quote:
* just me veegt kwijl van golfer zijn kinquote:
Ik heb me daarstraks toch zeker een half uur vermaakt met linkjes van flabberquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:45 schreef Bananenman het volgende:
Ik verveel me. Heeft niemand een leuke site ofzo om de tijd mee te doden
Allebeiquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bedoel je nu jezelf of het weer in Grunn?
Tis meer decoratie Bluezz want ik ben bang dat ik weinig in mijn eentje aan tafel zal zittenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Enneh JM, ik zou zelf stoelen kopen die wat zachter zitten, maar de tafel is mooi
Maandag dus, naar Zuid-Afrikaquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:17 schreef Bananenman het volgende:
Waar en wanneer gaan de Hools op vakantie eigenlijk?
Blijven ze feesten daar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:12 schreef pfaf het volgende:
Bah vanavond dorpsfeest, maar het weer is wel erg wisselvallig.
Eind augustus ga ik pas.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:17 schreef Bananenman het volgende:
zijn gaaf!!! maar passen niet bij mijn huissiequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:21 schreef Bluezz het volgende:
JM deze stoelen van Ikea ben ik flieft op
[afbeelding]
Ik blijf (lekker) thuis deze zomerquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:17 schreef Bananenman het volgende:
Bij ons helemaal welquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef just me het volgende:
zijn gaaf!!! maar passen niet bij mijn huissie![]()
DD heeft het aarsdruk, dus even geduld. Vermoedelijk heb je 0 nominaties trouwens....quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wanneer komen die VBL-awards nou?
Eerste week augustus, Gran Canaria.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:17 schreef Bananenman het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:50 schreef Bluezz het volgende:
Zwart Herm, dat klopt helemaal, mét handvat
daar gaat het niet omquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
DD heeft het aarsdruk, dus even geduld. Vermoedelijk heb je 0 nominaties trouwens....
Waar ben je ergens?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef superjoden het volgende:
gegroet vanaf de vakantienog 2,5 week vrij
Heeft die video van je ook eens een rustdag.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:20 schreef golfer het volgende:
Behalve de Avondetappe geen moer op de TV vanavond, althans niets wat ik niet al gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |