Biezb heeft ook echt meer een toeterquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:38 schreef Igraine het volgende:
Leuk meiden, ziet er allemaal goed uit!![]()
Jeez, wat een verschil tussen Vicky en Biezb!Vicky heeft meer eenzelfde soort buikje als ik, ook met een 'vouwtje'....
alle buikjes zijn welkom hehquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Zal ik die van mij dan ook showen als tegenhanger?
Ja, mietje...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:46 schreef Girly het volgende:
alle buikjes zijn welkom heh![]()
*die firefox, of hoe die gast heette, heeft afgehaakt*
Zou daar interesse voor zijn? Buiken na de bevalling? Ik vind dat dat sowieso eens wat vaker gemeld zou mogen worden in "de boeken".quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Zal ik die van mij dan ook showen als tegenhanger?
dat heb ik hier volgens mij ook ooit eens geroepen, dus pas op voor je er erg in hebt heb je echt zelf zo'n buik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:31 schreef PM-girl het volgende:
ik wil ook zo'n buik (met een baby er in dan he!)
ik schiet op en neerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:07 schreef Martineke het volgende:
* Martineke heimwee heeft
zie zon mooie buikkies voorbij komenJelief met een flinke buik, randa-v die al lekker groeit, Girly met een mooi klein beginnetje, evenstar die ineens vooruit schiet, en dan niet te vergeten Renegate die ook al zon mooi buikje heeft met een beebje erin
Belana begint ook alen Biebz ook al met zon mooie grote buik.
en ook ik heb een hangzak
FlyingFox heeft afgehaakt omdat wij nog lang niet zwanger zijn en er niks te showen valt dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:46 schreef Girly het volgende:
*die firefox, of hoe die gast heette, heeft afgehaakt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |