ik hoorde gisteren het weerbericht:quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het gaat de hele dag regenen bij jullie hoorde ik
kan ik op m'n weerk niet bekijken...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
hier even een onschuldig linkje om je op te vrolijken!
http://home.tiscali.be/treettatras_funsite/HollowMen.wmv
moest uitwijken voor een voetganger...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is er gebeurt?
wel klote idd
Is het dan niet gewoon de fout van de tegenligger?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
kan ik op m'n weerk niet bekijken...
[..]
moest uitwijken voor een voetganger...
kwam op de linkerbaan (dijk) terecht. Tegenligger, die veel te hard reed waardoor ik zijn snelheid verkeerd had ingeschat, moest ook uitwijken en kwam in de berm. daar heeft tie een plastic paaltje geraakt. Spiegel kapot en lakschade..... Ik verder gelukkig niks
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon de fout van de tegenligger?
Oow oke, vaak wordt degene die te hard rijdt alsnog bestraft, had m'n pa ook een keertjequote:Op donderdag 21 juli 2005 10:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik had beter moeten uitkijken en kwam op zijn weghelft
![]()
Nee, helaas, dat werkt niet zo..... probeer maar aan te tonen dat hij te hard reed, en dan nog behoor je dat goed in te schatten en op je eigen weghelft te blijven. Hoe krom het ook lijkt...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon de fout van de tegenligger?
Ik ben verzekerd voor als ik het schadebedrag echt niet zou kunnen ophoesten. Als door mijn toedoen een BMW X5 total-loss gaat (ik heb er af en toe natte dromen van) dan ben ik blij dat ik verzekerd ben....quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben blij dat de schade zo laag is, nu kan ik het zelf betalen....
Maar nu ga je danken van: "waarvoor ben ik nou verzekerd??""als ik toch zelf moet betalen..."
Remsporen kunnen ze dat goed aantonen tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, helaas, dat werkt niet zo..... probeer maar aan te tonen dat hij te hard reed, en dan nog behoor je dat goed in te schatten en op je eigen weghelft te blijven. Hoe krom het ook lijkt...
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben verzekerd voor als ik het schadebedrag echt niet zou kunnen ophoesten. Als door mijn toedoen een BMW X5 total-loss gaat (ik heb er af en toe natte dromen van) dan ben ik blij dat ik verzekerd ben....
kan alleen al je dan volledig tot stilstand kwam...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Remsporen kunnen ze dat goed aantonen tegenwoordig hoor
Maar goed, ik ben ook geen ervaringsdeskundige hoor, ik heb pas een jaar m'n rijbewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |