abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31359167
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:29 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik ben het eens met ieder woord. In de Amerikaanse versie waren ze totaal niet bezig met het spel, heel af en toe tussendoor, daar was het meer liefde enzo. Maar nee, hier moet alles volgens plan, vol strategische zetten, continu daarmee bezig zijn Tig keer die beelden erdoorheen van de omgeving, nee doe mij de Amerikaanse versie maar.

Is het trouwens nou hetzelfde hotel? Volgens mij niet...
nee het is een heel ander hotel, ik vond het bij de amerikaanse ook leuk die kamers met die schuifdeuren veel overzichtelijker en daar was het echt veel leuk idd
pi_31359312
Die nieuwe kerel komt lekker binnen om tegelijk te gaan huilen
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_31364829
Ja, maar z'n beste vriend was er net uit gestemd. Daar moet je ook wel ff rekening mnee houden, hoor.
pi_31365064
Die Melissa is nu op tv bij sbs6 ze laat haar huis zien.
Het is dus definitief niet live .
Ze heeft wel een lekker zusje
Do it again now
pi_31370931
volgens mij kreeg die Manu alweer traantjes in zijn ogen toen roelof eruit moest.

En ik denk dat Erik zeiken kan wat hij wil, maar hij zal waarschijnlijk toch niet immuun worden. En zo wel, dan is jay echt een domme idioot. Want dan krijgt erik nogmaals lekker veel macht bij de eliminatie ronde.
Maar ik denk dat erik wel eruit gaat donderdag.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 00:04:02 #206
32015 suus21
Andre rocks!
pi_31372484
laten we het hopen
fijn!
pi_31378911
Is die Roelof er uit?
I dont know heb het niet gezien gister.
Do it again now
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:50:22 #208
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31383185
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die het een beetje bizar vindt hoe die Manu op het vertrek van Germain reageert. Hij is zo kapot van verdriet dat ik bijna denk dat ie verliefd is op die gozer. Hoe kon je nou zoveel geven om iemand die je nauwelijks kent
Ja, een beetje te overdreven...
Hoe kan je zo`n spel spellen als je al aan het huilen bent?
Ok een beetje , maar niet de hele dag ziek zijn omdat je vriend weg moest uit het spel..
ha ha ha ha ha
pi_31387067
Ja, ze vriend die hij net een dag kende of zo?
Heel bizar. Volgens mij zit er echt emotioneel iets goed mis bij die kerel.
pi_31387142
Erik is irritant, maar tegelijkertijd intelligenter dan de rest van het zooitje bij elkaar. Ik heb de laatste twee afleveringen niet gezien, maar ik ben toch benieuwd of hij zich deze week door zijn ongekende manipulatie van anderen in het spel kan houden. Als hij eruit vliegt dan wordt het programma volgens mij wel erg saai.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:28:28 #211
32015 suus21
Andre rocks!
pi_31396969
die erik lult erover dat iedereen zich laat manipuleren hij manipuleert zelf het meeste wat een schijnheilige zak en lelijk niet normaal
fijn!
pi_31397127
Hij kreeg het nog bijna voor mekaar ook om die immuniteit te krijgen.
Ik zat me weer lekker te ergeren aan die ongelooflijk beïnvloedbare mensen daar.

Hij geeft als argument dat hij niets persoonlijk tegen alle mensen daar heeft gedaan. Het probleem met hem is juist dat je nooit met hem weet wanneer hij dat zal doen.

Maar ik begin het gevoel te krijgen dat er bij de eliminatie ronde weer een of andere twist komt, waardoor erik er alsnog inblijft. Je zag hem zo grijnzen in dat voorstukje.
pi_31402865
Ja volgens mij blijft Erik ook gewoon.
Er zou wel weer wat gebeuren, Ik wil Jay wel zien vertrekken kijken hoe de anderen daar op reageren.
Do it again now
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:50:13 #214
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31412997
Ik vind Eric toch cool..
Het is een spel dus je kan ook manipuleren, vals spellen enz...Waarom niet?
Het gaat om het spel, niet om elkaar. Om te winnen moet je toch een beetje manipuleren denk ik...
Maar ik weet niet of Eric deze eliminatieronde zal redden..
ha ha ha ha ha
pi_31413931
Ik weet wel dat Erik het nog een beetje interessant houd. het programma draait zo'n beetje alleen maar om hem. 30% van het programma is erik aan het woord. 30% zijn andere over hem aan het praten, 30% is opvulling met beelden van de omgeving. en de overige 10% gaat over de rest of zo. maar ik vind die gozer echt alles behalve cool. het is echt een kneus gewoon.
pi_31414191
ik hoop dat erik vanavond exit gaat.... wat een flapdrol is dat zeg.... Echt een galbak
pi_31414224
Ik hoop op de exit van Jay, Het lijkt wel alsof iedereen ook bang is voor hem en wil wel eens zien hoe het is zonder hem.
Do it again now
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:21:54 #218
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_31415204
Heb aflevering van donderdag gister al gezien op internet en.

Ik ga niet spoilen dus als je wilt weten hoe en wat check hun website en bekijk het
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_31424451
Dus dat hele immuniteit gedoe ging dus gewoon nergens over?
Lekker raar als je het mij vraagt.

Maar goed, aan het voorstukje te zien zorgt Erik in ieder geval voor een grappig moment volgende week.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:24:57 #220
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31424620
Het is misschien alles al in elkaar gezet...Maar ik hoop dat ERIC wint! hah
ha ha ha ha ha
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:35:38 #221
32015 suus21
Andre rocks!
pi_31424981
volgens mij is het doorgestoken kaart en voelen ze aan dat als erik er nu uitgaat de kijkcijfers misschien minder worden...iedereen wil dat erik eruit gaat dus blijft ook iedereen kijken totdat ie eruit ligt. Erik zal er nog lang in blijven, daar zorgen de programmamakers wel voor.
fijn!
pi_31425379
Maar het is toch helemaal niet live?
Ik vind het zowiezo een beetje stom dat ze nu opeens die twist op einde erin gooide. had dat dan voor later bewaard, of had dan dat hele immuniteit gedoe niet gedaan of zo.
Maar ja, hij had ook alweer problemen met z'n nieuwe kamergenote, dus misschien volgende week.

En wat zei Gina nou over dat Erik in een huis met Marinus, Judith, Ellen en Valerie zo komen? Moeten de geëlimineerden weer in een huis samen of zo?
pi_31430570
quote:
En wat zei Gina nou over dat Erik in een huis met Marinus, Judith, Ellen en Valerie zo komen? Moeten de geëlimineerden weer in een huis samen of zo?
Ja vaag was dat , Ik vond Gina trouwens een mooie meid om te zien jammer dat ze er uit,
Er komen zo te zien nu ook geen nieuwe bewoners meer bij.
En die Erik in ze blote kont
Do it again now
pi_31435636
Kom er geen nieuwe bewoners meer bij?
Maar das toch best oneerlijk. Er liggen nu al vier vrouwen uit en pas een man, als je nieuwe niet meetelt.
pi_31438208
Wat is die Erik een zielig mannetje zeg, hij maakt zichzelf wijs dat ie een hoop voorstel en hij alles onder controle heeft, het is gewoon een lelijke nerd
pi_31444761
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:05 schreef robertvt het volgende:
Kom er geen nieuwe bewoners meer bij?
Maar das toch best oneerlijk. Er liggen nu al vier vrouwen uit en pas een man, als je nieuwe niet meetelt.
Ey dat klopt idd niet
Do it again now
pi_31446119
Hoe doorzichtig dat ze Eric in het spel willen houden.
pi_31519590
die melissa denkt dat ze de slimste is en de enige die het spel zou mogen winnen. K%@#$T toch op t$#@$ingwijf, doe gewoon je eigen ding. Ze is bang voor erik lijkt wel. ze schijten voor hem, melissa en jay vooraan. en die anderen lopen achter die H#$R aan.
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:43:50 #229
80382 manny
30 is best veel
pi_31519902
Ik zie het net voor het eerst: Die Erik is wel een redelijk koning zo te zien. Ga na de reclame nog maar een deeltje kijken
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_31521232
Wat was er nou zo verkeerd aan dat Tim bij die meiden gaat zitten?
pi_31531324
Erik de psycho..
pi_31538642
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:33 schreef mikerw het volgende:
die melissa denkt dat ze de slimste is en de enige die het spel zou mogen winnen. K%@#$T toch op t$#@$ingwijf, doe gewoon je eigen ding. Ze is bang voor erik lijkt wel. ze schijten voor hem, melissa en jay vooraan. en die anderen lopen achter die H#$R aan.
Ja irritande mensen he die Jay en Melissa
Do it again now
pi_31538928
Eric schijnt trouwens te zijn betaald door 'Paradise Hotel'.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:00:05 #234
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_31540402
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:55 schreef Nano het volgende:
Eric schijnt trouwens te zijn betaald door 'Paradise Hotel'.
Oja..., bron ?
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_31544789
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ja irritande mensen he die Jay en Melissa
ja, dit zijn figuren die in nederland op een brommer zouden zitten als sjonnie en anita, 10 jaar geleden, echter nog dommer en irritanter. maar vooral die slettebak melissa, jay is bang voor haar, en de rest-1 ook. upd.22:48 kan erik nu ze zijn spullen hebben doorzocht niet de kleren van al die galbakken van die rots afpleuren??

[ Bericht 9% gewijzigd door mikerw op 18-10-2005 22:49:22 ]
pi_31555133
Ik vind Melissa wel een tof wijf! Jay vind ik ook wel ok. EN Tim is leuk
Ik vind Sarah een klotewijf en die Samantha!
pi_31556519
Di melissa is echt ZO VERSCHIKKELIJK DOM dat is gewoon niet normaal meer. Ik snap echt niet wat jullie daar cool aan kunden vinden. Ze heeft alleen dikke tieten, maar die zijn nep, dus daar heb je ook niks aan. Voor de rest is het echt te erg gewoon. Ze praat heel veel en heel snel, maar het slaat compleet nergens op wat er uit haar mond komt. Ze gebruikt allerlei woorden waarvan ze zelf de betekenis niet eens weet volgens mij want ze passen totaal niet in de rest van zin.

Erik is wel cool overigens, die zorgt tenminste voor wat spanning Fantastisch hoe ie gister zat te vertellen hoe ie ze zo lekker kon stangen met een lachje, meesterlijk
pi_31556580
Ik vind dat Jenneke of Oriana weg moet. Eigenlijk allebei, de rest is top.
pi_31561045
quote:
Fantastisch hoe ie gister zat te vertellen hoe ie ze zo lekker kon stangen met een lachje, meesterlijk
Dat moet ik gemist hebben dan. Ik heb alleen Melissa en Roxanne daarover horen praten.

En Jenneke of Oriana moet ook weg. Je kan er wel vanuit gaan dat Oriana het wordt.
pi_31568458
Die Erik blijft toch een ongelofelijke psycho.... en dat wijf wat de boel loopt te verraden (weet haar naam niet) die moet ook opzouten, wat een achterbakse teef. eerst met de dames zijn kamer doorzoeken en dan klikken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31568549
Nou het klikspaantje heet dus Sarah, en mark my words, die gaat er morgen dus voor zorgen dat Erik niet naar huis gaat.

Wat een achterbakse teef zeg...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31568577
Morgen ligt Erik er wss wel uit denk ik ...

En god mensen, hou toch eens op met dat woordje "psycho"...melissa zegt het 1 keer en vervolgens zegt iedereen het 10x

Ik vind het wel mee vallen, hij heeft gewoon wat dingen genoteerd...heel normaal. je kan nooit alles van iedereen onthouden, iedereen vergeet altijd dat het een SPEL is waarin je iedereen zo goed mogelijk moet kunnen inschatten.
pi_31568600
Morgen gaat Marvin dus naar huis, de preview veraad erg veel..

'Vieze vuile kankerslet!' --> Jay
  woensdag 19 oktober 2005 @ 23:04:07 #244
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31568607
morgen blijft erik idd zo te zien en sarah krijgt de volle lading.

maja wat mij betreft blijft erik er zo lang mogelijk in. vind het wel lache hoe die het hele hotel op stelten krijgt
pi_31568909
Tsja, het is wel overduidelijk dat Marvin eruit gaat.

Toch ook best toevallig dat Marvin schijnbaar ook als eerstvolgende 'out' ging in de notities van Erik.
pi_31568961
Komen er nou nog nieuwe mensen bij?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 23:24:49 #247
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_31569155
melissa mag er ook snel uit trouwens. om je ontiegelijk aan te ergeren dat wijf, bah
pi_31569260
Ik heb de afgelopen tijd niet meer gekeken. Is er eigenlijk al geneukt?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 23:29:20 #249
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_31569293
Erik
The more debt, the better
pi_31569350
ik vind het alleen maar terecht als Marvin eruit gaat, wat een saaie & volkomen kleurloze sul is dat
Melissa is gewoon de Toni, geweldig dat ze dat hebben kunnen vinden zeg
en Erik, ik vond hem eigenlijk wel leuk voor het programma, maar het is nu een beetje te, sorry maar de Erik show wordt een beetje teveel uitgemolken, is niet leuk meer nu
Geef Tim maar wat meer aandacht, hij kan volgens mij ook best sneaky zijn [ nou ja dat hoop ik althans]

ik wel dat er nog nieuwe mensen komen, ze melden het neem ik aan gewoon als de 'finale' begint.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')