6 punten per goal per aanvaller dus?quote:
Net als Huntelaar, Kuyt, Kalou, Vennegoor, Nevland en Van Hooijdonk (in minder mate). Allemaal spitsen die er zeer waarschijnlijk wel 15 in prikken dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee precies, wel opvallend dat Shota in zo weinig DVHN Fok! team voorkomt. Leek me wel een zekerheidje.
Ik had Boschker eerst als basiskeeper staan, maar toen hoorde ik dat ie geblesseerd is. en het was al 5 minuten voor sluitingstijd... weinig tijd om alles om te gooien dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zo'n dure reservekeeper? En dan ook nog van een goeie club als Twente.
Yep, 6 punten voor een doelpunt van een aanvaller.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:12 schreef Spideyman het volgende:
6 punten per goal per aanvaller dus?
ben zeker nog in de war met de VIleague...
meestal zondag avond laatquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:39 schreef Roellio het volgende:
Die punten toekenning hè, hoelang duurt dat?
Precies. Wel jammer dat Reuser die pingel miste (maar ik gun het RKC wel, dus...)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee precies, wel opvallend dat Shota in zo weinig DVHN Fok! team voorkomt. Leek me wel een zekerheidje.
Denk het niet. Of je moet heel verlegen om geld zitten, maar van Heerenveen zou ik persoonlijk alleen Huntelaar, Samaras of Hansson opstellen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:41 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik zit ook nog in een andere subliek waarin iemand Hjalte Nørregaard heeft opgesteld.
Nou speelde die gast niet gister, maar is dat een speler om rekening mee te houden?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Dylan Dog Capocannonieri 's-Hertogenbosch 49 Vaduz De holbewoners Rijssen 38 wattafakka The Wankers Zwolle 33 Hein Luinstra Marmaris '05 Roden 33 KaSeCo Team Manucharyan Roermond 33 Edwin Sikkema Throwing Copper Hoogezand 30 Claudia Scholte Clauwheees Groningen 30 Spideyman De Seriewoordenaars Deventer 30 Sebastiaan Tauran FC Tauran Groningen 29 P. Tolk Team Tolk Zaandam 27 Bjoro 1. FC Bjoro Hoofddorp 27 9christensen 9christensen Geesteren 24 Ewout Dos 6 Ultra Vriezenveen 23 Raptorix Team Raptorix amsterdam 21 |
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie, die DD neemt gelijk een flinke voorsprong.
kan dat financieel technisch gezien dan welquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:31 schreef Bjoro het volgende:
Je zal toch een team hebben met:
Roorda
Hansson
Wisgerhof
Tiendali
Drost
Pardo
Cocu
Janssen
Hogendorp
Arvaladze
Kone