abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28991470
hoe vertel je je ouders (die het met vorige vriend uitstekend konden vinden) dat je nieuwe vriend ruim 10 jaar ouder is??
mn ouders zijn vrij traditioneel, kregen ook pas op zeer late leeftijd kinderen (ik ben ook nog eens de oudste) dus ik ben erg bang voor hun reacties...
ik heb niks te klagen thuis, zou alleen zo graag met ze kunnen praten. Ze beschermen me zo graag, maar het kleine meisje is inmiddels 19 en wil een beetje minder aan het handje genomen worden...

Iemand tips?
I can't do this, you can't do that
They feed us lines but I won't act
pi_28991551
Ja, gewoon introduceren, als ze hem mogen dan mogen ze hem, als ze hem niet mogen, dan mogen ze hem niet. . Denk niet dat leeftijd dan bijzonder veel uitmaakt.
pi_28992134
Dus je vriend is in de 30! Ik kan me niet voorstellen dat dit serieus iets kan worden. Zoek iemand van je eigen leeftijd en ga lekker feesten meid! Je bent nog veel te jong voor die relatie mumbojumbo!
pi_28992141
weet niet,. als je zelf 12 bent wordt het lastig uitleggen denk ik...
pi_28992188
mij zullen ze wel accepteren denk ik,. wanneer heb je tijd?
pi_28992249
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:54 schreef nightfall het volgende:
mij zullen ze wel accepteren denk ik,. wanneer heb je tijd?
nu, meteen? je woont ook nog eens om de hoek
pi_28992342
nee, ff serieus:
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:52 schreef Developersrus het volgende:
Dus je vriend is in de 30! Ik kan me niet voorstellen dat dit serieus iets kan worden. Zoek iemand van je eigen leeftijd en ga lekker feesten meid! Je bent nog veel te jong voor die relatie mumbojumbo!
het feesten is het probleem niet.. alsof iemand van 30 dat niet meer kan?
dit topic was niet om me mn relatie uit mn hoofd te laten praten!
pi_28992405
't Is leuk geweest.

[ Bericht 91% gewijzigd door Copycat op 20-07-2005 23:29:23 (Bagger = weg) ]
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:59:29 #9
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_28992437
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:40 schreef hey_jude het volgende:
het kleine meisje is inmiddels 19 en wil een beetje minder aan het handje genomen worden...
In dat geval is het misschien een idee als het kleine meisje van 19 op zoek gaat naar een eigen kamertje?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:00:12 #10
31812 PuinzOOi
Baa Baa Black Sheep
pi_28992473
Ja als het echt om iemand gaat die 'goed voor je is' en ze om je geven zullen zij dat ook moeten inzien... ik zou zeggen: gewoon voorstellen.
"THE SECRET TO CREATIVITY IS KNOWING HOW TO HIDE YOUR SOURCES"
pi_28992571
weet je , dat in mijn optiek leeftijd echt een bijzaak is .
ik ben nu 7 maand geleden een meisje tegengekomen ( na 1,5 jaar met mijn oude 7 jaar relatie ) en toen ik haar voor het eerst sprak kwam ze echt wijs en ouder over , we hebben gezoend , afspraakjes gehad , en pas na 3 weken vroeg ik haar pas hoe oud ze nu was , ze was 23 en ik ben 30 , we hebben elkaar even aan zitten kijken en thats it !
het is nog steeds geen probleem geweest we maken er soms een geintje om ,maar als het gewoon goed gaat en het klikt ( bij ons spatten de vonken eraf zeggen ze ) wat is dan het leeftijdsverschil ??

dan is het ook niet moeilijk uit te leggen , de overtuiging zit dan in je .
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:03:26 #12
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_28992620
Nee.
...dass wir fliegen.
pi_28992646
hij heeft een zoontje.. ik denk dat ze wel even moeten slikken meid
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:04:10 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28992651
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:40 schreef hey_jude het volgende:
hoe vertel je je ouders (die het met vorige vriend uitstekend konden vinden) dat je nieuwe vriend ruim 10 jaar ouder is??
mn ouders zijn vrij traditioneel, kregen ook pas op zeer late leeftijd kinderen (ik ben ook nog eens de oudste) dus ik ben erg bang voor hun reacties...
ik heb niks te klagen thuis, zou alleen zo graag met ze kunnen praten. Ze beschermen me zo graag, maar het kleine meisje is inmiddels 19 en wil een beetje minder aan het handje genomen worden...

Iemand tips?
Mijn vent is 9 jaar ouder en ik was erg bang voor de reactie van mijn ouders toen ik vertelde dat ik een vriend had (ik was 18). Ik heb ook traditionele ouders, dit was mijn eerste vriend etc.
Reactie van hun: hadden we wel gedacht, we hadden het vreemder gevonden als jij met een gozertje van 16 aan kwam zetten
Compleet iets anders dan ik verwacht had, de reactie, dus maak je niet te druk, je weet gewoon niet hoe ze reageren, kan positief zijn, kan negatief zijn.
Je weet het pas als je het gesprek aangaat met je ouders.
En als het echt goed zit tussen jou en die jongen, zien zij dat ook heus wel en komt het vast allemaal goed, zooo slecht zijn ouders ook weer niet joh
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_28992680
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:02 schreef talin77 het volgende:
weet je , dat in mijn optiek leeftijd echt een bijzaak is .
ik ben nu 7 maand geleden een meisje tegengekomen ( na 1,5 jaar met mijn oude 7 jaar relatie ) en toen ik haar voor het eerst sprak kwam ze echt wijs en ouder over , we hebben gezoend , afspraakjes gehad , en pas na 3 weken vroeg ik haar pas hoe oud ze nu was , ze was 23 en ik ben 30 , we hebben elkaar even aan zitten kijken en thats it !
het is nog steeds geen probleem geweest we maken er soms een geintje om ,maar als het gewoon goed gaat en het klikt ( bij ons spatten de vonken eraf zeggen ze ) wat is dan het leeftijdsverschil ??

dan is het ook niet moeilijk uit te leggen , de overtuiging zit dan in je .
l-e-z-e-n
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_28993125
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:57 schreef hey_jude het volgende:
nee, ff serieus:
[..]

het feesten is het probleem niet.. alsof iemand van 30 dat niet meer kan?
dit topic was niet om me mn relatie uit mn hoofd te laten praten!
OK, ik denk niet dat je ouders het in eerste instantie zullen accepteren, gezien het feit dat je zelf naar mijn mening emotioneel nog niet volwassen bent, nog bij je ouders woont en niet bewezen hebt zelfstandig een leven te kunnen leiden.
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:14:52 #17
37811 hemmes
Prietprater
pi_28993186
19 en 29... mjah, zou kunnen natuurlijk... Als hij jong van geest is... Je ouders hebben er weinig op in te brengen. Je moet het toch echt zelf uitvinden of dit het is ja de nee... En daarbij, overal waar je tegenop ziet, kan altijd veel milder uitvallen dan je ooit had gedacht.
Praatprieter
pi_28993559
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:13 schreef Developersrus het volgende:

[..]

OK, ik denk niet dat je ouders het in eerste instantie zullen accepteren, gezien het feit dat je zelf naar mijn mening emotioneel nog niet volwassen bent, nog bij je ouders woont en niet bewezen hebt zelfstandig een leven te kunnen leiden.
Knap dat je dat uit een paar zinnen kan halen?
pi_28993863
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef harlingen het volgende:

[..]

Knap dat je dat uit een paar zinnen kan halen?
Hey, they don't call me Dr Phil for nothing....
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:31:59 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28993987
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef Mute_Me het volgende:
hij heeft een zoontje.. ik denk dat ze wel even moeten slikken meid

Heb jij inside information of lees ik ergens overheen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:44:36 #21
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_28994478
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 23:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb jij inside information of lees ik ergens overheen?
Iemand's post-geschiedenis doorspitten doet wonderen :p

quote van TS uit Zoiets zou ík nooit doen!!
quote:
En dan leer je viavia iemand anders kennen. Een man van 30, (en ik 19) en voor ons allebei was dit niet de bedoeling. Nú weet ik weer wat het is om verliefd te zijn, roze wolk blablalba..
Maar hoe kan ik hier bij mn vrienden, ouders, omgeving mee aankomen?
Hij is dus 30 (inmiddels heb ík het leeftijdsverschil geaccepteerd) gescheiden en een zoontje. Voor mij geen obstakels meer, niet meer. Maar voor hun wel. Ik was altijd zo'n braaf meisje...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_28994784
Ik ben 12 jaar ouder dan mijn vriendin en haar ouders zijn behoorlijk christelijk en schoonmoeders is er nog een van "een getrouwde vrouw mag zich niet met een man alleen in een kamer bevinden als dat niet haar man of familie is" (ja, hou maar op, ik lach over de bank te rollen van het lachen).
Wat denk je? Ze zijn dolgelukkig met mij.

Ik ben gewoon mijzelf gebleven zonder poespas of schijn ophouden, gewoon duidelijk gesteld dat we samenwonen en ik heb ook volgens traditie mijn toekomstige schoonvader om toestemming om te trouwen gevraagd, niks aan de hand.

Ik denk ouders het geluk van hun kind veel belangrijker vinden als iets onbenulligs als leeftijdsverschil, zo niet dan is dat hun probleem.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2005 23:53:09 ]
pi_28998568
Als 'wij' nou allemaal nee zeggen, dump je m dan? offf wat probeer je t bereiken hier. De reacties hier hebben volgens mij 0 invloed op hun beslissing..

Vooruit dan maar: Nee.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_28998661
sja, we kennen je ouders niet maar 95% van de ouders wil gewoon dat hun kinderen gelukkig zijn, hoe religieus ze ook zijn

tis misschien wel even wennen voor ze, maar ga daar dan niet te hard tegen in, dan laat je meteen mooi zien hoe volwassen je bent
pi_28998680
Lijkt me dat je en van je ouders en van je vriend houdt.....

Ga niet in de verdediging....

Luister naar je verstand in deze...

even het hart laten voor wat het is...

gewoon even een paar "routes" uitstippelen...

zie je jullie samen die route bewandelen... doorlopen dan...

zie je ergens je op dat pad je ouders of je vriend gekwetst worden op een manier die de relatie beeindigt?

kies maar....
Ah...dat was het...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')