De basis van mijn elftal is hetzelfde als vorig seizoen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben nu nog bezig mijn elftal samen te stellen
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
Binnenkort komt de Fok! Voetbalmanager ook weer online.
Ja dat kennen we van vorig jaarquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
meldt je ook ff aan bij de subleaguequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:06 schreef Jajong het volgende:
Ik heb me ingeschreven, misschien dat ik dit jaar de top10000 kan halen![]()
En nu niet meer stout zijn hèquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef DeTolk het volgende:
Jajong en Clau, allebei toegevoegd
thxquote:
Wordt het weer een centraal topic voor alle managers of per manager een eigen topic?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
* Spideyman is in 1998 als 3e geeindigd. Een paar sportschoenen gewonnenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
meldt je ook ff aan bij de subleague
vorig jaar werd ik 3566e![]()
ok daar ook maar even inschrijvenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
CVHJ is natuurlijk wel veel leukerquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De VI-league is natuurlijk een stukje groteer dan de DVHN manager.
Bij CVHJ is dat al zo zolang ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Flauw dat je tegenwoordig moet betalen voor al die spelletjes.
Van de Hools heb ik die vorig jaar gewonnen, omdat niemand het meer bijhield aan het eind.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
M'n vader had met CVHJ ook maar 2 van de 5 keer gewisseld.... Vond ie et gek dat ie geen punten kreeg voor Maxwell en Kromkampquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van de Hools heb ik die vorig jaar gewonnen, omdat niemand het meer bijhield aan het eind.![]()
Jij bent Manucharyan zeker??quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Babos
Vlaar - Maduro - Majstorovic - Bodnar
Janssen - Kruys - Vayrynen
Kuijt - Nevland - Samaras
Moens
O'Brien
Krohn-Dehli
Vonlanthen
Je bent toegevoegd hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Alleen paste Manucharyan niet in mijn team omdat ik anders teveel budget overhield.
Was aanvankelijk wel van plan hem in mijn team te stoppen.![]()
Je mag 15 miljoen uitgeven voor 15 spelers.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Leuk team, Spidey. Alleen van Loo ipv Pieckenhagen? Werkt het met budgetten?
Kwam een kwart miljoen tekort, dus dan maar een reservekeeper. Blijft een gok natuurlijk, maar het komt niet vaak voor dat een eerste keeper vervangen wordt. (blessures daar gelaten).quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Leuk team, Spidey. Alleen van Loo ipv Pieckenhagen? Werkt het met budgetten?
Ja en Ja, maar ik heb de regels verkeerd gelezen dus ik moet me team zo'n beetje totaal anders in gaan richten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
O'Brien vind ik een grote gok, Longuet was zeker budgetbesparend?
Lijkt mij ook. En 4 euro voor een jaar vind ik nou niet zo ergquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:29 schreef Dos37 het volgende:
Dat het geld kost is trouwens meer denk ik dat mensen zich niet met 10 teams gaan inschrijven.
Te duur? Terwijl de spelers juist zo goedkoop zijn dit jaar??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:05 schreef 9christensen het volgende:
Zo ik ben bezig met team samenstellen maar kom steeds te duur uit
oh ja het team was niet geldigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Te duur? Terwijl de spelers juist zo goedkoop zijn dit jaar??
Ik vond juist dat dit jaar de spelers erg goedkoop zijn...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef raptorix het volgende:
Heb me aangemeld
[afbeelding]
Wat ik goed vind is dat de budgetten lekker krap zijn, op deze manier komt het veel meer aan op goed inkopen.
Ik heb nog nooit zo makkelijk een team kunnen maken als dit jaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef raptorix het volgende:
Heb me aangemeld
[afbeelding]
Wat ik goed vind is dat de budgetten lekker krap zijn, op deze manier komt het veel meer aan op goed inkopen.
Ik heb een bijna geheel andere (tot mijn spijt...)quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vond juist dat dit jaar de spelers erg goedkoop zijn...
Volgens mij heeft iedereen dezelfde voorhoede trouwens
ja had ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:44 schreef raptorix het volgende:
Wat irritant is, is dat het met firefox niet helemaal lekker werkt, zo kon ik een speler niet meer weghalen![]()
En ik wist niet zeker of je na het bevestigen nog mocht wisselen, dus kon ik weer opnieuw beginnen
... (A)quote:Je bent aangemeld als kandidaatlid van deze subleague.
De beheerder van de subleague moet je nog toelaten voordat je echt lid bent.
Dat moet sarcasme zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef raptorix het volgende:
Heb me aangemeld
[afbeelding]
Hoeveel zijn dat er inmiddels?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:06 schreef DeTolk het volgende:
Iedereen die zich tot vandaag heeft aangemeld bij de subleague is toegevoegd
Zeker spijt van Polak?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb een bijna geheel andere (tot mijn spijt...)
Mjah weet niet, ik kwam gewoon totaal niet uit met mijn budget en heb echt flink moeten schuiven.quote:
Hij is met vakantie, de rest wordt pas na zijn vakantie toegelaten, dus daar is nu ff geen zicht op, maar volgens mij al redelijk watquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 01:13 schreef clauwheee het volgende:
Hij is met vakantie, de rest wordt pas na zijn vakantie toegelaten, dus daar is nu ff geen zicht op, maar volgens mij al redelijk wat
DeTolk is niet de admin van die league?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:11 schreef DeTolk het volgende:
stuk of 12 a 13 nu in totaal
Jawel, maar had niet zo snel gezien dat ie nog ff had gereageerdquote:Op zondag 31 juli 2005 01:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
DeTolk is niet de admin van die league?
Dat idee had ik al, ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:29 schreef clauwheee het volgende:
Jawel, maar had niet zo snel gezien dat ie nog ff had gereageerd![]()
Bij VI kon je verleden jaar 25k winnenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:46 schreef Dieptriest het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven (Throwing Copper).
Volgens mij is dit het 10e seizoen, en bij 8 ervan ben ik in de top 1000 geeindigd.
Beste positie was 161e.
Over de prijzen: Die mogen niet hoog zijn ivm Wet op de kansspellen.
Maar inschrijfgeld vind ik idd wel fors.
Daar kwam ik ook achterquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:26 schreef Roellio het volgende:
Wat doe jij met Meerdink, spideyman? Ik heb 'm ook in de basis, maar die kerel is volgens mij nog steeds geblessseerd.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:04 schreef Roellio het volgende:
Hmmz... kun je dat voor morgen nog probleemloos veranderen dan?
Nee hoor, ik had alleen gezien dat jij ook Meerdink opgesteld had en was benieuwd naar jouw oplossing.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja hoor.
Niet stiekem mijn team kopieren he!![]()
Die speelde bij Sparta toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is Marco de Borst?
ah, de 15 meest irritante eredivisiespelers uitgezocht neem ik aan?quote:
Oke, vandaar. Hij is me ook niet opgevallen bij de SMS6 samenvattingen vorig jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
Speelde vorig seizoen 2 x mee met Sparta in de eerste divisie. Ik ken hem van Spijkenisse.
Nee, er zit sowieso 1 Ajax-speler tussen, dus 15 is niet mogelijk......quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah, de 15 meest irritante eredivisiespelers uitgezocht neem ik aan?
Was tot 5 uur geloof ik .quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:31 schreef S-Two het volgende:
Je kan je tot vanavond opgeven? (dan ga ik het niet meer redden)
Kut, wou het de vakantie al doen, maar deze week hele week werken en trainen dus er niet meer aan gedacht/er aan toegekomen.quote:
15.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:11 schreef Spideyman het volgende:
9 punten voor Arveladze
Waarom zo'n dure reservekeeper? En dan ook nog van een goeie club als Twente.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:24 schreef DeTolk het volgende:
Keepers
basis Bas Roorda FC Groningen 500000
reserve Sander Boschker FC Twente 750000
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:11 schreef Spideyman het volgende:
9 punten voor Arveladze, 6 voor Vlaar c.s.
Vaduz en DD hebben dus al een lichte voorsprong....
6 punten per goal per aanvaller dus?quote:
Net als Huntelaar, Kuyt, Kalou, Vennegoor, Nevland en Van Hooijdonk (in minder mate). Allemaal spitsen die er zeer waarschijnlijk wel 15 in prikken dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee precies, wel opvallend dat Shota in zo weinig DVHN Fok! team voorkomt. Leek me wel een zekerheidje.
Ik had Boschker eerst als basiskeeper staan, maar toen hoorde ik dat ie geblesseerd is. en het was al 5 minuten voor sluitingstijd... weinig tijd om alles om te gooien dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zo'n dure reservekeeper? En dan ook nog van een goeie club als Twente.
Yep, 6 punten voor een doelpunt van een aanvaller.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:12 schreef Spideyman het volgende:
6 punten per goal per aanvaller dus?
ben zeker nog in de war met de VIleague...
meestal zondag avond laatquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:39 schreef Roellio het volgende:
Die punten toekenning hè, hoelang duurt dat?
Precies. Wel jammer dat Reuser die pingel miste (maar ik gun het RKC wel, dus...)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee precies, wel opvallend dat Shota in zo weinig DVHN Fok! team voorkomt. Leek me wel een zekerheidje.
Denk het niet. Of je moet heel verlegen om geld zitten, maar van Heerenveen zou ik persoonlijk alleen Huntelaar, Samaras of Hansson opstellen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:41 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik zit ook nog in een andere subliek waarin iemand Hjalte Nørregaard heeft opgesteld.
Nou speelde die gast niet gister, maar is dat een speler om rekening mee te houden?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Dylan Dog Capocannonieri 's-Hertogenbosch 49 Vaduz De holbewoners Rijssen 38 wattafakka The Wankers Zwolle 33 Hein Luinstra Marmaris '05 Roden 33 KaSeCo Team Manucharyan Roermond 33 Edwin Sikkema Throwing Copper Hoogezand 30 Claudia Scholte Clauwheees Groningen 30 Spideyman De Seriewoordenaars Deventer 30 Sebastiaan Tauran FC Tauran Groningen 29 P. Tolk Team Tolk Zaandam 27 Bjoro 1. FC Bjoro Hoofddorp 27 9christensen 9christensen Geesteren 24 Ewout Dos 6 Ultra Vriezenveen 23 Raptorix Team Raptorix amsterdam 21 |
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie, die DD neemt gelijk een flinke voorsprong.
kan dat financieel technisch gezien dan welquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:31 schreef Bjoro het volgende:
Je zal toch een team hebben met:
Roorda
Hansson
Wisgerhof
Tiendali
Drost
Pardo
Cocu
Janssen
Hogendorp
Arvaladze
Kone
kom je toch al snel uit op 96 punten !
Dat vast wel, maar 2 Heerenveen spelers is toch echt teveel van het goedequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
kan dat financieel technisch gezien dan wel![]()
![]()
niet eens op geletquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat vast wel, maar 2 Heerenveen spelers is toch echt teveel van het goede
ach je komt slechts 1,75 tekortquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:54 schreef DeTolk het volgende:
kan dat financieel technisch gezien dan wel![]()
![]()
wel in goed gezelschapquote:
FC Schwalbe???quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:11 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco meldt zich ondanks dramatisch begin (Cornelisse) ook aan.
J.
Valt me niks tegen, binnen dit toch gerenommeerde gezelschap.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Nieuwkomer Arne er ook nog eens voorbij.
[Centraal] FC Groningen #5 Een goed begin is het halve werk!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:04 schreef Jajong het volgende:
Weet iemand of Nevland langdurig is geblesseerd trouwens?
Stond ook al op de vorige pagina hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:15 schreef DeTolk het volgende:
stand
Ja maar daar ontbrak sowieso 1 uitermate belangrijk persoonquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Stond ook al op de vorige pagina hoor
Begin van de zondagavond zijn de resultaten al verwerkt.
niet nodig !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:02 schreef DeTolk het volgende:
Iemand z'n team al aangepast na de 1e speelronde?
idd, m'n vader had ook 27 punten en die heeft z'n team rigoureus aangepast...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet nodig !
ik geloof in de lange termijn kracht van mijn team![]()
Nevland en Cornelisse eruitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:48 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet ook nog maar even kijken of ik wat aanpassingen moet doen
Vlaar zal ook nog niet echt voor punten gaan zorgen...en Cornelisse maakte het inderdaad wel erg bont vant weekend!quote:
goed plan !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zat er aan te denken om een minisite te maken met een overzicht van gebleseerde en geschorste spelers, erg handig voor dit soort zaken. Als er wat mensen vrijwillig redacteur willen zijn ben ik wel bereid de site te bouwen en te hosten.
Goed idee!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zat er aan te denken om een minisite te maken met een overzicht van gebleseerde en geschorste spelers, erg handig voor dit soort zaken. Als er wat mensen vrijwillig redacteur willen zijn ben ik wel bereid de site te bouwen en te hosten.
Die heb ik vanmiddag gewisseld voor Arveladzequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:49 schreef DeTolk het volgende:
iig geen doelpunten van v. Hooijdonk :
Nou en? Je hebt een goeie reserve.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn aanvallers:
E. Nevland
G. Samaras
D. Kuyt
Reserve: J. Vonlanthen
Ik was vergeten te wisselen.
Maar Vonlanthen scoordequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt een goeie reserve.
Nevland komt toch wel snel weer terug.
Ja, precies, en Nevland doet niet mee, dus krijgt-ie Vonlanthen.quote:
Zit wat in...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, precies, en Nevland doet niet mee, dus krijgt-ie Vonlanthen.
quote:
* Spideyman heeft hem ook gewisseld.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:37 schreef clauwheee het volgende:
DD
Van Hooijdonk, die had ik voor de speelronde van afgelopen weekend al gewisseld
De vraag is natuurlijk hoe blij je daarmee moet zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Spidey heeft goede zaken gedaan met Kone, nu heeft hij twee PSV'ers.
Ik ook, maar je mag 5x wisselen en dan in elke linie... Op zich niet verkeerd nu je een redelijk beeld hebt van iedereen om eventueel een aanspassing te doen. Ik denk dat ik een Willem II-er bijv in de reserves gooi en een RKC-er erin.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Na drie wedstrijden wisselen vind ik wel erg vroeg.
Heb niks gewisseld, hoefde volgens mij ook niet.. Hopen op weer een goede ronde en Vaduz voorbijquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik al gefixt, moet m'n eerste plek natuurlijk wel vast houden.
quote:Keepers
basis Arno van Zwam NAC Breda 250000
reserve Gábor Babos NEC 750000
Verdedigers
basis Nigel de Jong Ajax 1250000
Michael Jansen Vitesse 750000
Ramon Zomer FC Twente 750000
Virgilio Teixeira RKC Waalwijk 750000
reserve Dwight Tiendalli FC Utrecht 500000
Middenvelders
basis Martijn Reuser Willem II 750000
Sérgio Roda JC 1000000
Phillip Cocu PSV 1750000
reserve Jorge Acuña RBC Roosendaal 750000
Aanvallers
basis Klaas-Jan Huntelaar SC Heerenveen 1250000
Shota Arveladze AZ 1250000
Dirk Kuijt Feyenoord 2000000
reserve Erik Nevland FC Groningen 1250000
Totaal: 15000000
Deze opstelling is geldig vanaf ronde 4 tot en met ronde 34
Aantal keer gewisseld: 3
heb niet zo'n spijt van het inbrengen van Shotaquote:Op zondag 11 september 2005 01:07 schreef -Vaduz- het volgende:
3 keer gewisseld al, dat is niet ideaal.
Ik ook nietquote:Op zondag 11 september 2005 01:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb niet zo'n spijt van het inbrengen van Shota
quote:Op maandag 12 september 2005 10:36 schreef Bjoro het volgende:
volgens mij staan de punten van ronde 4 nu erop !
idd klotezooi !quote:Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef Spideyman het volgende:
shitshit. directe rode kaart voor Huntelaar. -8
quote:Op zondag 18 september 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo Clauwheee komt dichtbij, die domme Klaas Jan ook.
Als ie zich vandaag niet heeft voorgesteld in dit topic, dan verwijder ik hem.quote:Op zondag 18 september 2005 22:49 schreef Spideyman het volgende:
er staat een of andere flapdrol boven Vaduz in de subleague
kvind het persoonlijk een beetje laat om nog iemand toe te laten (behalve als het een VBL-regular is)
Fijn. Dan sta ik weer tweedequote:Op maandag 19 september 2005 08:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als ie zich vandaag niet heeft voorgesteld in dit topic, dan verwijder ik hem.
Ik heb hem nogquote:Op woensdag 21 september 2005 20:58 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme, wissel ik Maduro vanmiddag. Scoort ie nu... Volgens mij telt ie nu niet meer mee.
dacht ik ook, maar na 90 minuten is het een gelijkspel (-2) en heeft ie een gele kaart (-3) achter z'n naam staanquote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef Zwansen het volgende:
maar goed ik heb Sneijder nu. Dat verzacht de pijn enigzins.
En terecht. Zomaar ff in wat subleagues binnenvallen als je toevallig veel punten hebt én niks met VBL te maken hebt vind ik nie kunnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:25 schreef DeTolk het volgende:
Sebastian is verwijderd
Ikquote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En terecht. Zomaar ff in wat subleagues binnenvallen als je toevallig veel punten hebt én niks met VBL te maken hebt vind ik nie kunnen.
Konijn zit weer op z'n troon, wie stoot hem als eerste eraf?
Jaquote:Op donderdag 22 september 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bedoelt van de wedstrijd gisteren?
Das mooiquote:Op donderdag 22 september 2005 17:54 schreef Zwansen het volgende:
Deze wedstrijd telt voor speeldronde 6 mee. Komend weekend dus.
oh oh oh, lekker arrogant meneertje Vaduz.quote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
39 voor mij volgens mij, slechte ronde.
Ik gok deze week ergens in de 40, met die van woensdag erbij tenminste.quote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
39 voor mij volgens mij, slechte ronde.
De hete adem voel ik al wel in m'n nek.quote:Op zondag 25 september 2005 20:32 schreef clauwheee het volgende:
Vaduz ik blijf je op de hielen zitten hoor
quote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De hete adem voel ik al wel in m'n nek.![]()
Heb ik ook last vanquote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef Jajong het volgende:
Wat een dramade helft van mijn basisspelers zijn geblesseerd / geschorst etc.
NIET doen, Kone is ook geen top aankoop.quote:Op maandag 26 september 2005 09:43 schreef Spideyman het volgende:
Ik zit nu dus te twijfelen om Filipovic 'aan te trekken'.
Als je dat nu doet heb je straks 2 PSV-ers in je team. Aan de andere kant zal Ball er over 2 maanden weer bij zijn en zal Filipovic dan bij ws PSV op de bank belanden, of niet want dat is ongewis.
wat zouden jullie doen?
Ik heb Filipovic er al bij zitten. Die haalt bij PSV iig meer punten dan bij Roda ..quote:Op maandag 26 september 2005 09:43 schreef Spideyman het volgende:
Ik zit nu dus te twijfelen om Filipovic 'aan te trekken'.
Als je dat nu doet heb je straks 2 PSV-ers in je team. Aan de andere kant zal Ball er over 2 maanden weer bij zijn en zal Filipovic dan bij ws PSV op de bank belanden, of niet want dat is ongewis.
wat zouden jullie doen?
Ik vind hem ook geen topper (Filipo), maar de verdediging van PSV houdt vaak de nul en dat is toch waar verdedigers in CvhJ hun extra punten vandaan halen. Plus het feit dat PSV relatief meer winstpartijen behaalt (+3) dan andere clubs... moeilijk moeilijkquote:Op maandag 26 september 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
NIET doen, Kone is ook geen top aankoop.
Nouja, je hebt dan 3 spelers van PSV, die sowieso top3 worden. Dat zijn veel punten.quote:Op maandag 26 september 2005 09:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen topper (Filipo), maar de verdediging van PSV houdt vaak de nul en dat is toch waar verdedigers in CvhJ hun extra punten vandaan halen. Plus het feit dat PSV relatief meer winstpartijen behaalt (+3) dan andere clubs... moeilijk moeilijk
Koné is inderdaad nog niet echt op dreef. Hopelijk komt dat nog
Ware het niet dat Bouma (mijn eerst gekozen PSV-er) 1 week na het aantrekken van Koné vertrok naar Aston Villaquote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja, je hebt dan 3 spelers van PSV, die sowieso top3 worden. Dat zijn veel punten.
Ah ja dat is ook zoquote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ware het niet dat Bouma (mijn eerst gekozen PSV-er) 1 week na het aantrekken van Koné vertrok naar Aston Villawisselbeurt verkloot dus... (heb nu dus 1 PSV-er in mijn team: Koné)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |