Comin' At Cha....quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Cleopatra?
zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:44 schreef Litpho het volgende:
De minst flatteuze foto van Salt n' Pepa ever?
Volgens mij welquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:05 schreef Neleos het volgende:
Travoltas?
Magnifique, on-ge-loof-lijk werkelijk waarquote:
Ik slaap in een Eddy Wally pyjamaquote:Heb je ook een foto met handtekening boven je bed hangen?
Kloptquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:31 schreef timbob het volgende:
en de titel is trouwens Volume 2: Release [afbeelding]
eerder F5-en
+ celtischquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Ze refereren allebei naar een werelddeel.
ACS: Afrika
Eddy 'The Voice of Europe' Wally: Europa
Ik had nog niets verzonnen, maar dit lijkt me goed genoeg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Ze refereren allebei naar een werelddeel.
ACS: Afrika
Eddy 'The Voice of Europe' Wally: Europa
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:37 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik had nog niets verzonnen, maar dit lijkt me goed genoeg.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:37 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik had nog niets verzonnen, maar dit lijkt me goed genoeg.
Daisy Duke +1
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Charlie Parker en Dizzy Gillespie
quote:A group that effortlessly straddles the gap between avant-garde improvisation and accessible groove-based jazz,,
, &
have simultaneously earned standings as relentlessly innovative musicians and an enormously popular act
Yepquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:54 schreef bukgeit het volgende:
Medeski, Martin & Wood?
En toch heb je het goed!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:05 schreef Grobbel het volgende:
Was dat The Road Ahead? Kan me noch die reclame noch die auto voor de geest halen...
Ohja klopt ook. En na die reclame werd het een grote hit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En toch heb je het goed!
Van City To City, de grootste hit uit 1999.
Grobbel +1
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En toch heb je het goed!
Van City To City, de grootste hit uit 1999.
Grobbel +1
Inderdaad. Momenteel weer een beetje in de belangstelling vanwege De Avondetappe.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dalida?
Ik denk: ik zeg 't niet hardop op.....maar zo'n vermoeden had ik dus ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef Mark het volgende:
Of zit hij weer in zijn collectie Ondeugende Hoezen te kijken en is hij de tijd uit het oog verloren?
Punt voor tomatenman Richard Questquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:36 schreef RichardQuest het volgende:
Vrouwelijke metal...hmmm...Arch Enemy?
ik heb een paar tracks van ze op compilaties en inderdaad hoor je het verschil nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:51 schreef RichardQuest het volgende:
Die zangeres van Arch Enemy schijnt trouwens als een kerel te kunnen grunten.
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:58 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb een paar tracks van ze op compilaties en inderdaad hoor je het verschil nietTenminste altijd nog beter dan dat Without Temptation gegalm.....
quote:Saïan Supa Crew?
Whoehoe!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Le peuple de l'herbe
methodmich +1quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Velvet Underground - Heroin
Dandy Warhols - Not If You Were The Last Junkie On Earth
Beatles - Lucy In The Sky With Diamonds
Moldy Peaches - Who's Got The Crack
The Verve - The Drugs Don't Work
Elliott Smith - The White Lady Loves You More
Doe Maar - Nederwiet
Luniz - I Got 5 On It
Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale
D12 - Purple Pills
met peacemanquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:10 schreef peaceman het volgende:
Opgezocht en het is een oh ja...
quote:didn't reach their peak until Dyble was replaced after the first album in 1968 by Sandy Denny, who had previously recorded both as a solo act and with the Strawbs. Denny's penetrating, resonant style qualified her as the best British folk-rock singer of all time, and provided
with the best vocalist they would ever have. What We Did on Our Holidays (1969) and Unhalfbricking (1969) are their best albums, mixing strong originals, excellent covers of contemporary folk-rock songs by the likes of Mitchell and Dylan, and imaginative revivals of traditional folk songs that mixed electric and acoustic instruments with a beguiling ease.
en een goede gok ookquote:
Hmmm, komkommertijd zeker. Ik kijk bij gebrek aan inspiratie wel eens op de verjaardaglijst van http://www.thisdayinmusic.com , geen krant gezien vandaagquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:20 schreef Mark het volgende:
Santana idd, las het vandaag in de krant
Ik had het onthouden, omdat ik ranja over Kim Carnes' verjaardag verwachttequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:21 schreef Berkery het volgende:
Hmmm, komkommertijd zeker. Ik kijk bij gebrek aan inspiratie wel eens op de verjaardaglijst van http://www.thisdayinmusic.com , geen krant gezien vandaag![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hint 1: (Speciaal om Peaceman te klieren:) Meneer Stipe zingt een nummer mee op dit album.
bedoel je niet Kristin Hersh?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:37 schreef peaceman het volgende:
Tja die heeft op zoveel plaatsen meegezongen... o.a. Throwing Muses...
Krijg je met die wereldburgersquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:37 schreef peaceman het volgende:
Tja die heeft op zoveel plaatsen meegezongen
Ja idd (al is zij dan weer van Throwing Muses), Your Ghost, mooi nummer by the way....quote:
Tis geen REM vraagquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:41 schreef Mark het volgende:
Ik vind het wel slecht dat peaceman het nog steeds niet weet
Nep-fan![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:49 schreef DaisyDuke het volgende:
One Giant Leap?
johquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:46 schreef peaceman het volgende:
Ja idd (al is zij dan weer van Throwing Muses)
Nee, dit zijn Amerikanen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Sergent Garcia ??
Nee, meer Hiphop.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dub War ??
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:24 schreef Berkery het volgende:
Justify my love, Madonna, Lenny Kravitz?
die in de versie van Delerium met Kristy Thirsk op zang veel en veel geiler klinkt dan het origineel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:24 schreef Berkery het volgende:
Justify my love, Madonna, Lenny Kravitz?
die heb ik ook een keer gevraagdquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef Berkery het volgende:
Wie zijn dit?
[afbeelding]
Hintje: er is een bruggetje met de vorige vraag
dan kan je lang wachten want ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 20 juli 2005 22:36 schreef Berkery het volgende:
Dan wachten we nu even op het kwartje van bartrid![]()
...dus ook Lenny Kravitzquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:45 schreef Berkery het volgende:
Canadezen, grootste hit in 1970 met een nummer wat iedereen wel kent.
Jawel, de link was de volslagen overbodige cover van de heer Kravitzquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:07 schreef peaceman het volgende:
The Guess Who (american woman)
Volledig met het vetgedrukte woord eens...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jawel, de link was de volslagen overbodige cover van de heer Kravitz![]()
toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
niet al te moeilijk lijkt me..
opgezocht....quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
Groot zwart paard een een kersenboom
Ik kan er niet echt komen, omdat ze me allemaal verlaten hebben
Groot zwart paard een een kersenboom
Ik kan er niet echt komen, omdat ze me allemaal verlaten hebben
laatste couplet van een engelstalig liedje. Van wie en hoe heet het?
niet al te moeilijk lijkt me..
zie je wel. zo moeilijk was ie nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:21 schreef Elbert het volgende:
KT Tunstal - Big black horse & the Cherry tree
van hetzelfdequote:Op donderdag 21 juli 2005 01:04 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, zegt me niks
quote:It's remarkable that's
struck a sympathetic chord with millions of listeners, because it's so doggedly, determinedly insular. This, after all, plays like an emotional purging, prompted by a bitter relationship -- and, according to all the lyrical hints, that's likely a record executive who took advantage of a young
. ... never disguises her outright rage and disgust, whether it's the vengeful wrath of "..." ... "you scan the credits for your name and wonder why it's not there." This is such insider information that it's hard to believe that millions of listeners not just bought it, but embraced it, turning
into a mid-'90s phenomenon.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Alicia Keys - Fallin'
Z+1quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:36 schreef Z het volgende:
Guided By Voices
volledig objectief natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:07 schreef Z het volgende:
Het is een clip van een Amerikaanse band die ooit tamelijk briljant waren maar de laatste jaren alleen maar bagger uitbrengt.
L7quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Van welke band zijn deze albums:
Smell the Magic - Bricks are heavy - Hungry for Stink
Wederom razendsnel correct, ik moet maar uit gaan kijken voor ranjaquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:46 schreef peaceman het volgende:
Sam brown?
Stop is een mooi nummerquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:46 schreef Litpho het volgende:
Wederom razendsnel correct, ik moet maar uit gaan kijken voor ranja.
Zo snel en niet eens afkorten....quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:00 schreef Litpho het volgende:
Garbage - I think I'm paranoid
Tja, Garbagevragen gaan bij mij altijd snel natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo snel en niet eens afkorten....
Litpho+1
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik gok alvast op de vertaling van Paranoid Android van Radiohead.
Kunnen we Thom Ork uit dit topic houden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[lama.jpg]
Je bedoelt natuurlijk prnd ndrd vn rdhdquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[lama.jpg]
Eigenlijk bedoel ik para andra vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk prnd ndrd vn rdhd
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:14 schreef ranja het volgende:
Volgens mij ben ik trendsetter geweest met mijn Josie & the pussycats vraag. Niveau wordt wat aangepast zie ik.
Irgendwie, irgendwo, irgendwannquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:14 schreef Z het volgende:
Hé, hé, hé! Rdhd bashen doen jullie maar ergens anders ja! Tssst.
Je inzet wordt alsnog gewaardeerd. Meer dan van die geflipte rdhd-fans in ieder gevalquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:24 schreef cafca het volgende:
Om maar eens Ontopic te blijven: ik ken het plaatje wel, maar waarvan
Is er geen centraal Radiohead-bash topic?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je inzet wordt alsnog gewaardeerd. Meer dan van die geflipte rdhd-fans in ieder geval.
Yup. Paar randjes weggeknipt om de details beter uit te laten komen, maar verder gewoon een cover. Vierde album van deze band, laatste album in die samenstelling.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Is er geen centraal Radiohead-bash topic?
O/T: het is een album-cover, toch?
Zoek even naar topics van Tong80quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:31 schreef cafca het volgende:
Is er geen centraal Radiohead-bash topic?
Volgens mij zijn het juist de mensen die geen rdhd-fans zijn... Ik ben niet begonnen hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je inzet wordt alsnog gewaardeerd. Meer dan van die geflipte rdhd-fans in ieder geval.
Nee, alhoewel ik me kan voorstellen hoe de tweede persoon van links voor Shane aangezien zou kunnen wordenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:36 schreef ranja het volgende:
zijn dit niet gewoon the Pogues?
2e? 3e zeker... die aan de bar zit te staren naar z'n pintquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik me kan voorstellen hoe de tweede persoon van links voor Shane aangezien zou kunnen worden. De zanger van deze band staat helemaal links (en duidelijk op afstand van de rest van de band).
3e ja, ik had alleen de staande bargasten meegerekend (en kwam dus op 2e).quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:39 schreef ranja het volgende:
[..]
2e? 3e zeker... die aan de bar zit te staren naar z'n pint
1987. Wel geïnspireerd door een stroming die zijn toptijd had in de jaren 70.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:43 schreef cafca het volgende:
Als het niet de Pogues zijn, is het volgens mij een jaren 70 album..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |