We hebben al 10 dagen geen sms-jes van hem gehad.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
SCH zit in de Ardennen.
Trusteh!quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:34 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapen
Slaaaaaaaaaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze
Zie je nou... vaart ie snel weg met de minister of peddlesquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:37 schreef Bjoro het volgende:
hoop het niet voor de plaatselijke jongetjes van de Ardennen !
misschien is hij gekroond tot Minister v Ardennen
Nee nog lang niet Vaduz. Ik neem er nog 1 jij ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ha Dos, al zat had?
ok bestel ik toch maar een rondje. Zet maar op mijn kaartjequote:
Cazzo is al wat stil de laatste tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een sigarettenfabriek in Twente opgerold hoorde ik op de radio.
Die 386 DX?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Je computer loopt geen gevaar Tong?
40 uur wakkerquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:12 schreef JaWi het volgende:
Gelukkig is iedereen vandaag beetje vroeg weg.. kan ik ook eens slapen.
Ben al bijna 40 uur wakker dus kan wel een paar uurtjes gebruiken.
Van mij zul je geen last hebben hoor.
nou in praag sloeg ik de slaap niet over maar was het juist heel weinig maar dat kon ik niet volhoudenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
1 of 2 nachtjes overslaan kan best hoor.
Ik werk vrijwel iedere zondag en zaterdag vaak ook, behalve als er voetbal is. En dan is het uitgaan tot vroeg in de morgen en kan ik vaak nog maar paar uurtjes slapen tot ik moet werken (8 uur)quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hou er ook niet van nachten over te slaan, kan ik erg slecht tegen. Geen idee hoe je het flikt, maar het zal wel een ritme zijn denk ik.
Mama Tong, ze willen je voorraad pasta die je hebt achtergelaten tijdens jouw vakantie naar Tsjechië van je zoontje stelen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:11 schreef tong80 het volgende:
Ik laat de voordeur maar open. Kunnen de schilders erin om half acht. Valt hier toch niks te halen.
Commodore 64 toch ?quote:
of het daar op den duur beter van wordquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:23 schreef Bjoro het volgende:
je hebt tegenwoordig ook van die tabletjes waardoor dat moeiteloos lukt Vaduz
Je bedoeld XTC?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:23 schreef Bjoro het volgende:
je hebt tegenwoordig ook van die tabletjes waardoor dat moeiteloos lukt Vaduz
nee man....ken je klassiekersquote:
quote:
who caresquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
I know, maar die zijn ook niet gezond natuurlijk.
heeft tong zelf allemaal geregeld met die cursus !quote:
Neuh ik ben geen ADHD'erquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemde vraag maar ben je een ADHD'er? Ik heb altijd wel meer slaap nodig.
dat is waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |