Het is een beetje moeilijk, maar als je het goed doet, gebeurt dat niet. Sowieso tuutje dichtgeknepen houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:40 schreef CaRNagY het volgende:
Dan komt er toch lucht onder het condoom?
Tja, ik ben één jongen tegen gekomen die dát beweerde... toen ik zag waar dat condoom overheen moest, begreep ik ook meteen waarom... Hetzelfde effect als een Smart in een parkeervakje, als dát je nog niet lukt, is het wel héél erg...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
bij mij lukte het in 1 keer.. ben ik dan een natuurtalent ofzo![]()
Dan moet je wel een erg grote pik hebben, condooms zijn normaalgesproken voor een pik tot 30x7cmquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:21 schreef Kamigot het volgende:
Grotere maat condooms kopen
Ik heb ooit een jongen gehad waar de condoom echt NIET paste, damn, ik werd al niet goed bij het idee dat ik het met hem moest doen!!!!! Maar ja de condoom ging er met geen mogelijkheid omheen, ja paar centimeter en dan knelde hij het zaakje af.............dus ik snap wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:49 schreef Kamigot het volgende:
[..]
Bijna alle condooms zijn te klein voor mij. Ik heb altijd moeite in het buitenland goede te vinden. In Nederland gebruik ik Durex Comfort XL. Ik krijg andere er bijna niet omheen, of ze rollen weer terug omhoog, of ik moet ze met m'n vingers zover openrekken dat volgens mij de hele condoom geen functie meer heeft omdat hij beschadigt. Vandaar dat ik dacht dat de condoom misschien te klein was, omdat het bij mij ook het geval is dat ie dan terug omhoog kruipt...
Dat heb ik nou ook altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:19 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een jongen gehad waar de condoom echt NIET paste, damn, ik werd al niet goed bij het idee dat ik het met hem moest doen!!!!! Maar ja de condoom ging er met geen mogelijkheid omheen, ja paar centimeter en dan knelde hij het zaakje af.............dus ik snap wat je bedoeld.
Verder uh vind ik als meid het nooit zo moeilijk een condoom om te doen............Ben ik de enige die het niet zo moeilijk vind??? Gewoon topje pakken erop leggen van je duim/wijfvinger cirkel eromheen leggen en afrollen die hap!!!!
Hij op zijn rug meid bovenop no problem!!!!![]()
Dus dan heb jij ook een grote lul........... Misschien stomme vraag maar heb je wel eens meiden gehad die jou lul niet konden handelen??quote:
In 't begin soms wel maar 't rekt aardig snel op en past zich aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:45 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Dus dan heb jij ook een grote lul........... Misschien stomme vraag maar heb je wel eens meiden gehad die jou lul niet konden handelen??
Oke is er nog hoop voor mij in de toekomst mocht dit nog eens voorkomenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
In 't begin soms wel maar 't rekt aardig snel op en past zich aan..
Nou dat had ik dus ook toen ik nog met die dingen moest klooien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:49 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Oke is er nog hoop voor mij in de toekomst mocht dit nog eens voorkomenMaar die gozer had volgens mij nooit sex gehad dus was eerste klas ramp die al begon met een condoom die niet paste
![]()
Nou ik kreeg hem niet om, ik dacht damn ligt dit aan mij dus ik laat het hem doen blijkt hij 'geen' ervaring daarmee te hebben.............uhquote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou dat had ik dus ook toen ik nog met die dingen moest klooien..
.
Sorry, je bent te jong. Ik heb liever vrouwen met wat meer ervaringquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:32 schreef Priscilla het volgende:
daarom heb ik dus meestal vriendjes die war meer ervaring hebben
En als je al veel ervaring hebt op je 17e heb ik al helemaal geen interessequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:18 schreef Priscilla het volgende:
hoe weet jij nou of ik veel ervaring heb ik ben misschien jong maar dat zegt niks over ervaring
Als een dame zegt veel ervaring te hebben wil nog niet zeggen dat ze een afgelikte boterham is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
En als je al veel ervaring hebt op je 17e heb ik al helemaal geen interesse![]()
Sleutelwoord daar is "veel", denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:57 schreef marlieske het volgende:
[..]
Als een dame zegt veel ervaring te hebben wil nog niet zeggen dat ze een afgelikte boterham is.
Ervaring kan je ook bij 1 of 2 personen opdoen toch ?¿ ligt er maar net aan welke ervaring de ander al op heeft gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |