Biezb heeft ook echt meer een toeterquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:38 schreef Igraine het volgende:
Leuk meiden, ziet er allemaal goed uit!![]()
Jeez, wat een verschil tussen Vicky en Biezb!Vicky heeft meer eenzelfde soort buikje als ik, ook met een 'vouwtje'....
alle buikjes zijn welkom hehquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Zal ik die van mij dan ook showen als tegenhanger?
Ja, mietje...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:46 schreef Girly het volgende:
alle buikjes zijn welkom heh![]()
*die firefox, of hoe die gast heette, heeft afgehaakt*
Zou daar interesse voor zijn? Buiken na de bevalling? Ik vind dat dat sowieso eens wat vaker gemeld zou mogen worden in "de boeken".quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Zal ik die van mij dan ook showen als tegenhanger?
dat heb ik hier volgens mij ook ooit eens geroepen, dus pas op voor je er erg in hebt heb je echt zelf zo'n buik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:31 schreef PM-girl het volgende:
ik wil ook zo'n buik (met een baby er in dan he!)
ik schiet op en neerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:07 schreef Martineke het volgende:
* Martineke heimwee heeft
zie zon mooie buikkies voorbij komenJelief met een flinke buik, randa-v die al lekker groeit, Girly met een mooi klein beginnetje, evenstar die ineens vooruit schiet, en dan niet te vergeten Renegate die ook al zon mooi buikje heeft met een beebje erin
Belana begint ook alen Biebz ook al met zon mooie grote buik.
en ook ik heb een hangzak
FlyingFox heeft afgehaakt omdat wij nog lang niet zwanger zijn en er niks te showen valt dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:46 schreef Girly het volgende:
*die firefox, of hoe die gast heette, heeft afgehaakt*
zit ook wel wat spek van mezelf bijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:40 schreef _evenstar_ het volgende:
dat worden lekkere spekkies in je buik vicky
jaja gaat hard!! Hoef ook nog maar een kleine 8 weekjes..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:45 schreef Fuente het volgende:
Mooie buik hoor Vicky! Schiet ook al aardig op zo he
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef Stiekemurd het volgende:
zo de knetter! geweldige buik Fuenteeen beetje de LadyS buik van 2005
Ja de laatste 4 dagen heb ik wel erg veel last van m'n rug, maar m'n buik is de laatste week ook nog onwijs gegroeid voor m'n gevoel (nieuwe striemen en voelt gewoon zwaarder).quote:
Oh echt doe es vertellenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:56 schreef Saffier het volgende:
Loena jij kan t weten idd!! Leuk weer eens wat van je te lezen! Vertel eens hoe het met je jongens gaat?! wist je dat we vrij dicht bij elkaar wonen?
Bedankt voor de complimentjes hoor![]()
stuk ongeduldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn weer een weekje verder!
Update-tijd dus!
Nou... ik wil best een buikenfoto maken vanavond. En ik durf nog te zweren dat men dan gaat vragen hoe ver ik ben, maar er zit toch echt geen babietje in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef _evenstar_ het volgende:
stuk ongeduldhoe lang nog wachten op een buikenfoto van jou
?
zal straks eens een foto maken... nog even geduld dus![]()
Wauw!quote:
ik moet ook elke keer zoeken naar mijn navel.. voordat ik zwanger was kon ik het bovenste kootje van mijn pink erin doen.. maar nu niet eens een nageltjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nog maar 6 weekjes Vicky.. ! Mooooi hoor.. ik moest alleen even zoeken naar je navel hihi !![]()
Nee, maar dat is ook niet zo moeilijk gokken he!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
brighteyes jij gaat ooit nog wel eens over niet al te lang ons verrassen i just know![]()
Dat gaat wel lukken, no worriesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet zo moeilijk gokken he!
Althans... het is lijkt me geen geheim dat ik 'strontjaloers' ben op al jullie buiken en niet kan wachten tot ik ook eens mee mag doen. Maar goed, eerst nog trouwen en verhuizen en... en... en...
En dan moet het ook nog maar eens lukken ook nog he!
Je bent dan ook aardig wat kilootjes kwijt geraakt door het vele spugen, toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:12 schreef _evenstar_ het volgende:
en dat in normale kleding die ik voor de zwangerschap droeg.. en ik nu toch een aardige toeter hebvind het verwonderlijk
![]()
24 jahquote:Op donderdag 1 september 2005 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je bent dan ook aardig wat kilootjes kwijt geraakt door het vele spugen, toch?
Mooi buikje
wie had gedacht dat ik ook blij zou zijn met wat kilootjes ebrijquote:
Ik heb er toevallig gister een gemaakt, omdat een vriendin van mij zo zeurde dat ze een buikfoto wilde. ik maak ze ook elke keer op nuchtere maag, want met eten wordt het nog dikker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:20 schreef _evenstar_ het volgende:
mooi flink buikje ingrid![]()
girly wanneer komt jou bolletje weer?
en renegate en randa en alle anderen die ik nu vergeet????
je moet eens mee nkomen beppen in z&gquote:Op maandag 5 september 2005 14:04 schreef Renegate het volgende:
Morgen ben ik 22 weken..
ach als je eens zo af en toe laat horen hoe het gaatquote:Op maandag 5 september 2005 14:28 schreef Renegate het volgende:
Nou ja ik bep op zich niet zo veel meer, ik lurk bijna alleen nog maar haha.. enige waar ik echt wat post is hier.. dus vind het zo stom staan om daar hallo te zeggen en vervolgends amper te komen.
En sorry van me korte antwoord net haha maar ik was ana het bellen ;-)
Ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 15:59 schreef Mirage het volgende:![]()
ik vind het zó leuk en mooi om door dit soort topics te bladeren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |