quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik gok alvast op de vertaling van Paranoid Android van Radiohead.
Kunnen we Thom Ork uit dit topic houden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[lama.jpg]
Je bedoelt natuurlijk prnd ndrd vn rdhdquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[lama.jpg]
Eigenlijk bedoel ik para andra vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk prnd ndrd vn rdhd
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:14 schreef ranja het volgende:
Volgens mij ben ik trendsetter geweest met mijn Josie & the pussycats vraag. Niveau wordt wat aangepast zie ik.
Irgendwie, irgendwo, irgendwannquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:14 schreef Z het volgende:
Hé, hé, hé! Rdhd bashen doen jullie maar ergens anders ja! Tssst.
Je inzet wordt alsnog gewaardeerd. Meer dan van die geflipte rdhd-fans in ieder gevalquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:24 schreef cafca het volgende:
Om maar eens Ontopic te blijven: ik ken het plaatje wel, maar waarvan
Is er geen centraal Radiohead-bash topic?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je inzet wordt alsnog gewaardeerd. Meer dan van die geflipte rdhd-fans in ieder geval.
Yup. Paar randjes weggeknipt om de details beter uit te laten komen, maar verder gewoon een cover. Vierde album van deze band, laatste album in die samenstelling.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Is er geen centraal Radiohead-bash topic?
O/T: het is een album-cover, toch?
Zoek even naar topics van Tong80quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:31 schreef cafca het volgende:
Is er geen centraal Radiohead-bash topic?
Volgens mij zijn het juist de mensen die geen rdhd-fans zijn... Ik ben niet begonnen hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je inzet wordt alsnog gewaardeerd. Meer dan van die geflipte rdhd-fans in ieder geval.
Nee, alhoewel ik me kan voorstellen hoe de tweede persoon van links voor Shane aangezien zou kunnen wordenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:36 schreef ranja het volgende:
zijn dit niet gewoon the Pogues?
2e? 3e zeker... die aan de bar zit te staren naar z'n pintquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik me kan voorstellen hoe de tweede persoon van links voor Shane aangezien zou kunnen worden. De zanger van deze band staat helemaal links (en duidelijk op afstand van de rest van de band).
3e ja, ik had alleen de staande bargasten meegerekend (en kwam dus op 2e).quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:39 schreef ranja het volgende:
[..]
2e? 3e zeker... die aan de bar zit te staren naar z'n pint
1987. Wel geïnspireerd door een stroming die zijn toptijd had in de jaren 70.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:43 schreef cafca het volgende:
Als het niet de Pogues zijn, is het volgens mij een jaren 70 album..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |