Die moeten we juist hebben!quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:12 schreef Shirley het volgende:
beroep: Bij de Edah achter de kassa
studierichting: VMBO Uiterlijke verzorging
IK ONTKEN ALLES!quote:Verder wil ik nog de groetjes doen aan al mijn vriendjuhs en vriendinnetjuhs!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Danielle
Ja, dattequote:Op woensdag 20 juli 2005 18:12 schreef Shirley het volgende:
studierichting: VMBO Uiterlijke verzorging
Zolang het maar tieten heeft jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
studierichting: VMBO.
Ze valt in de categorie 'lekker makkelijk'.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:13 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Die moeten we juist hebben!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Wederom een goed punt, Mr-Z.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:15 schreef tonks het volgende:
Is dit weer een kloon van danny? net als die bananagirl?
kan dat nog niet! maar ze wil dus wel! En ze is leergierig om het te lerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:42 schreef Priscilla het volgende:
nee ik heb geen digitale camera en ik heb nog geen scanner ik wil er wel fotos op zetten maar dat kan nog niet
Zie jij ze?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:16 schreef yvonne het volgende:
Staan er al tieten in het topic?
Ze is nog even de PI's aan het doornemen, denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ben je al een tietenfoto aan het inscannen/fotograferen, Priscilla?
Zoiets moet je niet aan Yvonne vragen.quote:
Post jij ze?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:16 schreef yvonne het volgende:
Staan er al tieten in het topic?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:32 schreef Priscilla het volgende:
daarom heb ik dus meestal vriendjes die war meer ervaring hebben
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:31 schreef Priscilla het volgende:
ik weet niet of ik dat hier moet zeggen maar ik keek net onder my active topics en dit zijn toch alle topics waar je in gereageert hebt? nou ik had dus nog veel meer topics maar die staan er niet tussen. die had ik gemaakt toen ik hier nog maar net aangemeld was. waar zijn die gebleven?
't is een juweeltje hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:53 schreef Priscilla het volgende:
dit weekend was ik op een feestje maar dat was niet zo leuk. mijn vriendinnen waren niet gezellig en uit verveling heb ik met een jongen gezoend. het was best een lekker ding maar verder boeit hij me niet zo. nu zijn mijn vriendinnen boos op me en zeggen steeds dat ik het niet moest doen enzow omdat hij vlak daarvoor ook al met een ander meisje had gezoend (dit wist ik niet). en ze proberen me een schuldgevoel aan te praten. ik snap niet waar ze moeilijk om doen, dan hadden ze zelf maar gezelligger moeten doen!!! dan had ik het ook niet gedaan. het is toch gewoon hun schuld! waarom doen ze zo overdreven?![]()
![]()
![]()
Hoe hebben we ooit fok leuk kunnen vinden zonder haar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Even wat posts van het onderwerp:
[..]
[..]
[..]
't is een juweeltje hoor.
Onbegrijpelijk, inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hoe hebben we ooit fok leuk kunnen vinden zonder haar?
Het staat er toch al 20 minuten!quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef Priscilla het volgende:
kzie dit nu pas
Helder licht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef Priscilla het volgende:
kzie dit nu pas
Hoiquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:33 schreef Priscilla het volgende:
kzie dit nu pas
Zoals? Nagels vijlen, Breezers drinken en huilen om je vriendinnetjuuuuuuuhhs?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:35 schreef Priscilla het volgende:
ik was net even tv aan het kijken ik zit toch niet steeds hier te kijken. ik heb meer te doen
Toffe hobbies.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zoals? Nagels vijlen, Breezers drinken en huilen om je vriendinnetjuuuuuuuhhs?
Alles! We willen alles weten!quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:37 schreef Priscilla het volgende:
wat willen jullie over me weten? staat toch al wat in mn fotoboek en fotos kan ik niet posten want ik heb geen scanner en niet zon digitale camera
Webcam is ook goedquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:37 schreef Priscilla het volgende:
wat willen jullie over me weten? staat toch al wat in mn fotoboek en fotos kan ik niet posten want ik heb geen scanner en niet zon digitale camera
Of je een sletje bent en grote tieten hebt. Zo ja, dan moet je je emailadres neergooien en dan gaan ze je toevoegen op msn op je op de webcam te zien.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:37 schreef Priscilla het volgende:
zonder foto's houdt het gewoon op..quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:38 schreef Priscilla het volgende:
hoezo shirley ik zei tog dta ik tv keek en dat met mn vriendinnen is al opgelost
Je zei 'tog'quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:38 schreef Priscilla het volgende:
hoezo shirley ik zei tog dta ik tv keek en dat met mn vriendinnen is al opgelost
Hoofdletters, komma's en juiste spellingswijzen gebruiken graag.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:38 schreef Priscilla het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |