quote:Paradise Hotel naar Veronica!
Tanja Jess presenteert vanaf 19 september van maandag tot en met donderdag om 22:30 en in de vooravond bij Veronica de Nederlandse variant op Paradise Hotel, waarin elf Nederlandse en Vlaamse vrijgezelle mannen en vrouwen hun intrek nemen in een hotel. Ieder moet een koppel vormen met een partner, zodat ze hun verblijf kunnen veiligstellen. In totaal zijn er vijf double rooms en een single room. Wie geen partner vindt aan het eind van elke spelweek, moet Paradise Hotel direct verlaten. De aanwezige koppels mogen een vervanger kiezen.
De nieuwkomers moeten een bestaand koppeltje uiteendrijven om in Paradise Hotel te mogen blijven. Het koppel dat het voor elkaar heeft gekregen om als langste in het luxe-resort te verblijven, is de winnaar van Paradise Hotel en krijgt een fikse geldsom. Veronica zendt dit programma uit in vervolg op het succes van Temptation Island 2005.
Het programma blijft overigens gewoon Paradise Hotel heten SBS Broadcasting.
Zeker leuk programma. Vooral niemand weet bijna niet meer zeker wie ze kunnen vertrouwen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:10 schreef jpg97 het volgende:
Ik vind de amerikaanse wel leuk
maar denk niet dat deze nederlandse variant een succes wordt
constant, maar dat wordt niet vastgelegd op camera ( of niet uitgezonden )quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt er nu eigenlijk nog geneukt in dat programma?
Dát zal bij de Ned. variant wel anders zijn!quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
constant, maar dat wordt niet vastgelegd op camera ( of niet uitgezonden )
Die Preutse Americanen laten dat niet zijn...quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt er nu eigenlijk nog geneukt in dat programma?
Dyslectie is van allen tijde....quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik las 'Paradise Hotel' en begreep 'Guesthouse Paradiso'...
Ik ben al mooi en zeker niet onzeker. Als JIJ dat bagger vindt dan kijk je toch lekker naar de tour de france en reageer je maar in het sport topic ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:43 schreef Supersoep het volgende:
Wat een nep-programmas zijn dat toch allemaal. Wie kijkt er nou naar die bagger, behalve de onzekere mensjes die graag in de schoenen van de ''mooie'' mensen daar willen staan.
Waarom doet Nederland toch altijd zulk soort progamma's met die kut belgen...quote:In het realityprogramma Paradise Hotel nemen elf Nederlandse en Vlaamse vrijgezellen intrek in een hotel . Ze moeten een koppel vormen met een partner van de andere sekse. Alleen op die manier kunnen ze hun verblijf in het hotel veiligstellen. Het koppel dat het langste in het resort verblijft, wint een geldbedrag. Momenteel is de Amerikaanse variant te zien bij Yorin.
quote:Showbizzproject: Voor een nieuw reality programma voor een nationale zender zijn wij op
zoek naar single mannen die Nederland graag voor een aantal weken willen verlaten. De opnames zijn gedurende zeven aaneensluitende weken in het buitenland. Door middel van competitie vallen er per ronde kandidaten af. De uiteindelijke winnaars krijgen behalve een onvergetelijke tijd nog veel meer.
Ben jij:
single (m)
man 25 t/m 27 jaar
aantrekkelijk
gemotiveerd
spontaan en sociaal
en kun je je ca. 7 weken vrij maken?
Interesse? Reageer snel want de opnames gaan al snel van start. Let op: je moet rond 8 augustus beschikbaar zijn!
Zelfs bij vage castingbureau's worden al oproepen geplaatst..quote:Showbizzproject: Voor een nieuw reality programma voor een nationale zender zijn wij op
zoek naar single vrouwen die Nederland graag voor een aantal weken willen verlaten. De opnames zijn gedurende zeven aaneensluitende weken in het buitenland. Door middel van competitie vallen er per ronde kandidaten af. De uiteindelijke winnaars krijgen behalve een onvergetelijke tijd nog veel meer....
Ben jij:
single
vrouw 23 t/m 25 jaar
aantrekkelijk
gemotiveerd
spontaan en sociaal
en kun je je ca. 7 weken vrij maken?
Interesse? Reageer snel want de opnames gaan al snel van start. Let op: je moet rond 8 augustus beschikbaar zijn!
Bij dat soort programma's worden altijd castingbureaus ingeschakeld.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is een topic over de Amerikaanse versie hoor:![]()
[SPOILER ALERT] Paradise Hotel #4
[..]
[..]
Zelfs bij vage castingbureau's worden al oproepen geplaatst..
Lijkt me ook niet meer dan logisch, aangezien je daar de meest camerageile wannabees vindtquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:48 schreef Christine het volgende:
Bij dat soort programma's worden altijd castingbureaus ingeschakeld.
Zelfde bij the Bachelor.
In die oproepen hebben ze het over zeven weken... de Amerikaanse versie duurde veel langer. Ik hoop niet dat ze alles gaan inkorten, want juist die lange tijdsduur maakt dat iedereen zo opgefokt en emotioneel wordt. ("it's amazing how clear you can hear a mosquito at night when you're crazy"...)quote:Op maandag 25 juli 2005 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Zelfs bij vage castingbureau's worden al oproepen geplaatst..
Nogal logisch Veronica kan dan de kosten van het programma delen met de belgische zender die het programma ook uitzend want reken maar dat het een duur project is . Maar j heb wel gelijk ik heb ook liever geen Belgen in het programmaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Slecht nieuws.
[..]
Waarom doet Nederland toch altijd zulk soort progamma's met die kut belgen...
Voor Amerikaanse begrippen was het juist een goedkoop project...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef Coldplay19 het volgende:
[..]
Nogal logisch Veronica kan dan de kosten van het programma delen met de belgische zender die het programma ook uitzend want reken maar dat het een duur project is . Maar j heb wel gelijk ik heb ook liever geen Belgen in het programma
Nee niet meer, pas geleden is de hele serie uitgezonden op Yorin/RTL 5 maar die is alweer afgelopenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:28 schreef kultivate het volgende:
Klopt het dat er ook weer een americaanse versie van paradise hotel wordt uitgezonden? Op rtl 4,5,7 ofzo? Of alleen de nederlanse versie op veronica?
Ja die oude met amy enz, maar ik zag ook een trailer heel ff en ik vroeg me af of dat over een nieuw amerikaans seizoen paradise hotel gaat of over een nederlanse versiequote:Op woensdag 7 september 2005 13:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee niet meer, pas geleden is de hele serie uitgezonden op Yorin/RTL 5 maar die is alweer afgelopen
Nee niet echt he.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:47 schreef Christine het volgende:
Er zit geen enkel lekker ding tussen
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee niet echt he.
Achja hier komt om de 2 weken een nieuwe bewoner bij als ze de amerikaanse regels volgen dus wie weet;.
quote:
Of je kijkt gewoon niet...er is een knop op je tv hoor..quote:Op maandag 19 september 2005 15:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh god, weer zo'n MTV-achtig vehikel
"Kom laten we modellen bureaus en casting-agentschappen inschakelen om zo de juiste deelnemers te vinden voor ons programma!"
het resultaat, debiele deelnemers die geen volzinnen kunnen formuleren, en met moeite op kunnen lezen wat er op de kaartjes staat.
Het zal weer tenenkrommend slecht acteerwerk zijn, want Nederlanders kunnen niet acteren.
ja joh ik kijk nu al uit naar Paradise Hotel.
![]()
had jij jezelf niet opgegeven?quote:Op maandag 19 september 2005 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon niet...er is een knop op je tv hoor..![]()
Nee dank jequote:Op maandag 19 september 2005 15:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
had jij jezelf niet opgegeven?
![]()
![]()
Het programma kan zo met Belgen ook in Belgie uitgezonden worden.quote:
Alsof je het over Melisa hebt!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Hopelijk zijn het allemaal enorme sletten met weinig emotionele stabiliteit![]()
I hope soquote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Alsof je het over Melisa hebt!!!!![]()
![]()
kan wel zijn, maar ik wordt een beetje moe van die Belgenquote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef Ivatje het volgende:
[..]
Het programma kan zo met Belgen ook in Belgie uitgezonden worden.
Als er alleen Nederlanders zijn, is het niet interessant voor Belgen...
Dus, hoe meer mensen er naar kijken, hoe meer ze geld verdienen...
is toch erg dat ze zelfs met de casting hebben geprobeerd om zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven?quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat een nerds..Wie googlet ff voor Melisa's playboy?
Erik = de nieuwe Dave...
en geen leuke hunks..mag hopen dat die nog komen..
En wie nomineren we als nieuwe Charla?
Zelfs een ander beginliedjequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ruk
Het was een heel ander hotel man bah
En volgens mij komen er ook geen nieuwe gasten in, Iets wat de amerikaanse serie zo leuk maakte.
Ja en nog een kut liedje ook.quote:
Geen nieuwe gasten??quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ruk
Het was een heel ander hotel man bah
En volgens mij komen er ook geen nieuwe gasten in, Iets wat de amerikaanse serie zo leuk maakte.
Mij ook alquote:Op maandag 19 september 2005 22:48 schreef SuperMOM het volgende:
Is dat Erik? Die belg met die bril? Deed mij ook al denken aan Dave![]()
Nou de meiden zijn pas lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Saaie aflevering gister....... lelijk hotel....... en lelijke jongens
Maar toch blijf ik kijken.... het is maar een half uurtje per dag
Gewoon zoeken naar de lelijkste van het stel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:06 schreef Falco het volgende:
Ik had ook de Amy gevonden.
Alles is toch al opgenomen en klaar??quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=4491&rubrieknaam=
Kijk er staat nergens op die site dat je jij je kan inschrijven om mee te doen en dat zegt mij dus genoeg.
Ja volgens mij ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Alles is toch al opgenomen en klaar??
Dit is gewoon snel opgenomen allemaal in een goedkoop low budget hotel. En je kan maar 50.000 euro winnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook.
Daarom zou het zo ie zo niet kunnen,
Maar de kracht van de Amerikaanse serie was is dat er bewoners inkwamen die het eerst op tv hadden gevolgt.
Dan is het nog triester dan ik dachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Alles is toch al opgenomen en klaar??
Ook alquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:50 schreef Speedski het volgende:
Hahah ... dit is prachtig. Ik zap toevallig in ... zie ik Marinus .... eeeeeej oud klasgenoot![]()
Ik zet in op Judith... maar ervaring heeft me geleerd dat die previews meestal niet zijn wat ze lijken, dus ik wacht in spanning af..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef robertvt het volgende:
Ik wil weten op wie die zo boos is.
Fysiotherapiequote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ook al
Ook al mijn oud-klasgenoot![]()
Van welke opleiding ken jij 'm ?
tsja, net als "En wat doet Jay 's avonds bij Melissa op de kamer???"quote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik zet in op Judith... maar ervaring heeft me geleerd dat die previews meestal niet zijn wat ze lijken, dus ik wacht in spanning af..
Dat vond ik zo leuk dat Jay hem later ook afkapte...zo van ik heb de vraag gesteld, nu is het over, niet doorzeikenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:05 schreef jpg97 het volgende:
Wat een goedkope boutversie ...
Ook bij Pandorra's box, is het dus NIET de bedoeling dat je zelf allerlei vragen gaat afvuren die niet in de box zitten.
Vonden jullie t geluid ook zo extreem slecht? De achtergrondmuziek stond harder dan de stemmen..Heel irritantquote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat vond ik zo leuk dat Jay hem later ook afkapte...zo van ik heb de vraag gesteld, nu is het over, niet doorzeiken![]()
Ik vind haar er wel lekker uitzienquote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Ivatje het volgende:
Judith is terecht weggestemd!...Zij was niet slim..Zij moest al aan het begin een goede band krijgen met Erik...
Erik vind ik nu cool!!![]()
![]()
![]()
Ah, dit meisje vind ik echt vervelend, een echte zeurkop! Wat een irritante kop heeft zij!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Welke precies?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:56 schreef karoltje het volgende:
Waarom loopt dat ene chickie constant met die rare sjaal en dat oerlelijke handtasje rond.
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik vind er echt geen hol aan. De amerikaanse versie is veel leuker. het klinkt sowieso stom om alles in het nederlands of belgs te horen. Wat ik ook niet snap is waarom we altijd iets met belgen moeten doen. Temptation island, expeditie robinson, dit en nog vele andere. Kunnen we niet zonder belgen ofzo?
ja idd en dan is nog feit dat je bij paradise hotel usa max. 250.000 winnen en de nl/be versie 50000. dat is ook een flinke verschil, maar goed dit soort dingen zien we wel vaker gebeuren en is eigenlijk ook niet te vergelijken met het aantal kijkcijfers in usa en hier in nl/bequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:30 schreef kultivate het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
En er doen belgen mee om de kosten te drukken. 1x de kosten van het programma 2x de opbrengsten (nederlandse zender en belgische zender)
ja hij is echt eng hequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Erik ziet er echt uit als zo'n verkrachter, met die vieze bril en die nare, gore kutkop.
Weg ermee.
En wat een kutprogramma eigenlijk. Ik snap nieteens waar het over gaat, en dat wordt ook niet uitgelegd. Ik snapte de Amerikaanse serie ook nooit.
quote:met zonder Judith en Marinus
Ik heb een beetje hetzelfdequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:04 schreef Muertez het volgende:
[..]
kan wel zijn, maar ik wordt een beetje moe van die Belgen
hoe meer ik ze op TV zie hoe meer ze me tegenstaan
Ik dacht dat Belgen beter onderwijs genoten, maar de Belgen die je op Tv ziet zijn meestal tenenkrommend dom. De Nederlanders zijn dit vaak ook, maar die zijn wat midner achterbaks.
Teveel Belgen op de de Nederlandse TV is niet goed voor de Europese integratie vrees ik.
Vanaf 2006 kijk ik alleen nog maar ER, PH, TI en PE als er geen Belgen meer aan mee doen
hij verzuipt ze lieverquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Eric is een irritande kerel maar die Jay kan er ook wat van zeg.
Rare menningen over mensen heeft hij
Ze moet elke dag dezelfde introductie doen aan het begin.quote:en heeft iemand al ontdekt wat de functie van Tanja Jess is?
Samen de kosten delen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:30 schreef Frutsel het volgende:
waarom doen er uberhaupt belgen mee aan dit programma? waren er niet genoeg kandidaten in nederland te vinden ofzo
http://www.zijonline.nl/ecCategory.asp?page=ZIJ_MODEquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Ivatje het volgende:
Gisteren gehoord op Rtl Boulevard dat zij misschien in Playboy komt te staan!
[afbeelding]
Daar heeft ze al ingestaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Ivatje het volgende:
Gisteren gehoord op Rtl Boulevard dat zij misschien in Playboy komt te staan!
[afbeelding]
Eentje blijft maar moet nog een week in de solo kamer blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef robertvt het volgende:
Je zag die Sarah in de voorstukjes toch met iemand zoenen?
Ik gok dat ze vanavond met die marvin gaat zoenen om te verzekeren dat ze erin blijft of zo.
Maar die nieuwe hebben toch ook nog geen roommate gehad, dus die zouden er dan toch ook zowiezo in moeten blijven?
idd !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:18 schreef Ivatje het volgende:
..
Ellen is hetzelfde als Toni...Eerst lief en vriendelijk, maar nu een zeikerd die alleen roddelt...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:50 schreef suus21 het volgende:
Die Erik is zo'n sukkel ik blijf het herhalen totdat ie eruit ligt...alles is lelijk aan hem: die bril, die tanden, die bek, die haren, die cliche tatoe (omdat ie zich ruig moet voelen), dat lichaam, die ogen, die neus; kortom afstotelijk. Ik zou er ook liever uit liggen dan met zo'n ene de kamer te moeten delen.
Ik ben het eens met ieder woord. In de Amerikaanse versie waren ze totaal niet bezig met het spel, heel af en toe tussendoor, daar was het meer liefde enzo. Maar nee, hier moet alles volgens plan, vol strategische zetten, continu daarmee bezig zijn Tig keer die beelden erdoorheen van de omgeving, nee doe mij de Amerikaanse versie maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:10 schreef Suuz_ het volgende:
ik was zó weg van die amerikaanse paradise hotel! ik vond het echt geweldig hartstikke leuk en spannend zat elke dag op het puntje van m'n stoel te kijken.
dus ik dacht dit wordt leuk een nederlandse versie ik keek er echt naar uit. nou is dat ff een TEGENVALLER zeg gatverdamme wat een bagger programma!!!
ze laten bijna alleen maar omgeving zien en er word alleen maar gezeken door iedereen. ik vind er echt geen ruk aan...irriteer me mateloos aan die erik.
bij de amerikaanse was dat ook met Tony maar dat was leuk irritant zeg maar dit is gewoon ERG!
sorry voor de mensen die het wel leuk vinden alhoewel ik er hier nog niet veel heb gezien die het tof vinden...
nee het is een heel ander hotel, ik vond het bij de amerikaanse ook leuk die kamers met die schuifdeuren veel overzichtelijker en daar was het echt veel leuk iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben het eens met ieder woord. In de Amerikaanse versie waren ze totaal niet bezig met het spel, heel af en toe tussendoor, daar was het meer liefde enzo. Maar nee, hier moet alles volgens plan, vol strategische zetten, continu daarmee bezig zijn Tig keer die beelden erdoorheen van de omgeving, nee doe mij de Amerikaanse versie maar.
Is het trouwens nou hetzelfde hotel? Volgens mij niet...
Ja, een beetje te overdreven...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die het een beetje bizar vindt hoe die Manu op het vertrek van Germain reageert. Hij is zo kapot van verdriet dat ik bijna denk dat ie verliefd is op die gozer. Hoe kon je nou zoveel geven om iemand die je nauwelijks kent
Ja vaag was dat , Ik vond Gina trouwens een mooie meid om te zien jammer dat ze er uit,quote:En wat zei Gina nou over dat Erik in een huis met Marinus, Judith, Ellen en Valerie zo komen? Moeten de geëlimineerden weer in een huis samen of zo?
Ey dat klopt idd nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:05 schreef robertvt het volgende:
Kom er geen nieuwe bewoners meer bij?
Maar das toch best oneerlijk. Er liggen nu al vier vrouwen uit en pas een man, als je nieuwe niet meetelt.
Ja irritande mensen he die Jay en Melissaquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef mikerw het volgende:
die melissa denkt dat ze de slimste is en de enige die het spel zou mogen winnen. K%@#$T toch op t$#@$ingwijf, doe gewoon je eigen ding. Ze is bang voor erik lijkt wel. ze schijten voor hem, melissa en jay vooraan. en die anderen lopen achter die H#$R aan.
Oja..., bronquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:55 schreef Nano het volgende:
Eric schijnt trouwens te zijn betaald door 'Paradise Hotel'.![]()
ja, dit zijn figuren die in nederland op een brommer zouden zitten als sjonnie en anita, 10 jaar geleden, echter nog dommer en irritanter. maar vooral die slettebak melissa, jay is bang voor haar, en de rest-1 ook. upd.22:48 kan erik nu ze zijn spullen hebben doorzocht niet de kleren van al die galbakken van die rots afpleuren??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja irritande mensen he die Jay en Melissa![]()
Dat moet ik gemist hebben dan. Ik heb alleen Melissa en Roxanne daarover horen praten.quote:Fantastisch hoe ie gister zat te vertellen hoe ie ze zo lekker kon stangen met een lachje, meesterlijk
Ik bdoel, spelletje... ja... oke... Maar je kan toch overdrijven?quote:Met je foute bril en je platte haar ben je wel de schoolmeester van Paradise Hotel . ,,Die bril heb ik speciaal voor het programma opgezet, mijn haar is met opzet zo gelegd. Ik dacht: laat ze mij maar voor een sul nemen. Dan ben ik meteen in het voordeel. Geloof me, in het echte leven ben ik totaal het tegenovergestelde van een nerd .''
tim kan best een behoorlijk achterbaks ventje zijn volgens mij. vind m maar een kutkop hebben in elk gevalquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:31 schreef Wup het volgende:
ik vind het alleen maar terecht als Marvin eruit gaat, wat een saaie & volkomen kleurloze sul is dat
Melissa is gewoon de Toni, geweldig dat ze dat hebben kunnen vinden zeg
en Erik, ik vond hem eigenlijk wel leuk voor het programma, maar het is nu een beetje te, sorry maar de Erik show wordt een beetje teveel uitgemolken, is niet leuk meer nu
Geef Tim maar wat meer aandacht, hij kan volgens mij ook best sneaky zijn [ nou ja dat hoop ik althans]
ik wel dat er nog nieuwe mensen komen, ze melden het neem ik aan gewoon als de 'finale' begint.
de aandacht wordt gewoon niet goed verdeeld, het zijn vooral Erik & nog vrij ver daarachter Melisa die alle zendtijd krijgen. Vandaag hadden ze het over Samatha, ik weet niet eens wie dat is?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef SouthernSun het volgende:
tim kan best een behoorlijk achterbaks ventje zijn volgens mij. vind m maar een kutkop hebben in elk geval![]()
Het zou een van allebei wat moeten wezen. Beetje spel, beetje plezier.quote:Mee eens, half uurtje per dag is veel te kort. Maar ik vind het dom om als ze zeggen van je komt hier toch voor je plezier enzo.... dan zouden ze dus alleen maar gezellig moeten zitten borrelen de hele dag oid.
Dat spel elemenent houdt het juist leuk vind ik, btje elkaar tegen elkaar op zetten enzo
Of het wordt een onverslaanbaar duo dat door iedereen gehaat wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef Nano het volgende:
![]()
![]()
Als Sarah Eric niet naar huis stuurt tekent ze echt haar eigen doodvonnis.
![]()
Dat meen je nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:06 schreef karoltje het volgende:
Ik vind Melisa nou echt een leuk kind.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ik vind haar dus echt een snol. Verder ben ik extreeem voor Eric
.
Tuurlijk, vrouwen slaan is totaal geen probleemquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:56 schreef GangstaX het volgende:
Jay is te gek! Ik had die hoer al lang een trap voor haar bek gegeven!
De vorige die dat tegen me zijn heeft nu een kunstgebitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:13 schreef GangstaX het volgende:
Ga naar de EO kijken. Die Jay zegt gewoon waar het op staat wat goed is, dat wijf is gewoon een bitch, punt.
Kijk jij snapt hetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:33 schreef Ivatje het volgende:
Ik begrijp niet waarom Eric volgens sommigen een psycho is?
Hij is bezig met het spel en hij analiseert het spel op zijn eigen manier, dus alles opschrijven..
Er is ook niet veel te doen en hij schrijft alles op om met iets bezig te zijn..Er is niets mis mee...
Ik zou met hem graag de kamer willen delen...![]()
Hij is alleen niet voorzichtig want hij denkt dat hij dit spel in zijn eentje kan winnen maar er zijn 2 mensen voor nodig...![]()
Melisa heeft een irritante en lelijke stem en manier van praten. Zij is vol woede en is altijd kwaad op iemand. Zij neemt alles te persoonlijk aan en zij roddelt te veel. Zij ziet er ook uit als een aso..![]()
![]()
Ik vind samantha ook nog wel okee. Ook wel redelijk eerlijk en wel cool gewoonquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef Nano het volgende:
Erik, Sarah en Renee mogen er gewoon niet uit. Dat zijn de enige die voor lekker veel spanning zorgen. Net zoals Roxanne en Melissa.
Nee, dan mogen Manu, Jenneke, Roelof, Tim en Samantha optieven.![]()
Nogal ja. Toen ze die brieven vonden, zei melissa iets van "die gozer is echt aan het flippen" en echt nog geen 3 seconden later zei Roxanne echt exact het zelfde, dat zag er echt zo dom uit. En zo is het wel vaker. Ik vind melissa idd ook niet echt betrouwbaar...may jay ook niet hoor...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef Ivatje het volgende:
Roxanne luistert te veel naar Melisa...Twee kippen...![]()
![]()
dat is wel het vervelende eraan, Eric lag eruit, toen kwam die wel heel geforceerde twist. Ze hadden hem beter terug in het spel kunnen brengen op een later momentquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef Kozzmic het volgende:
Met steun van de productie uiteraard, want die wil niet dat de meest spraakmakende figuren het hotel verlaten.
Je kan het ook overdrijven...quote:
ja al die boys irriteerden zich zo leuk aan haar, heel jammer dat ze weg moestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |