Afbouwen is voor mij geen serieuze optie, want dat heb ik al een aantal keer geprobeerd, en dan zak ik weer enorm terug.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Misschien is dat ook handig voor jullie, dat je langzaam gaat afbouwen!
Oh bedankt, daar kunnen wij onze huisarts op wijzen. Top!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:03 schreef poemojn het volgende:
Je kunt ook wel iets met deze link denk ik: http://www.rivm.nl/preven(...)formatie_Service.jsp
Je psychiater/huisarts kan met hen bellen om de gevolgen van medicijnen tijdens zwangerschap en borstvoeding te bespreken. Zij hebben daarover veel recente info in huis.
Ik neem geen baby, mijn vriend en ik hopen er een te krijgen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:05 schreef SP het volgende:
Is het nemen van een baby wel zo'n slimme zet als je jezelf al met moeite aankunt?
zo bedoel ik het ook niet, maar als je nogal afhankelijk van de anti depresiva bent zit er toch iets niet helemaal goed en een baby erbij maakt het leven over het algemeen niet makkelijker....quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:07 schreef BorrowedWings het volgende:
[..]
Ik neem geen baby, mijn vriend en ik hopen er een te krijgen.
En hoe bedoel je dat ik mezelf al met moeite aankanIk ben niet gek, of zo, hoor.
Het is dan ook geen lichtvaardige beslissing die wij nemen. Jarenlang heb ik met de overtuiging geleefd dat ik nooit aan een kind zou kunnen beginnen vanwege mijn antidepressiva. Maar nu gaat alles een tijd goed en is voor ons de tijd rijp aan het raken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef SP het volgende:
[..]
zo bedoel ik het ook niet, maar als je nogal afhankelijk van de anti depresiva bent zit er toch iets niet helemaal goed en een baby erbij maakt het leven over het algemeen niet makkelijker....
In sommige gevallen vind ik dat idd...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:15 schreef BorrowedWings het volgende:
Mensen met een mankementje, in mijn geval een stofje te weinig, zouden anders geen kinderen mogen?
We hebben het nu niet over sommige gevallen, ik in ieder geval niet. Ik heb het over mijn geval. En ik ben mij over mijn geval aan het informeren. En mocht alsnog het advies komen dat het niet raadzaam is (van professionals die mij kennen) zal ik dat advies zeer waarschijnlijk volgen. Maar op dit moment is het juist zo dat professionals (die mij kennen) zeggen dat het geen enkel probleem is. Ik wil dat zeker weten en probeer zo breed mogelijk aan advies te komen. Omdat ik serieus ben.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:18 schreef Igraine het volgende:
[..]
In sommige gevallen vind ik dat idd...
Vat het niet te persoonlijk op, maar misschien zijn sommige mensen met dit soort "mankementen" inderdaad niet geschikt om kinderen te nemen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:15 schreef BorrowedWings het volgende:
[..]
Het is dan ook geen lichtvaardige beslissing die wij nemen. Jarenlang heb ik met de overtuiging geleefd dat ik nooit aan een kind zou kunnen beginnen vanwege mijn antidepressiva. Maar nu gaat alles een tijd goed en is voor ons de tijd rijp aan het raken.
Mensen met een mankementje, in mijn geval een stofje te weinig, zouden anders geen kinderen mogen?
Hee, jij vraagt iets, ik geef antwoord...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:22 schreef BorrowedWings het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over sommige gevallen, ik in ieder geval niet. Ik heb het over mijn geval. En ik ben mij over mijn geval aan het informeren. En mocht alsnog het advies komen dat het niet raadzaam is (van professionals die mij kennen) zal ik dat advies zeer waarschijnlijk volgen. Maar op dit moment is het juist zo dat professionals (die mij kennen) zeggen dat het geen enkel probleem is. Ik wil dat zeker weten en probeer zo breed mogelijk aan advies te komen. Omdat ik serieus ben.
Als ik behandeld wil worden als een zestienjarige blonde bimbo die niet weet hoe je kinderwens schrijft laat ik dat wel weten, goed?
Dit was ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 20 juli 2005 16:05 schreef SP het volgende:
Is het nemen van een baby wel zo'n slimme zet als je jezelf al met moeite aankunt?
Misschien moet je daar zelf dan eens mee beginnen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:32 schreef BorrowedWings het volgende:
Fijn. Nu weer een paar reacties van mensen die buiten hokjes kunnen denken.
Gaat niet vanzelf hoor. Misschien moet je je toch wat beter laten voorlichten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:07 schreef BorrowedWings het volgende:
[..]
Ik neem geen baby, mijn vriend en ik hopen er een te krijgen.
Voor zover ik weet is Seroxat een zwaarder middel dan Prozac. Ik weet wel dat Seroxat jaren geleden al tijdens de zwangerschap gebruikt mocht worden, maar niet tijdens het geven van borstvoeding. Via de borstvoeding komt het medicijn sneller bij de baby terecht. Dat heb je zelfs al met pittig eten!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:26 schreef BorrowedWings het volgende:
Mijn vraag spitst zich toe op antidepressiva en zwangerschap. Dus kunnen we het alsjeblieft hebben over het medische aspect?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |