Oow oke, vaak wordt degene die te hard rijdt alsnog bestraft, had m'n pa ook een keertjequote:Op donderdag 21 juli 2005 10:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik had beter moeten uitkijken en kwam op zijn weghelft
![]()
Nee, helaas, dat werkt niet zo..... probeer maar aan te tonen dat hij te hard reed, en dan nog behoor je dat goed in te schatten en op je eigen weghelft te blijven. Hoe krom het ook lijkt...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon de fout van de tegenligger?
Ik ben verzekerd voor als ik het schadebedrag echt niet zou kunnen ophoesten. Als door mijn toedoen een BMW X5 total-loss gaat (ik heb er af en toe natte dromen van) dan ben ik blij dat ik verzekerd ben....quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben blij dat de schade zo laag is, nu kan ik het zelf betalen....
Maar nu ga je danken van: "waarvoor ben ik nou verzekerd??""als ik toch zelf moet betalen..."
Remsporen kunnen ze dat goed aantonen tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, helaas, dat werkt niet zo..... probeer maar aan te tonen dat hij te hard reed, en dan nog behoor je dat goed in te schatten en op je eigen weghelft te blijven. Hoe krom het ook lijkt...
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben verzekerd voor als ik het schadebedrag echt niet zou kunnen ophoesten. Als door mijn toedoen een BMW X5 total-loss gaat (ik heb er af en toe natte dromen van) dan ben ik blij dat ik verzekerd ben....
kan alleen al je dan volledig tot stilstand kwam...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Remsporen kunnen ze dat goed aantonen tegenwoordig hoor
Maar goed, ik ben ook geen ervaringsdeskundige hoor, ik heb pas een jaar m'n rijbewijs
Dus hij reed gewoon door die tegenligger?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
kan alleen al je dan volledig tot stilstand kwam...
quote:
Waar heb je het over?quote:
Die t heb je er zelf bijgezetquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Over die quote die mooi is blijven staan
zeker met mijn AXquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:58 schreef WaStEd het volgende:
Een X5 total rijden, daar moet je dus echt te hard voor rijden.
hij remde...heel hard....week uit naar rechts, kwam in de berm en raakte een paaltje...quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Dus hij reed gewoon door die tegenligger?
brabbelt iets over ombtenaren enzo....quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:28 schreef clauwheee het volgende:Alweer terug.
'We kunnen nu nog niets voor u doen'.
- Ja maar..die vrouw van vorige week zei dat ik terug moest komen voor een adviesgesprek.
'Ja maar we kunnen niets voor u doen, bijstandsuitkering kan pas per 1 september en tot die tijd moet u gewoon driftig solliciteren en dan komt het vast goed'.
- Dus ik ben hier voor niks gekomen?
'Ik denk het wel ja'
-![]()
Ja aan de ene kant snap ik het ook wel. Ik snap ook wel dat ik moet solliciteren, en doe dat dus. En deze en volgende maand krijg ik op basis van mn inschrijving nog stufi, dus dat gedoe is inderdaad ook pas vanaf 1 sept. Maar laat me dan niet komen, als je dat vorige week al wist. Ik ben zeiknat nuquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
brabbelt iets over ombtenaren enzo....
das mooi K.U.T.![]()
Hmm lekker 'begin' van de dag dan....quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant snap ik het ook wel. Ik snap ook wel dat ik moet solliciteren, en doe dat dus. En deze en volgende maand krijg ik op basis van mn inschrijving nog stufi, dus dat gedoe is inderdaad ook pas vanaf 1 sept. Maar laat me dan niet komen, als je dat vorige week al wist. Ik ben zeiknat nu
Ow en ook nog een afwijzing op de deurmat netquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm lekker 'begin' van de dag dan....
Maar nu ben je weer gezelig bij ons
Klanten tevreden houden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:42 schreef Eilanden het volgende:
Nog 20 minuutjes werken en dan vanmiddag de Dutch Open in Amersfoort vanuit een skybox bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |