Scherper krijg ik 'm niet van Ali's favoriete stadion in Kinshasaquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
Dat is wel een erg wazige foto. Is het Hamburg ?
Hahaaaa het ligt er maar net aan waar je op valt he!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Waren het leuke barvrouwen Max?
Niet echt nee... Wat bezielde je, ze tapten zeker wel goed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hahaaaa het ligt er maar net aan waar je op valt he!![]()
(boerenvrouwen 50+ iets voor jou?)
Dat is mijn specialiteit.quote:
Is da gratis?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:13 schreef clauwheee het volgende:
Zijn er nog meer mensen die mee willen doen met CvhJ-subl?
Nee... dat was juist het probleem ze hadden geen dinges om de biertjes 'af te vegen', zo'n spatelgeval... het duurde eeuwen per biertje...quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet echt nee... Wat bezielde je, ze tapten zeker wel goed.
4 euro als je geen lid bent... ik heb me overigens al ingeschreven dus als er een foksubleague is hoorik dat graagquote:
We hebben al 10 dagen geen sms-jes van hem gehad.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
SCH zit in de Ardennen.
Trusteh!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:34 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapen
Slaaaaaaaaaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze
Zie je nou... vaart ie snel weg met de minister of peddlesquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:37 schreef Bjoro het volgende:
hoop het niet voor de plaatselijke jongetjes van de Ardennen !
misschien is hij gekroond tot Minister v Ardennen
Nee nog lang niet Vaduz. Ik neem er nog 1 jij ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ha Dos, al zat had?
ok bestel ik toch maar een rondje. Zet maar op mijn kaartjequote:
Cazzo is al wat stil de laatste tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een sigarettenfabriek in Twente opgerold hoorde ik op de radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |