jah dat vind ik dus ook, gelukkig heb ik nog meer vrienden (jongens) hier kan ik veel beter mee opschietenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:58 schreef Angeles het volgende:
Lekkere vriendinnen trouwens, die je slet noemen.
Je komt uit '88, met je ik ben geen puber meerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:01 schreef Priscilla het volgende:
[..]
het is toch een topic over de relatie met mn vriendinnen en ik vindt mezelf ook geen puber meer. dus ik neem aan dat het hier moet staan.
ik snap ze ook niet helemaal. ze vinden het raar dat ik zomaar met een jongen zoen terwijl ik men hun uit ben, maar ze waren zelf saai dus eigenlijk moet ik boos op hun zijn. ze vinden dat ik me sletterig gedraag ofsoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:12 schreef BGN het volgende:
Maar waarom hebben jullie nou ruzie?
Ach, het past in ieder geval niet bij een leeftijd van 17 jaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vind trouwens dat zowel jij als je vriendinnen kinderachtig doen.
Vraag dan waarom ze boos zijn. Praat erover.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:14 schreef Priscilla het volgende:
[..]
ik snap ze ook niet helemaal. ze vinden het raar dat ik zomaar met een jongen zoen terwijl ik men hun uit ben, maar ze waren zelf saai dus eigenlijk moet ik boos op hun zijn. ze vinden dat ik me sletterig gedraag ofso
dat is misschien wel een idee, dan is HIJ toch juist een slet, want hij zoent met 2 meiden. verder is er niet veel gebeurd, maar af en toe vinden ze het leuk om iemand te irriteren en nu ben ik dat dus blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:16 schreef Roeni3 het volgende:
Is er verder echt niets gebeurd oid waardoor je vriendinnen je een slet noemen?
Als je ze uitlegt dat je niet eens wist dat die jongen daarvoor al met iemand had gezoend, lijkt me dat genoeg om ze te laten zeggen 'Oh, sorry, dat wist je niet eens?', ipv je een slet te noemen.![]()
en waarom danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
Je gedraagd je sletterig
het is niet een hele goeie vriendschap het is meer een groepje waarmee ik om ga. en andere vrienden gaan ook weer met hun om.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:15 schreef Copycat het volgende:
Vraag je eens af in hoeverre deze vriendschap een echte vriendschap is.
Kind, waar heb je het over? uit verveling zoenen? wat moet jij een spannend leven hebben, mijn god!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:53 schreef Priscilla het volgende:
dit weekend was ik op een feestje maar dat was niet zo leuk. mijn vriendinnen waren niet gezellig en uit verveling heb ik met een jongen gezoend. het was best een lekker ding maar verder boeit hij me niet zo. nu zijn mijn vriendinnen boos op me en zeggen steeds dat ik het niet moest doen enzow omdat hij vlak daarvoor ook al met een ander meisje had gezoend (dit wist ik niet). en ze proberen me een schuldgevoel aan te praten. ik snap niet waar ze moeilijk om doen, dan hadden ze zelf maar gezelligger moeten doen!!! dan had ik het ook niet gedaan. het is toch gewoon hun schuld! waarom doen ze zo overdreven?![]()
![]()
![]()
uit verveling gaan rondslettenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:53 schreef Priscilla het volgende:
dit weekend was ik op een feestje maar dat was niet zo leuk. mijn vriendinnen waren niet gezellig en uit verveling heb ik met een jongen gezoend. het was best een lekker ding maar verder boeit hij me niet zo. nu zijn mijn vriendinnen boos op me en zeggen steeds dat ik het niet moest doen enzow omdat hij vlak daarvoor ook al met een ander meisje had gezoend (dit wist ik niet). en ze proberen me een schuldgevoel aan te praten. ik snap niet waar ze moeilijk om doen, dan hadden ze zelf maar gezelligger moeten doen!!! dan had ik het ook niet gedaan. het is toch gewoon hun schuld! waarom doen ze zo overdreven?![]()
![]()
![]()
16quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
uit verveling gaan rondslettenhoe oud ben jij eigenlijk?
Nou, in feite welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:29 schreef Priscilla het volgende:
net of jullie alleen maar met jongens en meiden zoenen die je leuk vind
Ze heeft wél principesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:29 schreef Priscilla het volgende:
net of jullie alleen maar met jongens en meiden zoenen die je leuk vind en als je het topic leest zie je dat ik 17 ben. en zo'n slet ben ik niet anders had ik wel met meer jongens gezoend maar dat is tegen mijn principes enso
dat probeerde ik dus ook te zeggen, al moet ik toegeven jij het iets tactvoller hebt kunnen formuleren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:15 schreef Copycat het volgende:
Ik vind trouwens dat zowel jij als je vriendinnen kinderachtig doen.
het is eenvoudigweg amusant.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:40 schreef An24 het volgende:
Ik weet niet wat het is. Het topic is te "pffff" om te lezen, maar toch trekt hij me aan, tis nie goed met me gesteld![]()
haha
en daarnaast zorgen deze topics er ook altijd voor dat ik mij weer een stuk intelligenter voel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:40 schreef An24 het volgende:
Ik weet niet wat het is. Het topic is te "pffff" om te lezen, maar toch trekt hij me aan, tis nie goed met me gesteld![]()
haha
Je hebt het nog niet echt door allemaal he?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:44 schreef Priscilla het volgende:
als je zo intelligent was geweest kon je er ook wel achterkomen dat ik 17 was en niet 16
bedoel je mij? ik ben vrij nuchter ja...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef An24 het volgende:
Zeg, ben jij altijd zo "down to earth"?
veel plezier!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Priscilla het volgende:
ik ga nu weg heb zo afgesproken in ons parkje
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:43 schreef Priscilla het volgende:
ik ga nu weg heb zo afgesproken in ons parkje
dacht ik al, maakt niet uit, versterkt het effect van dit maffe topic!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
bedoel je mij? ik ben vrij nuchter ja...
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:50 schreef NiteSpeed het volgende:
Heb jij dat parkje gekocht ofzo, dat je durft te beweren dat hij van jou is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |