Dat vast wel, maar 2 Heerenveen spelers is toch echt teveel van het goedequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
kan dat financieel technisch gezien dan wel![]()
![]()
niet eens op geletquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat vast wel, maar 2 Heerenveen spelers is toch echt teveel van het goede
ach je komt slechts 1,75 tekortquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:54 schreef DeTolk het volgende:
kan dat financieel technisch gezien dan wel![]()
![]()
wel in goed gezelschapquote:
FC Schwalbe???quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:11 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco meldt zich ondanks dramatisch begin (Cornelisse) ook aan.
J.
Valt me niks tegen, binnen dit toch gerenommeerde gezelschap.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Nieuwkomer Arne er ook nog eens voorbij.
[Centraal] FC Groningen #5 Een goed begin is het halve werk!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:04 schreef Jajong het volgende:
Weet iemand of Nevland langdurig is geblesseerd trouwens?
Stond ook al op de vorige pagina hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:15 schreef DeTolk het volgende:
stand
Ja maar daar ontbrak sowieso 1 uitermate belangrijk persoonquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Stond ook al op de vorige pagina hoor
Begin van de zondagavond zijn de resultaten al verwerkt.
niet nodig !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:02 schreef DeTolk het volgende:
Iemand z'n team al aangepast na de 1e speelronde?
idd, m'n vader had ook 27 punten en die heeft z'n team rigoureus aangepast...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet nodig !
ik geloof in de lange termijn kracht van mijn team![]()
Nevland en Cornelisse eruitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:48 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet ook nog maar even kijken of ik wat aanpassingen moet doen
Vlaar zal ook nog niet echt voor punten gaan zorgen...en Cornelisse maakte het inderdaad wel erg bont vant weekend!quote:
goed plan !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zat er aan te denken om een minisite te maken met een overzicht van gebleseerde en geschorste spelers, erg handig voor dit soort zaken. Als er wat mensen vrijwillig redacteur willen zijn ben ik wel bereid de site te bouwen en te hosten.
Goed idee!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zat er aan te denken om een minisite te maken met een overzicht van gebleseerde en geschorste spelers, erg handig voor dit soort zaken. Als er wat mensen vrijwillig redacteur willen zijn ben ik wel bereid de site te bouwen en te hosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |