Ik hoop hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee niet echt he.
Achja hier komt om de 2 weken een nieuwe bewoner bij als ze de amerikaanse regels volgen dus wie weet;.
quote:
Of je kijkt gewoon niet...er is een knop op je tv hoor..quote:Op maandag 19 september 2005 15:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh god, weer zo'n MTV-achtig vehikel
"Kom laten we modellen bureaus en casting-agentschappen inschakelen om zo de juiste deelnemers te vinden voor ons programma!"
het resultaat, debiele deelnemers die geen volzinnen kunnen formuleren, en met moeite op kunnen lezen wat er op de kaartjes staat.
Het zal weer tenenkrommend slecht acteerwerk zijn, want Nederlanders kunnen niet acteren.
ja joh ik kijk nu al uit naar Paradise Hotel.
![]()
had jij jezelf niet opgegeven?quote:Op maandag 19 september 2005 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon niet...er is een knop op je tv hoor..![]()
Nee dank jequote:Op maandag 19 september 2005 15:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
had jij jezelf niet opgegeven?
![]()
![]()
Het programma kan zo met Belgen ook in Belgie uitgezonden worden.quote:
Alsof je het over Melisa hebt!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Hopelijk zijn het allemaal enorme sletten met weinig emotionele stabiliteit![]()
I hope soquote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Alsof je het over Melisa hebt!!!!![]()
![]()
kan wel zijn, maar ik wordt een beetje moe van die Belgenquote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef Ivatje het volgende:
[..]
Het programma kan zo met Belgen ook in Belgie uitgezonden worden.
Als er alleen Nederlanders zijn, is het niet interessant voor Belgen...
Dus, hoe meer mensen er naar kijken, hoe meer ze geld verdienen...
is toch erg dat ze zelfs met de casting hebben geprobeerd om zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven?quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat een nerds..Wie googlet ff voor Melisa's playboy?
Erik = de nieuwe Dave...
en geen leuke hunks..mag hopen dat die nog komen..
En wie nomineren we als nieuwe Charla?
Zelfs een ander beginliedjequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ruk
Het was een heel ander hotel man bah
En volgens mij komen er ook geen nieuwe gasten in, Iets wat de amerikaanse serie zo leuk maakte.
Ja en nog een kut liedje ook.quote:
Geen nieuwe gasten??quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ruk
Het was een heel ander hotel man bah
En volgens mij komen er ook geen nieuwe gasten in, Iets wat de amerikaanse serie zo leuk maakte.
Mij ook alquote:Op maandag 19 september 2005 22:48 schreef SuperMOM het volgende:
Is dat Erik? Die belg met die bril? Deed mij ook al denken aan Dave![]()
Nou de meiden zijn pas lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Saaie aflevering gister....... lelijk hotel....... en lelijke jongens
Maar toch blijf ik kijken.... het is maar een half uurtje per dag
Gewoon zoeken naar de lelijkste van het stel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:06 schreef Falco het volgende:
Ik had ook de Amy gevonden.
Alles is toch al opgenomen en klaar??quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=4491&rubrieknaam=
Kijk er staat nergens op die site dat je jij je kan inschrijven om mee te doen en dat zegt mij dus genoeg.
Ja volgens mij ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Alles is toch al opgenomen en klaar??
Dit is gewoon snel opgenomen allemaal in een goedkoop low budget hotel. En je kan maar 50.000 euro winnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook.
Daarom zou het zo ie zo niet kunnen,
Maar de kracht van de Amerikaanse serie was is dat er bewoners inkwamen die het eerst op tv hadden gevolgt.
Dan is het nog triester dan ik dachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Alles is toch al opgenomen en klaar??
Ook alquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:50 schreef Speedski het volgende:
Hahah ... dit is prachtig. Ik zap toevallig in ... zie ik Marinus .... eeeeeej oud klasgenoot![]()
Ik zet in op Judith... maar ervaring heeft me geleerd dat die previews meestal niet zijn wat ze lijken, dus ik wacht in spanning af..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef robertvt het volgende:
Ik wil weten op wie die zo boos is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |