quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef Stiekemurd het volgende:
zo de knetter! geweldige buik Fuenteeen beetje de LadyS buik van 2005
Ja de laatste 4 dagen heb ik wel erg veel last van m'n rug, maar m'n buik is de laatste week ook nog onwijs gegroeid voor m'n gevoel (nieuwe striemen en voelt gewoon zwaarder).quote:
Oh echt doe es vertellenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:56 schreef Saffier het volgende:
Loena jij kan t weten idd!! Leuk weer eens wat van je te lezen! Vertel eens hoe het met je jongens gaat?! wist je dat we vrij dicht bij elkaar wonen?
Bedankt voor de complimentjes hoor![]()
stuk ongeduldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn weer een weekje verder!
Update-tijd dus!
Nou... ik wil best een buikenfoto maken vanavond. En ik durf nog te zweren dat men dan gaat vragen hoe ver ik ben, maar er zit toch echt geen babietje in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef _evenstar_ het volgende:
stuk ongeduldhoe lang nog wachten op een buikenfoto van jou
?
zal straks eens een foto maken... nog even geduld dus![]()
Wauw!quote:
ik moet ook elke keer zoeken naar mijn navel.. voordat ik zwanger was kon ik het bovenste kootje van mijn pink erin doen.. maar nu niet eens een nageltjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nog maar 6 weekjes Vicky.. ! Mooooi hoor.. ik moest alleen even zoeken naar je navel hihi !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |