Als je het zo goed weet wat je wilt doen, waarom post je het hier dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:03 schreef hey_jude het volgende:
Dan word k toch voor eeuwig met de nek aangekeken door iedereen die het hoort...
Kan ik het niet gewoon uitmaken en die nieuwe iets later tevoorschijn toveren??
Da's toch veel minder pijnlijk?
Eerlijk zeggen dat je vreemd bent gegaan. Of je dan nog vrienden blijft ligt aan je vriend. Al betwijfel ik het sterk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef hey_jude het volgende:
Omdat ik dit niet dagelijks doe, zeg maar..
De vraag was hóe je het fatsoenlijk uitmaakt en toch vrienden kunt blijven?
(als dat al kan)
Ja maar dat vind ik dus niet fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:09 schreef Modwire het volgende:
Als je echt vrienden wilt blijven zou ik dat juist niet vertellen...
Ik denk dat iedereen liever niet geconfronteerd wordt met negatieve consequenties van het eigen gedrag.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:11 schreef Xennia het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil je het uitmaken maar dan zonder de consequenties van je gedrag te aanvaarden, namelijk:
-met de nek worden aangekeken
- vriendje kwetsen
- het risico dat hij niet meer bevriend met je wil zijn
?
Hem kwetsen met nodeloze info vind jij wel fatsoenlijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja maar dat vind ik dus niet fatsoenlijk.
Hoezo onnodig? Het is toch zo dat ze vreemd is gegaan? Ik vind dat je eerlijk daarin moet zijn. Wat heeft hij aan leugens?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hem kwetsen met nodeloze info vind jij wel fatsoenlijk?
Het is geen nodeloze info. Hoe hard de waarheid ook is vind ik dat hij het recht heeft het te horen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hem kwetsen met nodeloze info vind jij wel fatsoenlijk?
Telt het dan niet een klein beetje dat ik al veel langer twijfel dan dat het met 'die nieuwe' nu duurt?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Hoezo onnodig? Het is toch zo dat ze vreemd is gegaan? Ik vind dat je eerlijk daarin moet zijn. Wat heeft hij aan leugens?
Ja het is haar eigen schuld en dat zij nou niet met de nek aangekeken wil worden das aan haar, maar daar had ze dan eerder aan moeten denken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het is geen nodeloze info. Hoe hard de waarheid ook is vind ik dat hij het recht heeft het te horen.
Ook vind ik dat de TS, hoe netjes ze het ook formuleerde, de boel het verkloot door met die ander vreemd te gaan. Ik zou in haar vriends geval al het contact verbreken in ieder geval. Mijn vrienden zouden haar inderdaad aankijken, etc...Maar dan kan ze het alsnog beter tegen hem en die vrienden zeggen, dan dat ze er later achter komen.
Ik vind het niet tellen. Er bestaat ook nog zoiets als communicatie en als je twijfelt moet je daar met je vriend over praten en niet vreemdgaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:18 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Telt het dan niet een klein beetje dat ik al veel langer twijfel dan dat het met 'die nieuwe' nu duurt?
Dat telt voor jou misschien wel, maar niet voor hem. Dat zal het alleen maar zwaarder maken. Én je vond hem al langer niet meer goed genoeg én je hebt achter zn rug om een ander.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:18 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Telt het dan niet een klein beetje dat ik al veel langer twijfel dan dat het met 'die nieuwe' nu duurt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |