nu, meteen? je woont ook nog eens om de hoekquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:54 schreef nightfall het volgende:
mij zullen ze wel accepteren denk ik,. wanneer heb je tijd?
het feesten is het probleem niet.. alsof iemand van 30 dat niet meer kan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Developersrus het volgende:
Dus je vriend is in de 30! Ik kan me niet voorstellen dat dit serieus iets kan worden. Zoek iemand van je eigen leeftijd en ga lekker feesten meid! Je bent nog veel te jong voor die relatie mumbojumbo!
In dat geval is het misschien een idee als het kleine meisje van 19 op zoek gaat naar een eigen kamertje?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:40 schreef hey_jude het volgende:
het kleine meisje is inmiddels 19 en wil een beetje minder aan het handje genomen worden...
Mijn vent is 9 jaar ouder en ik was erg bang voor de reactie van mijn ouders toen ik vertelde dat ik een vriend had (ik was 18). Ik heb ook traditionele ouders, dit was mijn eerste vriend etc.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:40 schreef hey_jude het volgende:
hoe vertel je je ouders (die het met vorige vriend uitstekend konden vinden) dat je nieuwe vriend ruim 10 jaar ouder is??
mn ouders zijn vrij traditioneel, kregen ook pas op zeer late leeftijd kinderen (ik ben ook nog eens de oudste) dus ik ben erg bang voor hun reacties...
ik heb niks te klagen thuis, zou alleen zo graag met ze kunnen praten. Ze beschermen me zo graag, maar het kleine meisje is inmiddels 19 en wil een beetje minder aan het handje genomen worden...
Iemand tips?
l-e-z-e-nquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:02 schreef talin77 het volgende:
weet je , dat in mijn optiek leeftijd echt een bijzaak is .
ik ben nu 7 maand geleden een meisje tegengekomen ( na 1,5 jaar met mijn oude 7 jaar relatie ) en toen ik haar voor het eerst sprak kwam ze echt wijs en ouder over , we hebben gezoend , afspraakjes gehad , en pas na 3 weken vroeg ik haar pas hoe oud ze nu was , ze was 23 en ik ben 30 , we hebben elkaar even aan zitten kijken en thats it !
het is nog steeds geen probleem geweest we maken er soms een geintje om ,maar als het gewoon goed gaat en het klikt ( bij ons spatten de vonken eraf zeggen ze ) wat is dan het leeftijdsverschil ??
dan is het ook niet moeilijk uit te leggen , de overtuiging zit dan in je .
OK, ik denk niet dat je ouders het in eerste instantie zullen accepteren, gezien het feit dat je zelf naar mijn mening emotioneel nog niet volwassen bent, nog bij je ouders woont en niet bewezen hebt zelfstandig een leven te kunnen leiden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef hey_jude het volgende:
nee, ff serieus:
[..]
het feesten is het probleem niet.. alsof iemand van 30 dat niet meer kan?![]()
dit topic was niet om me mn relatie uit mn hoofd te laten praten!
Knap dat je dat uit een paar zinnen kan halen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:13 schreef Developersrus het volgende:
[..]
OK, ik denk niet dat je ouders het in eerste instantie zullen accepteren, gezien het feit dat je zelf naar mijn mening emotioneel nog niet volwassen bent, nog bij je ouders woont en niet bewezen hebt zelfstandig een leven te kunnen leiden.
Hey, they don't call me Dr Phil for nothing....quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef harlingen het volgende:
[..]
Knap dat je dat uit een paar zinnen kan halen?![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef Mute_Me het volgende:
hij heeft een zoontje.. ik denk dat ze wel even moeten slikken meid
Iemand's post-geschiedenis doorspitten doet wonderen :pquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij inside information of lees ik ergens overheen?
quote:En dan leer je viavia iemand anders kennen. Een man van 30, (en ik 19) en voor ons allebei was dit niet de bedoeling. Nú weet ik weer wat het is om verliefd te zijn, roze wolk blablalba..
Maar hoe kan ik hier bij mn vrienden, ouders, omgeving mee aankomen?
Hij is dus 30 (inmiddels heb ík het leeftijdsverschil geaccepteerd) gescheiden en een zoontje. Voor mij geen obstakels meer, niet meer. Maar voor hun wel. Ik was altijd zo'n braaf meisje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |