Mij ook alquote:Op maandag 19 september 2005 22:48 schreef SuperMOM het volgende:
Is dat Erik? Die belg met die bril? Deed mij ook al denken aan Dave![]()
Nou de meiden zijn pas lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Saaie aflevering gister....... lelijk hotel....... en lelijke jongens
Maar toch blijf ik kijken.... het is maar een half uurtje per dag
Gewoon zoeken naar de lelijkste van het stel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:06 schreef Falco het volgende:
Ik had ook de Amy gevonden.
Alles is toch al opgenomen en klaar??quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=4491&rubrieknaam=
Kijk er staat nergens op die site dat je jij je kan inschrijven om mee te doen en dat zegt mij dus genoeg.
Ja volgens mij ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Alles is toch al opgenomen en klaar??
Dit is gewoon snel opgenomen allemaal in een goedkoop low budget hotel. En je kan maar 50.000 euro winnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook.
Daarom zou het zo ie zo niet kunnen,
Maar de kracht van de Amerikaanse serie was is dat er bewoners inkwamen die het eerst op tv hadden gevolgt.
Dan is het nog triester dan ik dachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Alles is toch al opgenomen en klaar??
Ook alquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:50 schreef Speedski het volgende:
Hahah ... dit is prachtig. Ik zap toevallig in ... zie ik Marinus .... eeeeeej oud klasgenoot![]()
Ik zet in op Judith... maar ervaring heeft me geleerd dat die previews meestal niet zijn wat ze lijken, dus ik wacht in spanning af..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef robertvt het volgende:
Ik wil weten op wie die zo boos is.
Fysiotherapiequote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ook al
Ook al mijn oud-klasgenoot![]()
Van welke opleiding ken jij 'm ?
tsja, net als "En wat doet Jay 's avonds bij Melissa op de kamer???"quote:Op woensdag 21 september 2005 23:38 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik zet in op Judith... maar ervaring heeft me geleerd dat die previews meestal niet zijn wat ze lijken, dus ik wacht in spanning af..
Dat vond ik zo leuk dat Jay hem later ook afkapte...zo van ik heb de vraag gesteld, nu is het over, niet doorzeikenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:05 schreef jpg97 het volgende:
Wat een goedkope boutversie ...
Ook bij Pandorra's box, is het dus NIET de bedoeling dat je zelf allerlei vragen gaat afvuren die niet in de box zitten.
Vonden jullie t geluid ook zo extreem slecht? De achtergrondmuziek stond harder dan de stemmen..Heel irritantquote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat vond ik zo leuk dat Jay hem later ook afkapte...zo van ik heb de vraag gesteld, nu is het over, niet doorzeiken![]()
Ik vind haar er wel lekker uitzienquote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Ivatje het volgende:
Judith is terecht weggestemd!...Zij was niet slim..Zij moest al aan het begin een goede band krijgen met Erik...
Erik vind ik nu cool!!![]()
![]()
![]()
Ah, dit meisje vind ik echt vervelend, een echte zeurkop! Wat een irritante kop heeft zij!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Welke precies?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:56 schreef karoltje het volgende:
Waarom loopt dat ene chickie constant met die rare sjaal en dat oerlelijke handtasje rond.
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik vind er echt geen hol aan. De amerikaanse versie is veel leuker. het klinkt sowieso stom om alles in het nederlands of belgs te horen. Wat ik ook niet snap is waarom we altijd iets met belgen moeten doen. Temptation island, expeditie robinson, dit en nog vele andere. Kunnen we niet zonder belgen ofzo?
ja idd en dan is nog feit dat je bij paradise hotel usa max. 250.000 winnen en de nl/be versie 50000. dat is ook een flinke verschil, maar goed dit soort dingen zien we wel vaker gebeuren en is eigenlijk ook niet te vergelijken met het aantal kijkcijfers in usa en hier in nl/bequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:30 schreef kultivate het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
En er doen belgen mee om de kosten te drukken. 1x de kosten van het programma 2x de opbrengsten (nederlandse zender en belgische zender)
ja hij is echt eng hequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Erik ziet er echt uit als zo'n verkrachter, met die vieze bril en die nare, gore kutkop.
Weg ermee.
En wat een kutprogramma eigenlijk. Ik snap nieteens waar het over gaat, en dat wordt ook niet uitgelegd. Ik snapte de Amerikaanse serie ook nooit.
quote:met zonder Judith en Marinus
Ik heb een beetje hetzelfdequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:04 schreef Muertez het volgende:
[..]
kan wel zijn, maar ik wordt een beetje moe van die Belgen
hoe meer ik ze op TV zie hoe meer ze me tegenstaan
Ik dacht dat Belgen beter onderwijs genoten, maar de Belgen die je op Tv ziet zijn meestal tenenkrommend dom. De Nederlanders zijn dit vaak ook, maar die zijn wat midner achterbaks.
Teveel Belgen op de de Nederlandse TV is niet goed voor de Europese integratie vrees ik.
Vanaf 2006 kijk ik alleen nog maar ER, PH, TI en PE als er geen Belgen meer aan mee doen
hij verzuipt ze lieverquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Eric is een irritande kerel maar die Jay kan er ook wat van zeg.
Rare menningen over mensen heeft hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |